AndroidHealthClinic

Log Machete (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Kom hier ook meelezen... Zoveel verschillen de stats niet:D.. You are pushing some nice weights 2 bro!

Ben wel te lui om verder dan 4 pagina's terug te lezen :cool:

Haha welkom bro! No offence taken.

Doe je 1 refeed per week?

Ehm, doe niet echt aan ''refeeds''. Ik volg het principe van T-nation carb cycle codex.

http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_carb_cycling_codex

Dus 2x high days rond 300gr carbs, maar blijkbaar zit ik daar makkelijk op. Dus gisteren de high days op benen dag iets minder carbs gedaan. Anders kom ik nooit op mijn tekort door enkel de low carb dagen laag te zitten.
 
Goed dat je lies weer wat beter aanvoelt met de SQ, want met pijn daar is het bijna onmogelijk om de beweging te maken. Je trainingen zien er scherp uit.:)
 
Goed dat je lies weer wat beter aanvoelt met de SQ, want met pijn daar is het bijna onmogelijk om de beweging te maken. Je trainingen zien er scherp uit.:)

Thanks dumba! Ik was ook achteraf verrast, had geeneens in de gaten tijdens de oefening dat ik geen last had.

--------

Update m.b.t. fatburner, dexaprine:
Jezus, ik flip hier achter mijn laptop en dat enkel met een halve tab. Dikke energie, ik typ razend lijkt net of ik aan de speed zit.

Dit is echt too much energy, wordt er misselijk van :D
 
Ehm, doe niet echt aan ''refeeds''. Ik volg het principe van T-nation carb cycle codex.

http://www.t-nation.com/free_online_article/sports_body_training_performance/the_carb_cycling_codex

Dus 2x high days rond 300gr carbs, maar blijkbaar zit ik daar makkelijk op. Dus gisteren de high days op benen dag iets minder carbs gedaan. Anders kom ik nooit op mijn tekort door enkel de low carb dagen laag te zitten.

Ah oke, ja eigenlijk komt dat op hetzelfde neer als wat ik voor ogen heb, hele week moderate en low, en dan twee high (kcal en carb) dagen bij de grootste workouts (benen rug)

Werkt zo'n fatburner nou echt?
 
Ah oke, ja eigenlijk komt dat op hetzelfde neer als wat ik voor ogen heb, hele week moderate en low, en dan twee high (kcal en carb) dagen bij de grootste workouts (benen rug)

Werkt zo'n fatburner nou echt?

Precies. 3x trainen in de week, waarvan 1 moderate en 2 high days op de dagen die jij zij. Verder 3x low carb en 1 moderate day en deze wordt over 1 a 2 weken ook gewoon low carb.

Ik ben d'r ook erg skeptisch over. Ik denk geen placebo effect, want eerst had ik geen honger en opeens bam energie! Je voelt dat het werkt.

Dexaprine is eigenlijk meer dan een fatburner (egcg+caffeine), kwam ik laatst achter. Wist ik niet toen ik het kocht. Er wordt beweerd dat er Tyramine (T3/T2) in zit dat je hartslag verhoogt tezamen met caffeine dus nog sterker effect dat energie gevoel geeft. Dus metabolisme wordt sterk verhoogd. Ik doe geen flikker zit achter pc, maar heb het best warm. Alleen dan op een positieve manier.

Verder werkt het honger remmend, maar daar kan ik al sowieso toch goed tegen ben geen veel eter.
 
machete nu achter zijn pc:D:D:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hahaha lekker.

Ga je nog wat doen met die energie? Cardio ofzo.
 
machete nu achter zijn pc:D:D:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol::roflol:

Hahaha lekker.

Ga je nog wat doen met die energie? Cardio ofzo.

Was even boodschappen doen in record tempo :roflol:

Nu even wat eten over kwartier na kapper kan niet weer zo lang zonder eten.

Ja heb nog flinke spierpijn van gisteren. Misschien morgen ochtendcardio: dexaprine in, een scoop muscle protect (BCAA) en dan rustig joggen. Spierverlies is overrated heb ik gelezen.

