AndroidHealthClinic

met welke wagen rijden de dbb'ers? + plaats een foto als je 1 hebt (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Je moet wat met je geld van sos handel.
 
kan makkelijk... ik heb ook gewoon vrienden die een laag niveau MBO doen en die werken vanaf hun 16de (4 dagen p/w) en wonen dus gewoon thuis... nou dan heb je genoeg tijd om flink wat te sparen.

Dat is ook zo, maar je weet het nooit :rolleyes:
Ken zelf ook jonge gasten die al in een dikke auto rijden, maar als ze uit huis willen vraag ik het me altijd af of ze die auto dan ook kunnen houden...
 
Ik woon thuis maar heb opzich geld zat om een merc of bmw van circa 2002 te kopen en rijdend te houde. Maarja ik bewaar me geld liever voor een beter doel en rijdt rustug door in me mazda uit 97 :p
 
Ik vind dat toch altijd een beetje, uhhh, grappig. Gasten die een dikke bmw rijden maar dan nog bij paps en mams thuis wonen en net rond kunnen komen. Al hun geld in die auto stoppen en beetje rond cruisen. Ok als je autoliefhebber en je al vanaf je 12e van die auto droomt, dat is wat anders. Het is een beetje als een zwerver met een rolex, no offence.


Haha en dit vind ik weer een typische opmerking van iemand die er niet tegenkan dat een jongere persoon een deftige wagen kan kopen en onderhouden, no offence.
ik woon ook al bijna drie jaar alleen en heb de wagen zelf betaald:eek:
Ik ben al van m'n 18e zelfstandige(heb er hard genoeg voor gewerkt) dus niet een of andere drugsbaron..
 
Ik vind dat toch altijd een beetje, uhhh, grappig. Gasten die een dikke bmw rijden maar dan nog bij paps en mams thuis wonen en net rond kunnen komen. Al hun geld in die auto stoppen en beetje rond cruisen. Ok als je autoliefhebber en je al vanaf je 12e van die auto droomt, dat is wat anders. Het is een beetje als een zwerver met een rolex, no offence.

Het gaat niet om het stoer doen. (bij de meeste althans) Het is toch gewoon vet om een leuk autootje te hebben en daar een beetje aan te hobby'en. Waarom zou je die wagen niet rijden als je er het geld voor hebt? gewoon genieten van het leven. als je geld nodig hebt kun je hem altijd nog verkopen. maar goed ik ga deze discussie toch niet winnen tegen iemand die een auto alleen als vervoer ziet. Er zijn ook mensen die zien een auto als een hobby en niet alleen als vervoer.
 
Knappe 335i hoor!

Rijd zelf ook bmw!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha en dit vind ik weer een typische opmerking van iemand die er niet tegenkan dat een jongere persoon een deftige wagen kan kopen en onderhouden, no offence.
ik woon ook al bijna drie jaar alleen en heb de wagen zelf betaald:eek:
Ik ben al van m'n 18e zelfstandige(heb er hard genoeg voor gewerkt) dus niet een of andere drugsbaron..


jij kent Rob niet :)
 
En met hoeveel km gekocht? Ik zou een auto met zoveel km's echt niet meer durven te kopen, man die toen m'n brommer overkocht voor z'n zoon kwam met een mercedes die als taxi gediend had, ding had 560k gelopen, was er gewoon ff stil van :D

Iets met zoveel km's moet je ook niet kopen en als je zoiets koopt betaal je er waarschijnlijk 500-1000 euro om er een jaar mee rond te hobbelen.
Ik en men broers hebben hem van onze ouders op 300.000 km's gekregen om hem "op" te rijden, al 3x tegen ieders verbazing door de autocontrole geraakt, dat zal ook niet lang meer duren.
 
Haha en dit vind ik weer een typische opmerking van iemand die er niet tegenkan dat een jongere persoon een deftige wagen kan kopen en onderhouden, no offence.
ik woon ook al bijna drie jaar alleen en heb de wagen zelf betaald:eek:
Ik ben al van m'n 18e zelfstandige(heb er hard genoeg voor gewerkt) dus niet een of andere drugsbaron..

