MuscleMeat

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Juist men magnificent en whey perfection binnen.. ;)
Addicted.. Alhoewel ik de smaak van magnificent niet zo top vindt, maar who cares!
 
Levi, even wennen en dan is het echt wel lekker ;-) Aminozuren zijn sowieso smerig, dan is dit echt een product met een lekkere smaak.
 
Levi, even wennen en dan is het echt wel lekker ;-) Aminozuren zijn sowieso smerig, dan is dit echt een product met een lekkere smaak.

Ja het is nog maar de 4de dag ofzo dat ik het pak..
Maaaar ik krijg het wel binnen hoor :D
 
Juist men magnificent en whey perfection binnen.. ;)
Addicted.. Alhoewel ik de smaak van magnificent niet zo top vindt, maar who cares!

Niet lekker? Ik heb standaard de Fruit Sensation maar dat is toch na elke training een feest! :zuip: :thumbs:

-Leon
 
Niet lekker? Ik heb standaard de Fruit Sensation maar dat is toch na elke training een feest! :zuip: :thumbs:

-Leon

Smaken verschillen blijkbaar... maar we zijn geen vrouwen, gewoon naar binnen kappen die zooi.

Enige nadeel van dit supplement is dat het erg vult en ik na de training nog moeilijk kan eten
 
Niet lekker? Ik heb standaard de Fruit Sensation maar dat is toch na elke training een feest! :zuip: :thumbs:-Leon

Zeker weten. Magnificent is onwijs lekker en vind het zelfs lekkerder dan de whey en isolaat perfection. :)

Enige nadeel van dit supplement is dat het erg vult en ik na de training nog moeilijk kan eten

Whut? You sure? :) In Magnificent zit veel snelle koolhydraten en dat verhoogt juist het hongergevoel en dat merk ik ook heel sterk, aangezien mijn dieet verder alleen maar bestaat uit trage koolhydraten (+ vetten en eiwitten uiteraard).
 
Zeker weten. Magnificent is onwijs lekker en vind het zelfs lekkerder dan de whey en isolaat perfection. :)



Whut? You sure? :) In Magnificent zit veel snelle koolhydraten en dat verhoogt juist het hongergevoel en dat merk ik ook heel sterk, aangezien mijn dieet verder alleen maar bestaat uit trage koolhydraten (+ vetten en eiwitten uiteraard).

Dank je, voor het compliment. Magnificent is inderdaad heerlijk:zuip:
 
Ok pak ik mijn whey zonder dextrose voortaan. Heb orange juice als smaak, maybe had ik die andere moeten pakken. Deze smaak is redelijk.
 
Is het eigenlijk functioneel als ik Magnificent neem voor 2maanden lang.. Elke dag 2scoops (aanbevolen), aangezien er creatine in zit ?

Grtz
 
Is het eigenlijk functioneel als ik Magnificent neem voor 2maanden lang.. Elke dag 2scoops (aanbevolen), aangezien er creatine in zit ?

Grtz

1 scoop bevat al 5 gram Creatine. 1 dosering is dan voldoende:) 8-12 weken is een prima periode.:)
 
1 scoop bevat al 5 gram Creatine. 1 dosering is dan voldoende:) 8-12 weken is een prima periode.:)

Ik neem na men training 2scoops.. en op rustdagen in de ochtend 2scoops..
Als ik dit gedurende 8weken doe, is het oké?
 
Ik neem na men training 2scoops.. en op rustdagen in de ochtend 2scoops..
Als ik dit gedurende 8weken doe, is het oké?
Dat is goed hoor. B&F praat hierboven over 'een scoop' bevat 5gr creatine, ze bedoelen hier uiteraard één dosering. Per dosering (2 scoops) is het 5gr creatine zoals je ook terug kan vinden op hun website. Op rustdagen is het inderdaad slimmer, goedkoper op langer termijn om los creatine 's ochtends te nemen.
 
Dat is goed hoor. B&F praat hierboven over 'een scoop' bevat 5gr creatine, ze bedoelen hier uiteraard één dosering. Per dosering (2 scoops) is het 5gr creatine zoals je ook terug kan vinden op hun website. Op rustdagen is het inderdaad slimmer, goedkoper op langer termijn om los creatine 's ochtends te nemen.

Klopt, dank je:)
 
Klopt, dank je:)

Pak nu dat je magnificent een jaar doorgebruikt, blijft het dan voortdurend evenveel effect als in het begin? Of is het beter om af te wisselen tussen producten?
 
Pak nu dat je magnificent een jaar doorgebruikt, blijft het dan voortdurend evenveel effect als in het begin? Of is het beter om af te wisselen tussen producten?

Jonge.. ? :p

Er zit 5gram creatine per dosering in, denk eens na!
 
Jonge.. ? :p

Er zit 5gram creatine per dosering in, denk eens na!

Wat zou je dan voorstellen om na een tijdje ipv magnificent te pakkn?
 
Wat zou je dan voorstellen om na een tijdje ipv magnificent te pakkn?

Voor herstel kan je het gewoon prima blijven gebruiken. Aminozuren, PeptoPro etc zijn toch producten welke dagelijks gebruikt kunnen worden voor het opbouwen van spiermassa. Met 5 gram creatine per dosering hoef je het verder ook niet te cyclen. :)

-Leon
 
Voor herstel kan je het gewoon prima blijven gebruiken. Aminozuren, PeptoPro etc zijn toch producten welke dagelijks gebruikt kunnen worden voor het opbouwen van spiermassa. Met 5 gram creatine per dosering hoef je het verder ook niet te cyclen. :)

-Leon

ok:) En het best gewoon bij magnificent houden? Of een keer afwisselen tussen magnificent en TMS?
 
ok:) En het best gewoon bij magnificent houden? Of een keer afwisselen tussen magnificent en TMS?

Na de training zou ik inderdaad Magnificent houden. Mocht je toch een tijdje creatineloos willen dan kan je overstappen op de WMS of Vitargo. :)

TMS is perfect als pre-workout. :)

-Leon
 
Back
Naar boven