Fitness Seller

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Ice leovince ben je nog steeds helemaal gestopt? Speel laatste tijd wel met Realist samen maar een squad van 2 is ook niet alles
 
Ice leovince ben je nog steeds helemaal gestopt? Speel laatste tijd wel met Realist samen maar een squad van 2 is ook niet alles
Yes ;) Feels good man. Stukken meer tijd :p
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik helemaal gestopt blijf. Ik denk het niet. Maar ik ga in ieder geval tot het eind van m'n tentamens niet meer gamen. En die eindigen volgende week donderdag ;)
 
Haha oke, succes met je tentamens dan.
 
Iemand al wat van die crazy hacks gezien die aan het verschijnen zijn ?

Gaat echt nergens meer over. Dit kan wel eens uit de hand gaan lopen.

Client side hit detection , konden ze op wachten dat dit zou gebeuren. (heb ik ook maar gelezen hoor, dat laatste)
 
Vandaag één cheater tegengekomen. Als je tot leven kwam werd je gelijk gedood. Zelf in vliegtuig.hoog in de.lucht...
 
Iemand al wat van die crazy hacks gezien die aan het verschijnen zijn ?

Gaat echt nergens meer over. Dit kan wel eens uit de hand gaan lopen.

Client side hit detection , konden ze op wachten dat dit zou gebeuren. (heb ik ook maar gelezen hoor, dat laatste)

Explain?

Vandaag één cheater tegengekomen. Als je tot leven kwam werd je gelijk gedood. Zelf in vliegtuig.hoog in de.lucht...

Die mensen moeten ze meteen opzoeken, te triest voor woorden.

Ging btw weer lekker boys, op 't eind dan, begin ging echt nergens over :roflol:
Ben weer lekker uit me dak gegaan ook.

Vind het wel uitermate irritant dat die verbinding van die mics zo slecht is, toen RVDK87 erbij kwam was het helemaal niet meer te horen. Enne Adhoc, zet je tv voortaan uit :o
 
Laatste potje toen jij eruit ging nog MVP ge-eindigd. Geen idee of dat wat zegt ;)
 
Laatste potje toen jij eruit ging nog MVP ge-eindigd. Geen idee of dat wat zegt ;)

Ach dat had ik ook de vorige 10 potjes toen ik alleen speelde, vind het toch moeilijk vooral in het begin om te praten/luisteren + concentreren op het spel. Maar is een kwestie van wennen denk ik.
 
Vooral die handige aanwijzingen van jou als we in een tank of chopper zitten: Ja daar zo zit ie! Daar!
 
Vooral die handige aanwijzingen van jou als we in een tank of chopper zitten: Ja daar zo zit ie! Daar!

:roflol:

Dan zeg ik "daar links" maar dat "links" hoor je dan waarschijnlijk net niet door die klote mics :p

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 01:09 ----------

Yes ;) Feels good man. Stukken meer tijd :p
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik helemaal gestopt blijf. Ik denk het niet. Maar ik ga in ieder geval tot het eind van m'n tentamens niet meer gamen. En die eindigen volgende week donderdag ;)

Oef, dan mag je weer inkomen.

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 01:10 ----------

WTF, ik dacht trouwens dat het al 2:10 was! Naja, een keer vroeg naar bed dan maar.
 
Haha een meevaller :p
 
It is, ik ga slapen man, ciao.
 
Explain?



Die mensen moeten ze meteen opzoeken, te triest voor woorden.

Ging btw weer lekker boys, op 't eind dan, begin ging echt nergens over :roflol:
Ben weer lekker uit me dak gegaan ook.

Vind het wel uitermate irritant dat die verbinding van die mics zo slecht is, toen RVDK87 erbij kwam was het helemaal niet meer te horen. Enne Adhoc, zet je tv voortaan uit :o

Ja joh, m'n meissie wou de TV niet zachter zetten...zat weer een suf programma te kijken :windup:

Waren niet echt bijzondere games...sommigen waren echt dramatisch! Even gek doen met de heli ging ook tot twee maal toe fout :o
 
Ja joh, m'n meissie wou de TV niet zachter zetten...zat weer een suf programma te kijken :windup:

Waren niet echt bijzondere games...sommigen waren echt dramatisch! Even gek doen met de heli ging ook tot twee maal toe fout :o

Wie was die andere dude, die fer581 ofzo?
 
Ik ga toch is proberen voertuigen te besturen, ziet er wel vet uit.
 
Ik ga toch is proberen voertuigen te besturen, ziet er wel vet uit.

Haha ja voertuigen zijn wel badass hoor, maar ik heb er soms ook nog moeite mee.

Tanks gaan wel, choppers ook, alleen om nog echt goed te mikken als ik zelf vlieg heb ik soms nog moeite mee, jets besturen gaat prima, maar vraag me niet om een kill te maken, wel klote opzich.
 
Ben zelf beter met voertuigen dan on foot. Sniper kills maken met een tank, vind het dan alleen zo lullig als jullie als gunner bij mij zitten en niets te doen hebben :roflol:
Zal proberen dit weekend weer online te komen. Moet wel even kijken of dat lukt, ben jarig dan :)
 
Ben zelf beter met voertuigen dan on foot. Sniper kills maken met een tank, vind het dan alleen zo lullig als jullie als gunner bij mij zitten en niets te doen hebben :roflol:
Zal proberen dit weekend weer online te komen. Moet wel even kijken of dat lukt, ben jarig dan :)

Zozo, en dan nog een jaartje jongen en dan mag je voor je autoww :D
 
Back
Naar boven