Fappen mag je niet he!

:fa:

haha ik hou het makkelijk 2 dagen nog vol, alleen vanaf dag 4 heb ik altijd moeite krijg vaak random boners :o
 
Nu nog een boner ?


:roflol:

Lang geleden dat ik hier gepost heb, sry bro :o
Maar je levert nog altijd goed werk zo te zien ! :D
 
Nu nog een boner ?


:roflol:

Lang geleden dat ik hier gepost heb, sry bro :o
Maar je levert nog altijd goed werk zo te zien ! :D

Ik heb obesitas fetish :trollface:

NP bro en bedankt! Ik kijk uit naar je log, kan ik die volspammen :D
 
Ik heb obesitas fetish :trollface:

NP bro en bedankt! Ik kijk uit naar je log, kan ik die volspammen :D

Dus je kijkt uit naar meerdere van zulke foto's? :trollface:

Haha, oké ik kijk er al naar uit alles behalve obesitas foto's :D
 
Sterk spul als ik dat zo lees en een foto van 2 mooie dames die elkaar voeren.:roflol::yell:
Gaat lekker hier.;)
Wat ga je vandaag nog doen...tri-athlon? Autotje tillen?:D
 
Sterk spul als ik dat zo lees en een foto van 2 mooie dames die elkaar voeren.:roflol::yell:
Gaat lekker hier.;)
Wat ga je vandaag nog doen...tri-athlon? Autotje tillen?:D

Valt wel mee hoor, het is gewoon een fatburner dat z'n werk doet. Het is ook legaal :p

Ja daarvoor moet ik Skyrock bedanken, mijn eetlust is weer weg hehe.

Naja, vanaf 4 uur was de energierush weg, gelukkig geen crash. Dus ik denk dat ik het even rustig aan doen en morgen wrs lekker aan de cardio :D
 
Fuark mijn eetlust was ook weg toen ik de spoiler opende.
 
Borst en Biceps

Incline DB Press
10x26
10x28
8x30

Flat DB Press
8x28
8x30
4x34 PR aww yeaa

Cable chest fly's
12x20
12x25
10x30 VPR?

Pull up (hammer grip)
12xBW
11xBW
6xBW

Ez-bar curl (ex. bar) - strikt
12x10
12x20
11x24

DB concentration curl

12x12
10x14
8x14

Note:
Ik probeer in de cut zo progressief mogelijk en zwaar te trainen, dat is imo essentieel om spiermassa te behouden en door carb cyclen sterker te worden.
In de bulk werk ik op hoger volume vaak om te groeien.

-----------------------------------------

Voeding vandaag:
- 75gr havermout + 30gr whey
- 2 sneetjes + kalkoenfilet + banaan
- post/w: 2 scoops magnificent
- 100gr havermout + 40gr whey
- 75gr bulgur + 300gr kipfilet + ananas
- 250gr kogelbiefstuk + groene groenten
- 60 gr walnoten + 50gr casseine shake

Ik zal hiermee rond de 200-250gr carbs zitten, medium dag.

Morgen:
Hardlopen als cardio en low carb.
 
Ik zie hele mooie 30kg's hehehe, netjes toch? Hoelang heeft het nu geduurd nog geen maand toch? Dat is 4-5 trainingen... :)
 
Sterk man die 34kg dumbbell press, laat je die dumbbells aangeven of krijg je ze zelf ook in positie?
 
Ik zie hele mooie 30kg's hehehe, netjes toch? Hoelang heeft het nu geduurd nog geen maand toch? Dat is 4-5 trainingen... :)

Bedankt man, feels good inderdaad! Zoiets dacht ik ja.

Sterk man die 34kg dumbbell press, laat je die dumbbells aangeven of krijg je ze zelf ook in positie?

Thanx Jaap, krijg ze wel zelf omhoog. Alleen bij flat db press is het wat moeilijker, omdat je dan ligt.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven