AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Jongens, het is mooi geweest. Ik stop (in ieder geval de komende weken) met BF3.
Het lukt me niet om te doseren helaas, dus dan is de enige optie om te stoppen!
Was nog wel even leuk vanmiddag Rybeara, je bent de beste gunner waar ik mee heb gevlogen!

Eindstats:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/soldier/mooijboy/stats/208609539/ps3/

Dan begrijp je ineens waarom ik liever alleen vlieg (als ik piloot ben), ik krijg altijd van die halve gare gunners bij mij. Niks spotten, nooit flares gebruiken en steeds naar de verkeerde targets richten. Ik stoef niet graag, maar ik ben best wel een degelijke gunner, mijn trainingsmaat wil me ook steeds bij hem in de chopper :)

Ik zit op 180u zie ik net. Heb enkel nog unlocks op anti-air gun (tanks), scout choppers en jets. Voor de rest alles al op service star zoveel.
 
Laatst bewerkt:
yo bitches! ik heb hem nu ook eindelijk.
Start je hem op, krijg je een update van 2 gig voor je neus... wtf:P
en benieuwd wat er gebeurd als ik ermee klaar ben :) Xbox btw
 
yo bitches! ik heb hem nu ook eindelijk.
Start je hem op, krijg je een update van 2 gig voor je neus... wtf:P
en benieuwd wat er gebeurd als ik ermee klaar ben :) Xbox btw

:(

Geintje, have fun :p
 
Nope, ik heb enkel ice en mcmetro van op dbb :)

Mijn nick is Rybeara (zowel als PSN als op dbb) en uiteraard met headset.
 
Nice... 22k punten en Killing machine + highest award.. net niet highest support
 
Dan begrijp je ineens waarom ik liever alleen vlieg (als ik piloot ben), ik krijg altijd van die halve gare gunners bij mij. Niks spotten, nooit flares gebruiken en steeds naar de verkeerde targets richten. Ik stoef niet graag, maar ik ben best wel een degelijke gunner, mijn trainingsmaat wil me ook steeds bij hem in de chopper :)

Ik zit op 180u zie ik net. Heb enkel nog unlocks op anti-air gun (tanks), scout choppers en jets. Voor de rest alles al op service star zoveel.

180 uur al welke rang ben je nu dan?

Nog pc gamers hier zoek nog goede team mattiee?
Mijn nick is thalameus.
 
Laatst bewerkt:
180 uur al welke rang ben je nu dan?

Nog pc gamers hier zoek nog goede team mattiee?
Mijn nick is thalameus.

Rank 14 ben ik momenteel, op console is dat wel, hier haal je geen potjes van +60k. Mijn max staat op 35k in 1 potje, maar die zijn erg zeldzaam.
 
Rank 14 ben ik momenteel, op console is dat wel, hier haal je geen potjes van +60k. Mijn max staat op 35k in 1 potje, maar die zijn erg zeldzaam.

Mijne 22k dacht ik, als assault, en toen vielen ze continu als bosjes voor me neer, steeds weer en weer, dan gaat 't hard.
 
Ik speel ook niet voor snel te lvlen, ik wissel erg veel tussen alle classen en probeer ze gelijkmatig wat te lvlen. Al lukt dat met recon wel iets minder vlot (die staat 1à2 service stars achter), begrijp echt niet dat dat de 2de class is waar je de meeste exp moet voor halen om te lvlen. Engineer zo weinig en als je wat met voertuigen speelt, ben je zo i zo die class al.
 
Ik speel ook niet voor snel te lvlen, ik wissel erg veel tussen alle classen en probeer ze gelijkmatig wat te lvlen. Al lukt dat met recon wel iets minder vlot (die staat 1à2 service stars achter), begrijp echt niet dat dat de 2de class is waar je de meeste exp moet voor halen om te lvlen. Engineer zo weinig en als je wat met voertuigen speelt, ben je zo i zo die class al.

Hoe kom je aan die info? Is dat echt zo dat het met de ene class sneller gaat dan de ander?

Ik speel nu eigenlijk alleen assault (op maps met kleine steegjes etc) en engineer (op grote maps). Maar support en recon kan ik nog niet echt aan wennen. Support heeft leuke wapens met veel kogels maar een dikke recoil en de laadtijd is echt ziekelijk lang. Recon heb ik geen geduld voor, en de eerste paar rifles zijn echt bagger. Ik vind die sniper met die zooms met die pijltjes echt bagger, schiet daar echt geen drol meer raak.
 
Dat zie je makkelijk als je naar een bepaalde service star moet toewerken.
Ik dacht dat ze als volgt waren;
Assault 220k
Engineer 145k
Support 170k
Recon 195k

Ik gebruik op support zelden de main guns, daar opteer ik voor shotguns of PDW's (personal defence weapons), ik beweeg graag en die main guns op support zijn te lomp om mee rond te lopen. Op defence rush is dat wel eens interessant, maar ik speel hoofdzakelijk conquest.
 
Net potje met recon gespeeld, blijf het leuk vinden. BOOM headshot, BOOM headshot :D En met die eerste rifles kun je best spelen hoor Realist. Gewoon zo snel mogelijk een andere scope erop zetten inderdaad want ik vind die ene met al die pijltjes ook maar k*t
 
Dat zie je makkelijk als je naar een bepaalde service star moet toewerken.
Ik dacht dat ze als volgt waren;
Assault 220k
Engineer 145k
Support 170k
Recon 195k

Ik gebruik op support zelden de main guns, daar opteer ik voor shotguns of PDW's (personal defence weapons), ik beweeg graag en die main guns op support zijn te lomp om mee rond te lopen. Op defence rush is dat wel eens interessant, maar ik speel hoofdzakelijk conquest.

Oh vandaar dat de service stars me ineens om de oren vliegen, speelde eerst alleen assault, nu naar engineer overgestapt.

Net potje met recon gespeeld, blijf het leuk vinden. BOOM headshot, BOOM headshot :D En met die eerste rifles kun je best spelen hoor Realist. Gewoon zo snel mogelijk een andere scope erop zetten inderdaad want ik vind die ene met al die pijltjes ook maar k*t

Ja ook maar eens doen, afwisseling is toch wel t leukst eigenlijk.
 
Back
Naar boven