Fitness Seller

Het Battlefield topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Noobtubes zijn gewoon ****ing irritant, af en toe schiet ik ook wel eens een raket maar ik ga niet t hele potje rondlopen met alleen zon ding
 
Noobtubes zijn gewoon ****ing irritant, af en toe schiet ik ook wel eens een raket maar ik ga niet t hele potje rondlopen met alleen zon ding


Meh, het liefst zou ik constant een andere rol pakken wanneer nodig, maar ik ben bezig met het levellen van elke class dusseh...
 
Noobtubes zijn gewoon ****ing irritant, af en toe schiet ik ook wel eens een raket maar ik ga niet t hele potje rondlopen met alleen zon ding

Dude wat maakt het uit je ziet het toch bijna alleen in metro en grand bazaar en ik zal eerlijk zijn ik doe het zelf ook lkkr voor de stats.
Ckrr in metro waar bijna iedereen het doet waarom niet dus maak je niet druk en anders pak je een ander level waar het nooit gebeurt problem solved.
 
Ik maak me niet druk zeg alleen dat ik het zelf niet doe that's all.
 
Noobtubes zijn gewoon ****ing irritant, af en toe schiet ik ook wel eens een raket maar ik ga niet t hele potje rondlopen met alleen zon ding
Meestal (vooral metro) reageer ik simpel terug met de USAS i.c.m. frag ammo. Vaak gaan ze dan wel wat rustiger worden wanneer ze constant opgeblazen worden.
 
Ik speel Metro tegenwoordig alleen nog maar op maps waarin geen RPG oid is toegestaan .. zwaar irritant die noobtubes.
 
In metro speel ik meestal Assault. Ik heb volgens mij niet eens die USAS, wanneer krijg je die?
 
Oke chill, haat die lui die vol lopen te pompen met die USAS voor ik de kans heb wat te doen, gebeurd niet zovaak gelukkig. Ja kunnen wel ff knallen, laat maar weten wanneer je wilt beginnen. Buurvrouw kwam nog aan de deur vandaag of ik savonds schiet spelletjes ofzo aan t doen was en of t wat zachter kon :p
 
Oke chill, haat die lui die vol lopen te pompen met die USAS voor ik de kans heb wat te doen, gebeurd niet zovaak gelukkig. Ja kunnen wel ff knallen, laat maar weten wanneer je wilt beginnen. Buurvrouw kwam nog aan de deur vandaag of ik savonds schiet spelletjes ofzo aan t doen was en of t wat zachter kon :p
:roflol:

Ik ga nu even trainen, daarna kunnen we weer knallen. Arydan doet ook mee, nog even kijken of Realist misschien ook mee doet.
 
Oke trainse dan, zie je straks wel.
 
Ik kan ook wel meedoen! (op PC)
 
Wij spelen op PS3
 
Pinda ik was nog ff voor het eten man. dan heeft het geen zin om squadje te vormen..
Stats update:
bijna rank 3 colonel
SPM 415
k/d 2.5 bijna
killstreaks 230
vehicles destroyed 700 ofzo :)
Alles gaat nog omhoog..

ohja win/lose is iets van 1.65
 
Nice stats, stuk beter als mijne
 
Pinda ik was nog ff voor het eten man. dan heeft het geen zin om squadje te vormen..
Stats update:
bijna rank 3 colonel
SPM 415
k/d 2.5 bijna
killstreaks 230
vehicles destroyed 700 ofzo :)
Alles gaat nog omhoog..

ohja win/lose is iets van 1.65

???
 

Ja die ribbon. Dat is ook zo een dogtag. Daar staat dan op Killstreaks: 233 ofzo..

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 22:09 ----------

Nice stats, stuk beter als mijne

Thx.. ze gaan per drie potjes ofzo weer omhoog :) SPM heb ik soms wel schijt aan als ik een leuk voertuig wil hebben ofzo.
 
Ja die ribbon. Dat is ook zo een dogtag. Daar staat dan op Killstreaks: 233 ofzo..

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 22:09 ----------



Thx.. ze gaan per drie potjes ofzo weer omhoog :) SPM heb ik soms wel schijt aan als ik een leuk voertuig wil hebben ofzo.


aah ok, ik dacht een killstreak van 233 :p Dat zou ****ing epic zijn lol

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 22:35 ----------

Vast met MAV gehaalt.

Roadkills met MAV, dat is pokke saai man :p

Ik ben mijn ps3 eens aan het formateren 5,5u :rolleyes:
Khem hem ff zonder stroom gezet voor een dag en even uitgezogen met de stofzuiger, maar het zal de lens echt wel zijn die naar de ***** is.
Morgen voormiddag mij dan maar een nieuwe ps3 halen (had geen tijd afgelopen dagen).
 
Back
Naar boven