Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Tsja. Moeten ook gewoon vantevoren bij elkaar in een squad en dan gewoon een game zoeken. Alleen vanavond ging het niet helemaal lekker met verbinding maken. En de laatste tijd speel ik ook wel veel k*t potjes waar je in een klote team zit of waar helemaal niks lukt maja, hoort erbij. Nu pitten

Hoop alleen dat die mics weer gewoon zuiver gaan lopen, in het begin met Ice was hij gewoon niet verstaanbaar, dat schiet natuurlijk niet op.
 
Battlefield 3 op de console :



-_-
 
Battlefield 3 op de console :



-_-

Voila, je ziet toch wat we ontzettend veel plezier maken ;) :D

Ik heb niet echt klagen op de console, het enige wat ik benijd afgezien van de pc, is dat jullie andere veldbezetting hebben. Meer cappoints op sommige maps in conquest en andere voertuigen soms. Bij Kargh island 5 cappoints heeft de pc bevoorbeeld scout en attack choppers ter beschikking.
 
Voila, je ziet toch wat we ontzettend veel plezier maken ;) :D

Ik heb niet echt klagen op de console, het enige wat ik benijd afgezien van de pc, is dat jullie andere veldbezetting hebben. Meer cappoints op sommige maps in conquest en andere voertuigen soms. Bij Kargh island 5 cappoints heeft de pc bevoorbeeld scout en attack choppers ter beschikking.

Afgezien van de graphics natuurlijk, want die zijn echt ziek op de pc (highest res).

En met 64 man spelen mis ik ook wel.

Hoop wel dat er binnenkort weer een spel ala Delta Force uit komt, veel gebergte etc.
 
Idd, Delta Force was vroeger ook tof :D Of een oldschool Ghost Recon / Rainbow Six. Al die casual meuk tegenwoordig is wat te simpel. :(

Neemt niet weg dat ik met BF3 redelijk wat plezier heb. Toch vind ik Bad company 1 en Bad company 2 ietsje beter.
 
Idd, Delta Force was vroeger ook tof :D Of een oldschool Ghost Recon / Rainbow Six. Al die casual meuk tegenwoordig is wat te simpel. :(

Neemt niet weg dat ik met BF3 redelijk wat plezier heb. Toch vind ik Bad company 1 en Bad company 2 ietsje beter.

Mwah, en zoiets als counter-strike 1.6 komt er ook niet meer, dat is ook wel een niveautje hoger dan welke shooter dan ook.

Ik dacht altijd dat CS een beetje zoals CoD was, en DF net zoals BF3, maar dat is dus niet zo.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 13:14 ----------

CS wordt nog steeds volop gespeeld eigenlijk, met de gunmod of iets, telkens 3 kills behalen voor een andere gun en als je iemand knifed ga jij een level up en je tegenstander een level down, dus jij krijgt een andere gun en je tegenstander de vorige.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 13:16 ----------

Van in het begin :o

Ja welk level ben je.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 13:17 ----------

RTCW op de pc (die van 8 jaar geleden ofzo) axis vs allies, die vond ik ook onwijs cool, ook prima mee vermaakt, maar die werd na een tijdje te makkelijk.
 
Ja die was ook gruwelijk :) Al die perks en unlocks hebben eigenlijk maar weinig toegevoegd imo. Vooral perks ben ik fel op tegen, dat je een voordeel hebt tegenover andere spelers vind ik maar lame.

Het is jij, je wapen/voertuig en je skills. Geen andere factoren zouden mogen meespelen om je een voordeel tegenover een andere speler te geven.

CS 1.6 was idd een goede game, maar voor mij is Bad company 1 toch een niveautje hoger. Mis in BF3 het gevoel heel erg dat bepaalde vlaggen een strategische meerwaarde hebben, zoals bijvoorbeeld een static Anti-Air of bepaalde voertuigen of een beter overzicht van het slachtveld. Conquest is nu een soort CoD Domination. :(
 
Ja die was ook gruwelijk :) Al die perks en unlocks hebben eigenlijk maar weinig toegevoegd imo. Vooral perks ben ik fel op tegen, dat je een voordeel hebt tegenover andere spelers vind ik maar lame.

