XXL Nutrition

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt

Bezoekers in dit topic

Ik vind mijn 400pk/500nm al niet meer echt snel...alles went (helaas) ;)
 
Audi rs6 sedan

Getuned door JD 520pk/ 710NM
 
Bedoel eigenlijk omdat die hetzelfde type zijn e46 maar die van 2001 heeft 136 pk en die 'nieuwere' van 2002 hebben 150 pk, zijn toch dezelfde motoren of is er iets veranderd in turbo?

Ben geen BMW ingenieur maar een andere turbo kan wel degelijk. Als je het oem nummer vindt, moet je eens checken hè.
 
Peogeot 206 1.4 in het zilver
Geen snelle auto ofzo maar lekker zuining en als vervoer super!
Als ik egt hard wil gaan stap ik wel op de motor!!
 
Een Dinky Toy :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mijn huidige :

Ford Focus Sport Trend 1.6 TDI

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Mijn Vorige :

BMW 118d

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mijn Vorige :

BMW 118d

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

boodschappenwagentje :p zie er 9/10 vrouwen in rijden.
zo'n auto koop je trouwens toch ook niet om een 1.8 te rijden...
 
Ik ben Autohandelaar dus heb er een hoop staan (ZZ platen )
 
Ik ben Autohandelaar dus heb er een hoop staan (ZZ platen )
Moest je in België wonen wil ik wel een DBB korting voor een mooie BMW :p
Is alleszins beter in wat ik nu moet rijden (srsly), maar ja, het is een auto en het rijd, op mijn leeftijd moet ik niet meer hebben :p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mijn vader heeft net een nieuwe auto gekocht :D Met deze auto kan ik indruk maken op de meisjes :cool:

Geen idee hoe je foto's in een topic gooit maar hier een link van soort gelijke wagen :rolleyes:

Picture.jpg
 
Ik heb gisteren mijn audi Quattro goed kunnen verkopen en rij nu weer met me (oude) Volvo V70 D5 tunned bij Heico met 200pk.
 
Mijn vader heeft net een nieuwe auto gekocht :D Met deze auto kan ik indruk maken op de meisjes :cool:

Geen idee hoe je foto's in een topic gooit maar hier een link van soort gelijke wagen :rolleyes:

Het gaat dan ook niet om jouw vader..
 
Het gaat dan ook niet om jouw vader..

Oke niet van mij, ik kan moeilijk zo'n auto kopen, ben 19 jaar. Mijn vader heeft gebruikt de auto 1 week per maand.:woot: Voor de rest staat dat ding op de oprit. Dus 3 weken per maand is dat ding voor mij :D :trollface:
 
Oke niet van mij, ik kan moeilijk zo'n auto kopen, ben 19 jaar. Mijn vader heeft gebruikt de auto 1 week per maand.:woot: Voor de rest staat dat ding op de oprit. Dus 3 weken per maand is dat ding voor mij :D :trollface:
Leuk meegenomen :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sohardcore.jpg
 
Back
Naar boven