AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik speel nu eigenlijk alleen assault (op maps met kleine steegjes etc) en engineer (op grote maps). Maar support en recon kan ik nog niet echt aan wennen. Support heeft leuke wapens met veel kogels maar een dikke recoil en de laadtijd is echt ziekelijk lang. Recon heb ik geen geduld voor, en de eerste paar rifles zijn echt bagger. Ik vind die sniper met die zooms met die pijltjes echt bagger, schiet daar echt geen drol meer raak.

Ik speel ook veel assault de laatste tijd. In het begin juist veel engineer maar ik vind de wapens ineens k*t. Heb net de G36C geunlocked. Kijken of dat wat is. Support speel ik nauwelijks mee. Moet de claymore en de mortar nog unlocken. Eerste wapens van recon bedoel je? De svd en de mk11? Bagger vind ik ze niet. De SV98 heb je zo geunlocked en bij 10 kills krijg je de ballistic 12x scope al :) Snipen vind ik echt wel nice :p
 
Rank 14 ben ik momenteel, op console is dat wel, hier haal je geen potjes van +60k. Mijn max staat op 35k in 1 potje, maar die zijn erg zeldzaam.

Neem aan dat je colonel 14 bedoelt of te wel rang 59 want 180 uur spelen en rang 14 is best droevig.
 
Neem aan dat je colonel 14 bedoelt of te wel rang 59 want 180 uur spelen en rang 14 is best droevig.

Arend met rank 14 ja, die eerste lvltjes tel ik uiteraard niet mee.

Bij die eerste sniper wapens, heb ik zo gebruikt zonder scoop trouwens, gaat makkelijk. Je kan hem gebruiken als single shot assaut gun :D

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 17:57 ----------


Toobslet, M320 is je 2de beste wapen :D
 
Arend met rank 14 ja, die eerste lvltjes tel ik uiteraard niet mee.

Bij die eerste sniper wapens, heb ik zo gebruikt zonder scoop trouwens, gaat makkelijk. Je kan hem gebruiken als single shot assaut gun :D

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 17:57 ----------



Toobslet, M320 is je 2de beste wapen :D

Haha, ja dat is toen ik voor het eerst op die metro servers kwam, iedereen met m320 en granaten, nu gelukkig metro servers waar die m320 niet is toegestaan :-)
 
Dammit, veel teveel xbox en ps3 spelers hier. Not enough PC! Me want DBB squad :P
 
Maak er gewoon een zou ik zeggen :D
 
Ziet er echt niet fun uit die vid maarja, als je t zelf leuk vindt maakt t niet uit natuurlijk.
 
http://www.youtube.com/watch?v=cC9BAVCVsOY&context=C3487f2dADOEgsToPDskJRqSEyQZRytInk4uGjMxbo

nieuwe vid, opnieuw ik en een paar maten in actie.
gewoon een shortfilmpje met main objective = fun ;)

voice communication is hier onmisbaar voor de lolz

Snap niet dat jullie de hele tijd lachen en grollen. Ik zit altijd vanalles in mekaar te stompen achter m'n buro hier als het niet goed gaat.

En als m'n team dom bezig is flip ik helemaal door. Goed hard uitschelden helpt meestal wel.

"PROTECT THE ****ING OBJECTIVES MORONS!!!! WHERE THE **** IS EVEYRBODY!!! JEZUS ****ING CHRIST"

In de chat is dat goed te doen. Doe ik niet in de microfoon (meestal)

:D
 
nieuwe vid, opnieuw ik en een paar maten in actie.
gewoon een shortfilmpje met main objective = fun ;)

voice communication is hier onmisbaar voor de lolz

Ik vind het allemaal maar een beetje nerdy klinken :p
Is niet lullig bedoeld :)
 
Hoe zit t nu mert mijnen etc? Kan je die gewoon oneindig neerleggen?
 
Geen idee eigenlijk. Maar hoe zit t nou met die claymores? Meestal zie ik ze gewoon op de minimap maar soms zie ik niks en ineens boem
 
Geen idee eigenlijk. Maar hoe zit t nou met die claymores? Meestal zie ik ze gewoon op de minimap maar soms zie ik niks en ineens boem

Geen idee, dan kyk je gewoon niet goed denk ik :P
 
Geen idee eigenlijk. Maar hoe zit t nou met die claymores? Meestal zie ik ze gewoon op de minimap maar soms zie ik niks en ineens boem

Hangt er vanaf of je support bent toch? Dan zie je het op je mini-map.
 
Het lijkt wel des te hoger je level des te vaker je in een shit team belandt, word er gek van.
 
Back
Naar boven