Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Ik snap de hele zyzz hype sws niet..

Alle homocoïtusuele en metrocoïtusuele en bicoïtusuele bodybuilders hebben een eindelijk een idool gevonden om te aanbidden.

Er zijn verder namelijk maar weinig "bodybuilders" te vinden die make up dragen. Behalve Dave Palumbo dan....
 
Alle homocoïtusuele en metrocoïtusuele en bicoïtusuele bodybuilders hebben een eindelijk een idool gevonden om te aanbidden.

Er zijn verder namelijk maar weinig "bodybuilders" te vinden die make up dragen. Behalve Dave Palumbo dan....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zyzz maakt wel boks moves, heeft ie boks ervaring?
 
die boks move kan iedereen
 
die boks move kan iedereen

Ziet eruit alsof ie het vaker heeft gedaan... Meeste mensen maken niet op zon manier boks moves als ze nooit gebokst hebben.
 
is dat een boks beweging dan? Ik zie iemand zijn handen voor zijn gezicht heen en weer bewegen.
 
:roflol: Wat heeft dat met boksen te maken?
 
hoe hij zijn lichaam beweegt lijkt een beetje op de manier hoe boksers het doen. maar daarvoor moet je geen bokservaring hebben, dat kan iedereen.
 
Ziek die gast met z'n lage VP :/
 
Ziek die gast met z'n lage VP :/

ja he, doet mij denken aan die methode voor je aderen af te sluiten voor spiergroei, ben de naam effe kwijt maar is al eens gepost
 
Wisten jullie dat niet, hij was in Thailand voor K1-gala. Maar bij het verlagen van het gewicht met diuretica icm met wat coke is het klein beetje uit de hand gelopen.
 
k1 gala's in thailand :roflol:, nice try
 
Wisten jullie dat niet, hij was in Thailand voor K1-gala. Maar bij het verlagen van het gewicht met diuretica icm met wat coke is het klein beetje uit de hand gelopen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven