XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Alle homocoïtusuele en metrocoïtusuele en bicoïtusuele bodybuilders hebben een eindelijk een idool gevonden om te aanbidden.

Er zijn verder namelijk maar weinig "bodybuilders" te vinden die make up dragen. Behalve Dave Palumbo dan....


5ttizn.jpg
 
ja he, doet mij denken aan die methode voor je aderen af te sluiten voor spiergroei, ben de naam effe kwijt maar is al eens gepost

Yup moest ik ook meteen aan denken :p
Nog vuiler ... :eek:
 
Maar serieus, waarom is iedereen zo verliefd op zyzz? Zo 'aestic' vind ik em niet, smalle rug. Inb4 hate
 
bijna 400 pagina's GAY-1, wordt steeds gekker op DBB :rolleyes:
 
Haters Gonna Hate, Gangas Gona Gang, Shredders Gonna Dominate!

aan alle DBBrs met een VP boven de 10% houd maar lekker je bakkes en mirin zyzz :D
 
Alle homocoïtusuele en metrocoïtusuele en bicoïtusuele bodybuilders hebben een eindelijk een idool gevonden om te aanbidden.

Er zijn verder namelijk maar weinig "bodybuilders" te vinden die make up dragen. Behalve Dave Palumbo dan....

Amen
 
DavidCentral heeft z'n onderschrift er zelfs naar aangepast :roflol:

emo.gif
 
Vind je het gek dat Davidcentral mad is.

Hij is een dwerg :roflol:
 
ziet er gezond uit idd, morgen eens proberen, tesamen met 10g citrulline , 10 caps agmatine en 8 scoops hard!

bitchez gon be mirin my veinz
 
Alle homocoïtusuele en metrocoïtusuele en bicoïtusuele bodybuilders hebben een eindelijk een idool gevonden om te aanbidden.

Er zijn verder namelijk maar weinig "bodybuilders" te vinden die make up dragen. Behalve Dave Palumbo dan....

2e2fr00.jpg
 
Wanneer komt die vid van CB eindelijk een keer?
 
Back
Naar boven