Oh mij maak je echt niet jaloers met een dikke wagen, ik heb alleen maar respect voor mensen met een dikke slee. Ik vind het echter wel ooit raar om te zien dat je al je geld in je auto stopt. Het komt wel eens over als een show-off, komt denk ik dat mensen een dikke wagen associeren met een dik huis en moddervet inkomen. Maar ieder zijn eigen hobby. Ik denk dat ik eerder het buitenebentje ben door vragen als 'wat voor wagen rijd jij?' te beantwoorden met 'een zwarte'. Ik weet nog net wat buitenspel is. No homo.
 
oudere Seat Leon Tdi

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Oh mij maak je echt niet jaloers met een dikke wagen, ik heb alleen maar respect voor mensen met een dikke slee. Ik vind het echter wel ooit raar om te zien dat je al je geld in je auto stopt. Het komt wel eens over als een show-off, komt denk ik dat mensen een dikke wagen associeren met een dik huis en moddervet inkomen. Maar ieder zijn eigen hobby. Ik denk dat ik eerder het buitenebentje ben door vragen als 'wat voor wagen rijd jij?' te beantwoorden met 'een zwarte'. Ik weet nog net wat buitenspel is. No homo.
Idd begrijp je hier ook wel in, wat ik wil zeggen is dat niet ieder jong manneke al zijn geld in een wagen stopt en bij wijze van spreken geen eten kan halen omdat ie toertjes rond de kerktoren wil rijden met die wagen;)
Ben ook wel realistisch genoeg dat ik niet iedere euro die ik verdien in deze auto stop.
Maar ieder zijn mening, ik heb de wagen voor mezelf gekocht niet voor andere mensen..
Iedereen heeft andere interesses en die van mij is o.a auto's
 
Knappe 335i hoor!

Rijd zelf ook bmw!

[Link niet meer beschikbaar]

mooi bmwken, mijnen eersten bmw was ook zo een exemplaar van deze e36 maar was wel een trage tds versie ( het was echt den besten om zuinig en goedkoop te rijden ( super weinig verbruik en niks van kosten en bijna niks van onderhoud aan) da groen was boston groen eh?:)
 
mooi bmwken, mijnen eersten bmw was ook zo een exemplaar van deze e36 maar was wel een trage tds versie ( het was echt den besten om zuinig en goedkoop te rijden ( super weinig verbruik en niks van kosten en bijna niks van onderhoud aan) da groen was boston groen eh?:)

Ik kan mij herinneren dat wij in de tijd nog zo een 328i touring gehad hebben. Boston green was de kleurcode inderdaad :)

Edit: al denk ik niet dat bovenstaande die kleur heeft... Of het ligt aan de zon.
 
Ik kan mij herinneren dat wij in de tijd nog zo een 328i touring gehad hebben. Boston green was de kleurcode inderdaad :)

Edit: al denk ik niet dat bovenstaande die kleur heeft... Of het ligt aan de zon.

ja die ziet er bleker uit eh, maar ik kan mij wel herinneren dat er veel afgebleekt waren in dat kleur. het felle licht en zon deed ook wel veel in kleurverschil;)
 
bovenstaande heeft niet die kleur. bovenstaande heeft meer blauwe/turquoise kleur.
 
bovenstaande heeft niet die kleur. bovenstaande heeft meer blauwe/turquoise kleur.

ja ik was ook juist aant het twijfelen
:p

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jan 2012 om 21:53 ----------

tis toch groen ze, tis door die zon overbelicht.;)
 
Laatst bewerkt:
het is geen groen. ;)

ofja ligt er niet aan wat je opvatting van groen is:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik blaas in deze jongen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
en wat als je dan een huis wilt

wil prima,

ik werk ook al sinds me 16e, leren/werken.

heb altijd alles kunnen kopen wat ik me wou en toch nog kunnen sparen voor me inboedel.
op me 18e gewoon direct auto en motor rijbewijs, auto gekocht en op me 19e motortje.

Op me 25e huis uit gegaan en nog genoeg reserve gehad om me complete inboedel te kunnen kopen.

beetje discipline in je uitgaven, en niet elk weekend maar alles uit de knip laten waaien in de kroeg, dan kan het makkelijk
 
Back
Naar boven