Het is jij, je wapen/voertuig en je skills. Geen andere factoren zouden mogen meespelen om je een voordeel tegenover een andere speler te geven.

CS 1.6 was idd een goede game, maar voor mij is Bad company 1 toch een niveautje hoger. Mis in BF3 het gevoel heel erg dat bepaalde vlaggen een strategische meerwaarde hebben, zoals bijvoorbeeld een static Anti-Air of bepaalde voertuigen of een beter overzicht van het slachtveld. Conquest is nu een soort CoD Domination. :(

Ik bedoel meer dat het niveau qua skill in CS over de top is, verder is het een game die al bestaat sinds 1995 die nog steeds gespeeld wordt, dus dan is 't voor mij absoluut 1 van de beste games ever, op shooter gebied zeker weten.
 
Ja die was ook gruwelijk :) Al die perks en unlocks hebben eigenlijk maar weinig toegevoegd imo. Vooral perks ben ik fel op tegen, dat je een voordeel hebt tegenover andere spelers vind ik maar lame.

Het is jij, je wapen/voertuig en je skills. Geen andere factoren zouden mogen meespelen om je een voordeel tegenover een andere speler te geven.

CS 1.6 was idd een goede game, maar voor mij is Bad company 1 toch een niveautje hoger. Mis in BF3 het gevoel heel erg dat bepaalde vlaggen een strategische meerwaarde hebben, zoals bijvoorbeeld een static Anti-Air of bepaalde voertuigen of een beter overzicht van het slachtveld. Conquest is nu een soort CoD Domination. :(

Hmm dan heb je niet goed opgelet. Als mooi voorbeeld is bijvoorbeeld punt B echt een bijzonder belangrijk strategisch punt. En dat verschuift ook trouwens, want als de vijand een doorbraak geforceerd heeft en je overrompeld heeft, worden punten A en C juist heel belangrijk (A of C is dan afhankelijk van je kant). Zit er dus wel degelijk in hoor.
 
Het zit er nog voor een klein gedeelte in, maar zoals zoveel dingen zijn ze hiermee achteruit gegaan ivm vorige delen. Is ook wel vrij logisch als je maar 3 vlaggen hebt ;) Bad company 1 is een goed voorbeeld waar alles wel werkte (meeste conquest maps hadden 5 vlaggen en RUSH was veel beter uitgewerkt) en zonder alle perks en unlocks heb ik daar meer dan 2 jaar plezier in beleefd. Vond de klasses daar ook beter verdeeld, en elk wapen voelde anders aan. Mede omdat er geen Red dot sights of scopes waren, maar dit vond ik juist zo mooi. Elk wapen had zijn eigen feeling, met recoil, geluid en ironsights. Miss those days :(
 
Nou, wat ik wel mis is een MP map zoals Heavy Metal op BF2:BC2. Das een heerlijk vette map waar je zowel lekker tekeer kunt gaan met tanks, choppers alswel ook snipers.
 
Was een leuke map om lekker in te k*tten, enemy heli jatten enzo XD

Ik mis vooral de Blackhawk en de Apache. Vond de Cobra maar een beetje lame.
En de Uzi.. waar is de uzi gebleven?! :(
 
102 uur speeltijd valt toch nog mee?
 
102 uur speeltijd valt toch nog mee?
Als ik die tijd (of de helft) in m'n studie had gestoken dan had ik nu overal 10'en voor gehaald.
En die haal ik liever wel.
Zoals ik al zei ik kan het niet goed doseren en ik loop na een paar uur gamen alleen maar te balen, dus ik stop er gewoon mee ;)
 
Als ik die tijd (of de helft) in m'n studie had gestoken dan had ik nu overal 10'en voor gehaald.
En die haal ik liever wel.
Zoals ik al zei ik kan het niet goed doseren en ik loop na een paar uur gamen alleen maar te balen, dus ik stop er gewoon mee ;)

ja met school is dat natuurlijk nog iets anders.. ben zelf ook wat aan het minderen met spelen maar dat is gewoon omdat het minder boeiend begint te worden
 
Back
Naar boven