Fitness Seller

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Behoorlijk wat kilometers mike026:eek:
 
Mijn Mondeo op 258.000, kunnen rustig nog 100.000 bij.
 
Bij mij: alfa staat op 217k

anders miss ideetje voor topic voor diegene met de meeste km's?
 
mijn sharan staat nu op 347.000 km
VW powerrrr!
En met hoeveel km gekocht? Ik zou een auto met zoveel km's echt niet meer durven te kopen, man die toen m'n brommer overkocht voor z'n zoon kwam met een mercedes die als taxi gediend had, ding had 560k gelopen, was er gewoon ff stil van :D
 
Zijn zat mercedesen die klokje rond hebben gereden. Vooral taxi's.
 
En jij rijdt in?

Ik heb geen auto, niet nodig want uni op 2 min fietsafstand (alsmede gym/super, vrienden etc). Als ik bij uitzondering auto nodig heb pak ik er een van thuis.

Verder heb ik er niet zo'n behoefte aan om te patsen met auto's van pappie en mammie zoals sommigen in dit topic.
 
Laatst bewerkt:
Een renault twingo vol deuken en krassen en van binnen is het een nog grotere klote bende dan van buiten. Ik ga een beetje met dat ding door de wasstraat of lege mcdonalds dozen van de achterbank af stofzuigen :roflol: Naja ieder zijn eigen hobby maar mijn auto gebruik ik voor vervoer en hoe hij er uit ziet of hoe hij ruikt, mja, dat is nou niet echt iets wat hoog op mijn prioriteitenlijstje staat.
 
Een renault twingo vol deuken en krassen en van binnen is het een nog grotere klote bende dan van buiten. Ik ga een beetje met dat ding door de wasstraat of lege mcdonalds dozen van de achterbank af stofzuigen :roflol: Naja ieder zijn eigen hobby maar mijn auto gebruik ik voor vervoer en hoe hij er uit ziet of hoe hij ruikt, mja, dat is nou niet echt iets wat hoog op mijn prioriteitenlijstje staat.

Jij bent er zo een die de wagen nooit door de wasstraat gooit, maar alleen 2 keer per jaar bij het tankstation het nummerbord schoonmaakt met dat ramenwassertje die in dat emmertje water zit? :D
 
1399.jpg

Mijn koekblik :D

Binnenkort (als het goed is) Ook niet mooi, wel praktisch. Geef mij straks maar een motor voor de mooi.. Auto moet gewoon functioneren. :D
HPIM4380_original.jpg
 
Jij bent er zo een die de wagen nooit door de wasstraat gooit, maar alleen 2 keer per jaar bij het tankstation het nummerbord schoonmaakt met dat ramenwassertje die in dat emmertje water zit? :D

Lol, volgens mij heb ik een jaar of 7 een wagen, in al die tijd heeft een maat van me hem 2 keer door de wasstraat gehaald als bedankje omdat hij hem mocht lenen en heb ik een keer of 5 alle lege blikjes, flesjes, papieren etc er uit gehaald. Haha, nummerbord heb ik iig nog nooit gepoetst. Achja, ik ben nou eenmaal niet evht een auto fan ofzo.
 
Nice, van je eigen centen of..;)

kan makkelijk... ik heb ook gewoon vrienden die een laag niveau MBO doen en die werken vanaf hun 16de (4 dagen p/w) en wonen dus gewoon thuis... nou dan heb je genoeg tijd om flink wat te sparen.
 
Ik vind dat toch altijd een beetje, uhhh, grappig. Gasten die een dikke bmw rijden maar dan nog bij paps en mams thuis wonen en net rond kunnen komen. Al hun geld in die auto stoppen en beetje rond cruisen. Ok als je autoliefhebber en je al vanaf je 12e van die auto droomt, dat is wat anders. Het is een beetje als een zwerver met een rolex, no offence.
 
  • Like
Waarderingen: AriG
Back
Naar boven