MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Pilot: air radar (aanrader!!!!); flares; heatseakers.
Gunner: Stealth; flares; nog iets.. donno what.

Die pilot combi is wel echt steen goed.
vind air rader niet echt nodig, weet meestal wel de enemy chopper uit te schakele en dan als die bijna opnieuw komt schat ik meestal wel goed in en pak ik um meestal wel ;P
 
Net epic potje.. in me eentje team geflankeerd en uitgeschakelt..
MVP 27 - 4 6000xp in game. tweede mvp had 3500 xp :p
11 minuten werk ofzo
 
Wat hebben jullie bij de little bird? Guided missile of heatseekers?
 
Wat hebben jullie bij de little bird? Guided missile of heatseekers?

Heatseaker.. Die ga ik er wel afhalen. Het lukt me namelijk al om vanaf een grote afstand de chopper neer te halen met die miniguns!
En voor die tanks is het wel handig want dan kan je die ook in 1 afdaling kapot krijgen..
 
heb net een flimpje gezien dat je beste guided missle + laser painter kunt pakken. dan kun je op voertuigen en ander choppers knalle met die rakette en afmake met die gun
 
Ja precies ik ga denk ik ook voor de guided missile.
 
weet iemand goede kit voor attack chopper?
ik heb nu:
bestuurder met, guided rockets/flares/heat seakers
gunner met, stealth/thermal optic/tv guided missle.

vraag me af of het slimmer is om als gunner toch flares en die guided missle ipv de tv omdat ik die dus niet kan besture ;P. en ik geen communicatie heb met gunner/bestuurder. wat vinden jullie?

Ik verkies met een maat met communicatie:
Air radar - ECM jammer - Heat seakers
Stealth - Flares - Guided missiles
Met random zou ik als piloot voor flares gaan.

Air radar is te goed gewoon, je ziet echt alles.
tv missle vind ik niet zo geweldig, mss suck ik er wel gewoon mee :p

Mijn vliegskills worden beter, vliegen met attack of scout heli gaat redelijk, alleen kills halen (buiten heatseekers dan), ligt me nog zwaar. Maar dat komt snor :)
Daarstraks een heel potje in mijn jet gezeten op firestorm, voorlaatste haha.
210 punten in die jet, bijna mijn flares. Ik ga ook maar eens voor wat flag captures haha.
Potje daarvoor in seine crossing met een tank, ik was support gestart.
37-3 lol wat een sukkels bij de tegen partij, ik was MVP en had 2000punten meer dan de 2de in het spel.
 
Met die littlebird in Nushar canal kun je toch wel kills halen of niet? Zo fun dat level, alleen een team begint met 2 helis en de ander met 1 volgens mij, beetje naaierig
 
Mijn stats lijden er niet onder hoor.. Ik spring er gewoon uit als het moet :)

Om makkelijker te vliegen heb ik de linker controlstick alleen op rollen staan. En met de rechter ga ik omhoog/laag en links/rechts.
Als ik mn jet heb uitgelijnd richting een target hoef ik alleen nog maar licht te corrigeren met alleen maar de rechter joystick.

Dat wil ik dus juist niet, want ik wil gewoon weer bij de base spawnen zodat ik verder kan oefenen.
 
Met die littlebird in Nushar canal kun je toch wel kills halen of niet? Zo fun dat level, alleen een team begint met 2 helis en de ander met 1 volgens mij, beetje naaierig
Kom eraan! Even kopje koffie zetten :D

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 20:24 ----------

Dat wil ik dus juist niet, want ik wil gewoon weer bij de base spawnen zodat ik verder kan oefenen.
Doe je ook mee Realist? Ik heb mn headset hier liggen, moet hem alleen even opladen.
 
Haha oke, ik zal um ook ff aanzetten. Btw Peanut als je assault bent, drop us wat meer medic packs, geen zin om erom te moeten vragen met select als ik het nodig heb.
 
Haha oke, ik zal um ook ff aanzetten. Btw Peanut als je assault bent, drop us wat meer medic packs, geen zin om erom te moeten vragen met select als ik het nodig heb.
Komt goed, laten we deze keer gewoon samen spelen op conquest (ook als er jets zijn oid)? Valt me op dat we elke keer beginnen te zuigen zodra we onze eigen kant op gaan.
 
Ja precies, als er een heli is wil ik er wel in maar niet als het ten koste van het potje gaat zoals vorige keer. En wel samen erin dan, verder gewoon vlaggen cappen en samen blijven inderdaad.
 
Ja precies, als er een heli is wil ik er wel in maar niet als het ten koste van het potje gaat zoals vorige keer. En wel samen erin dan, verder gewoon vlaggen cappen en samen blijven inderdaad.

Wie ben jij eigenlijk? Brigadier yeyo?

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 21:06 ----------

omg wat frustrerend, die jets, waarom lukt dat nou toch niet.
iets raken lukt wel, maar het ook killen dat gaat een beetje te moeizaam
 
Dat ben ik ja
 
Met die littlebird in Nushar canal kun je toch wel kills halen of niet? Zo fun dat level, alleen een team begint met 2 helis en de ander met 1 volgens mij, beetje naaierig
licht er aan, je moet slim spele en vanaf laag proberen je niet te laten zien en dan er 1 uit te schakele als dat lukt is het easy en de 2e ook kapot make en daarna gewoon naar die boot een net voor ze opstijgen die little bird kapot schiete. lkkr hard naaie die zooi ;P muhahah maar opzich lukt dat vaak om te winne van die 2 choppers als ze jou maar niet zien of in ieder geval niet met zun 2je dan ben je dood
 
Ja het lukt me meestal ook wel om ze uit te schakelen en ik wil inderdaad nog wel eens rond die boot blijven vliegen, ook fun als ze dan in zon klein bootje naar het land willen gaan haha
 
ait ait ait ik heb al een keer een jet uitgeschakelt met mijn jet :) En al een keer een chopper en een tank! Bijna stealth (H)
 
Back
Naar boven