Fitness Seller

Demian zo snel mogelijk buff logje

Bezoekers in dit topic

Stop de ''ik pak zoveel kilo'' madness... Go to the gym and squueze the weights.

En op die voeding jij wegkaant wordt je niet bepaald ripped hoor demian, broer ;)
 
Stop de ''ik pak zoveel kilo'' madness... Go to the gym and squueze the weights.

En op die voeding jij wegkaant wordt je niet bepaald ripped hoor demian, broer ;)

Hoezo niet? Is mijn cut voeding he ;p
 
kutvoeding ja:P bunkeren man.

Nee, ik wil nu serieus wat meer definitie en me buikje er wat meer af hebben.

Met die voeding zit ik nog redelijk dichtbij me dagelijkse standaard, kom ik aan me eiwitten en vind ik het nog lekker ook...
 
cutten is zinloos. had nou maar gaan cleanbulken en compound schema gepakt.
ik bulk al 35kg lang en abs nog steeds zichtbaar
u jelly?
 
cutten is zinloos. had nou maar gaan cleanbulken en compound schema gepakt.
ik bulk al 35kg lang en abs nog steeds zichtbaar
u jelly?

Best wel mirin eigenlijk, ik heb die genen gewoon niet ;)

Hoezo had gaan cleanbulken? Bulk gewoon al een flinke tijd hoor, nu tijd voor een cut.
 
Best wel mirin eigenlijk, ik heb die genen gewoon niet ;)

Hoezo had gaan cleanbulken? Bulk gewoon al een flinke tijd hoor, nu tijd voor een cut.

Bulken in de zin van 'het is dood normaal dat je vet% snel stijgt' is ****ing outdated.
Heeft niks te maken met je 'genen' (sowieso bullshit om daar op dit niveau al over te beginnen lol).

Dus wat jonggeleerd zegt (wat ben je goed bezig voor een pler trouwens big JG :thumbs:) lekker clean bulken.

Niet je progressie afspiegelen op de KG's op de weegschaal maar kijk in de spiegel en hou de weegschaal als hulpmiddel er bij.
 
Bulken in de zin van 'het is dood normaal dat je vet% snel stijgt' is ****ing outdated.
Heeft niks te maken met je 'genen' (sowieso bullshit om daar op dit niveau al over te beginnen lol).

Dus wat jonggeleerd zegt (wat ben je goed bezig voor een pler trouwens big JG :thumbs:) lekker clean bulken.

Niet je progressie afspiegelen op de KG's op de weegschaal maar kijk in de spiegel en hou de weegschaal als hulpmiddel er bij.

Wil eerst even iets wat spek er af.

Of bedenkt me ineens dat ik speciaal voor jou nog een PR heb gezet vandaag!

10x100 deadlift.
 
Waarom 10 reps?

Omdat het kon, was ineens beastmode activated (srs)

Woensdag failde ik bijna op de 6 reps, vandaag ging een vriend van me meetrainen en die ging 1x100 als ze nieuwe record trekken... Dus ik een beetje stangen en zeggen kijk zo moet het. Ik trek hem 1 keer, doe deadstop, zeg: zo dat was makkelijk, en trek hem nog een keer, repeat.

Bij de 6 kreeg ik een beastmode bui en trok ik hem tot de 10... uiteraard elke met deadstop en met de text, zo dat was makkelijk :roflol:
 
Waarom deadstop, touch and go....
Niet alsof je zwaar gaat ofzo
 
Waarom deadstop, touch and go....
Niet alsof je zwaar gaat ofzo

Geleerd van BBosman, de PL'er... :roflol:

srs, als ik touch en go doe raak ik ook gewoon buiten adem :o
 
Ach jochie toch.... Raak je buiten adem?
Zou inderdaad dan maar lekker rustig een deadstop doen, we willen natuurlijk niet dat je zwaar krijgt
 
lol, deadstop is tien keer zo chill om je techniek op te checken en je grip mee te verbeteren, alleen als je 10 reps doet is het wel wat k*t
 
Killy moet eens met deadstop gaan tillen.... Touch en go doe ik easy 5x220, met deadstop is dat toch een ander verhaal...

Waneer kom je eens naar papendal Killy?
 
lol, deadstop is tien keer zo chill om je techniek op te checken en je grip mee te verbeteren, alleen als je 10 reps doet is het wel wat k*t

Dat ook, sorry voor de 10 reps. volgende keer als ik er 10 kan doe ik er wel gewoon 5 omdat het anders te veel reps worden!


:trollface: get the point?
 
Dat ook, sorry voor de 10 reps. volgende keer als ik er 10 kan doe ik er wel gewoon 5 omdat het anders te veel reps worden!


:trollface: get the point?

ja ik snap het maar ga zwaarder dan? own je die vriend nog harder
 
Back
Naar boven