XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Thanks, doe deze normaal met gestrekte armen, vandaar dat ik niet zeker was of het een andere oefening was of een variatie.

Het is wel degelijk een variatie, wat je in dat filmpje ziet zijn godly side raises
 
Thanks, doe deze normaal met gestrekte armen, vandaar dat ik niet zeker was of het een andere oefening was of een variatie.

Ik ook, maar lijkt me wel eens chill om hem zo te doen. Namelijk nog nooit gedaan deze variant

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 20:04 ----------

Het is wel degelijk een variatie, wat je in dat filmpje ziet zijn godly side raises

:roflol:
 
deze manier kun je er meer gewicht op leggen
 
[Link niet meer beschikbaar]

Die obliques vind ik echt nice!

nx48qq.jpg


Toch grappig om te zien dat supaturk 2/3 jaar terug nog de kleinste van het groepje was. Zo zie je maar weer dat AAS best wel een wondermiddeltje is om snel aan je droomfysiek te komen.

Idd, waar supaturk nog dik en niet veel spieren heeft, fuark :o
 
kijk hoe lelijk dat fysiek van chestbrah. pauperrr
 
wie hier had nou serieus zo'n veni vidi vici bandje gekocht xD?
 
Ik dacht Guess maar weet niet zeker :D
 
oow zyzz ik herinner me nog altijd de eerste keer dat ik met je kennis maakte :(
het was toen jinkazama het topic 'zyzz u mad brah' aanmaakte
eerst dacht ik, wat een faggot is dit? wrm draagt ie zo'n korte broekjes? hij vindt zichzelf wel heel wat.
maar dan leerde ik je beter kennen en begon ik je te miren. ik bewonderde je levensstijl en je aesthetics, en je troll acties brachten altijd wel een glimlach op mn gezicht..

miss you brah :heart:

(no homo)
 
Fuuuuu ,

Die veni vidi vici tattoo is wel netjes baas.
 
Beforee

NawYV.jpg


Kan iemand mij vertellen hoe dan?

1. Melanotan
2. AAS voor manlijkere kaaklijn.
wat nog meer :o
 
clen is toch ook AAS..?
 
Combinatie van aesthetics, AAS, melanotan, zonnebank, stijltang, wenkbrauwen epileren, tanden bleken, je lichaam tattoeren, trendy kleertjes en jezelf populair maken op een bodybuildingforum.
 
Combinatie van aesthetics, AAS, melanotan, zonnebank, stijltang, wenkbrauwen epileren, tanden bleken, je lichaam tattoeren, trendy kleertjes en jezelf populair maken op een bodybuildingforum.

T enige wat ik gay vind (dat ik gehoord heb, is dat hij make-up draagt)

Voor de rest verzorgt hij zich gewoon goed.
 
Met wat voor iets deed die kerel zijn haar eigenlijk?
 
Back
Naar boven