XXL Nutrition

Flinke injectiepijn; wat te doen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er lijkt een beurse plek te komen op de plaats waar geinjecteerd is (ongeveer zo groot als het rechtshoek op de foto)...

o5bat3.jpg
 
De verharding rechtsboven heb ik ook een tijdje gehad... Dit trekt vanzelf weer weg...
 
Gisterenavond voor het slapen 1 ubiprofen (200mg) genomen en heel de nacht op mijn linker zij geslapen. Toen ik wakker werd merkte ik gelijk dat de pijn een stuk minder was en ik kon nu pijnloos zitten en fietsen. Volgende injectie dus ubiprofen nemen en de eerste nacht op mijn zij slapen, hopelijk gaat dit schelen.

(Als het elke keer zo'n zeer gaat doen dan ben ik fcking chagerijnig terwijl ik juist wil genieten van mijn kuur :D).
 
Heb ik ook in het begin gehad op een gegeven moment gaat je lichaam eraan wennen en heb je het niet heb vaak zat kreupel gelopen op niet op 1 kan kunnen liggen:P vind het wel wat hebben eigenlijk haha
 
Goed blijven ademen tijdens en na het injecteren en probeer denkbeelding de zuurstof naar je spier te sturen. Dit zal helpen te ontspannen.
 
En het masseren van de spier kan ook wel is helpen heb ik gehoord
 
En het masseren van de spier kan ook wel is helpen heb ik gehoord

Ik ben er in ieder geval geen voorstander van heb het vaak geprobeerd kreeg er ontstekingen dus toen die tijd niet meer gedaan en gaat prima nu.
Moet wel zeggen heb er heel wat spuiten op zitten:p
 
Tijdens eerste kuur de eerste vier weken ook enorm veel last van gehad: kon niet meer normaal wandelen, enorme zwelling op kont en deel van dijbeen :s , s'nachts wakker worden met koorts, klappertanden, grieperig zijn... Maar doorgezet en uiteindelijk was mijn lichaam gewend aan de externe stoffen en kon ik knallen :)
 
Heb ik ook in het begin gehad op een gegeven moment gaat je lichaam eraan wennen en heb je het niet heb vaak zat kreupel gelopen op niet op 1 kan kunnen liggen:P vind het wel wat hebben eigenlijk haha
Nja een keer is leuk, maar als je niet eens normaal kunt fietsen/ ergens heen kunt gaan ben ik het zo beu :P. Het is ook lastig te verklaren aan mensen dat ik elke maandag "spierpijn" heb...

Goed blijven ademen tijdens en na het injecteren en probeer denkbeelding de zuurstof naar je spier te sturen. Dit zal helpen te ontspannen.
Ga ik doen!

Ik ben er in ieder geval geen voorstander van heb het vaak geprobeerd kreeg er ontstekingen dus toen die tijd niet meer gedaan en gaat prima nu.
Moet wel zeggen heb er heel wat spuiten op zitten:p
Heb je zelfs na vaak prikken nog injectiepijn? Gebruik je nog ubiprofen voor het injecteren?

Tijdens eerste kuur de eerste vier weken ook enorm veel last van gehad: kon niet meer normaal wandelen, enorme zwelling op kont en deel van dijbeen :s , s'nachts wakker worden met koorts, klappertanden, grieperig zijn... Maar doorgezet en uiteindelijk was mijn lichaam gewend aan de externe stoffen en kon ik knallen :)

Bedankt, "goed" om te horen. Pijn hebben is één vind ik geen probleem zolang 't maar geen abces is ofzo:(.

Pijn is nu trouwens weer een stuk minder, dus ik ben weer gerustgesteld! Nog iets wat ik bedacht: vrijdag train ik mijn benen en daardoor is mijn glutes zondagavond (wanneer ik de injecties zet) nog wat stijfjes. Dit zal je injectie ook niet ten goede doen?
 
Als kuurgenootje van Mr Hedberg heb ik een vraagje voor mijn medejuicers. Sinds de 3e inject van afgelopen zondag heb ik het idee dat er een 'bol' in m'n rechterglutes zit. In de spiegel is niet echt iets zichtbaar, alleen als ik voel lijkt het alsof mijn rechterglute boller/voller is dan mijn linkerglute. Herkent iemand dit?
 
Laatst bewerkt:
ik heb zondag me 1e inject gezet...
de inject zelf viel mee, maar damn... lijkt wel of ik met een knuppel ben geslagen zo mank loop ik.

sokken aantrekken en uit de auto stappen is al een hele uitdaging!
 
Er lijkt een beurse plek te komen op de plaats waar geinjecteerd is (ongeveer zo groot als het rechtshoek op de foto)...

http://i43.tinypic.com/o5bat3.jpg

de spotinjectie die daar (spotinjections.com) word getoond is ook te laag imo.
vind het geen goed voorbeeld. je wilt wat meer rechts bovenin prikken.

deze illustreert dat beter;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
de spotinjectie die daar (spotinjections.com) word getoond is ook te laag imo.
vind het geen goed voorbeeld. je wilt wat meer rechts bovenin prikken.

deze illustreert dat beter;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+1 is veels te laag die spotinject,je moet idd wat meer rechtsboven prikken

gewoon vanaf de iliac crest opzij/horizontaal gaan en dan in de helft/vertikaal
 
Ik zet me vinger op het einde van me bilspleet, dan ga ik in een horizontale lijn naar rechts/links toe tot ik ergens in de hoek van me kont zit. Als ik hem daar zet heb ik er totaal geen last van.
 
Bedankt voor de reacties. Ik zal erop letten dat we hoog genoeg prikken. Toch denk ik dat het veel te maken heeft met een lichamelijke reactie want bij elke spuit wordt de pijn wat minder. Zo heb ik zondag weer gezet en vandaag is de pijn al ver over, terwijl ik bij de eerste 4 spuiten t/m woe/ donderdag mank liep :)
 
Scheelt volgens mij enorm tussen de UG merken in. Ik heb ... en ben hier ZEER tevreden over. Mijn eerste injectie gisteren avond gezet. Volgens mij is alles prima verlopen en ik lees ook heel vaak van mensen die het zeer prettig vinden om ...te injecteren.

Nog een tip die ik kan geven is dat je de naald best nog een minuutje in je lichaam laat nadat je alle test hebt geinjecteerd. Zo verspreid de olie zich eerst goed in de spier en heb je bijna geen kans dat de olie in het `prikhol` een beetje omhoog loopt waardoor het dus op gevoeligere plekken terecht kan komen. Ook snel uittrekken van de naald helpt hier bij.

Geen solide advies maar een goeie gok uit mijn eigen ervaring.

Succes er nog mee!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Scheelt volgens mij enorm tussen de UG merken in. Ik heb en ben hier ZEER tevreden over. Mijn eerste injectie gisteren avond gezet. Volgens mij is alles prima verlopen en ik lees ook heel vaak van mensen die het zeer prettig vinden om te injecteren.

Nog een tip die ik kan geven is dat je de naald best nog een minuutje in je lichaam laat nadat je alle test hebt geinjecteerd. Zo verspreid de olie zich eerst goed in de spier en heb je bijna geen kans dat de olie in het `prikhol` een beetje omhoog loopt waardoor het dus op gevoeligere plekken terecht kan komen. Ook snel uittrekken van de naald helpt hier bij.

Geen solide advies maar een goeie gok uit mijn eigen ervaring.

Succes er nog mee!

Uuuh hoe kom je aan die wijsheid dat het tussen ug labs verschild als je net je eerste injectie heb gezet als ik vragen mag? Daarnaast geen ug labs vermelden, lees onze forumregels!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven