AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Generft op de PC? Wanneer dan??
 
Heerlijk, metro.

Ben wel afgestapt van de frag rounds. Je kilt alleen jezelf er maar mee als er iemand dicht voor je staat.
Ze zijn flink generfd op de pc ook trouwens.

Flechette is beter voor metro. Blijf in de gangetjes, flechettes gaan gewoon door vijanden en friendlies heen zonder damage verlies , dus je kunt zelfs lekker spammen als er iemand voor je staat. Of op groepjes natuurlijk. Als je toch een open ruimte moet overbruggen de m320 .

Want wat iedereen vergeet is dat de usas COMPLEET NUTTELOOS is als de afstand tussen jou en je enemy groter is dan een meter of 5

Grapje zeker? Dat ding komt teringver met fragrounds.
 
Generft op de PC? Wanneer dan??

poeh maanden geleden al hoor. Wanneer was de laatste patch voor pc ?

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 20:11 ----------

Grapje zeker? Dat ding komt teringver met fragrounds.

Ja maar dan kun je dus weer van dichtbij weinig doen, want je blaast jezelf met 1 schot op als je allebei tegelijk het hoekje om komt of elkaar tegenkomt op de trap.

USAS is echt niet overpowered, probeer het anders eens zou ik zeggen, ik weet zeker dat je met de famas, f2000, aks74u , standaard rifles, enz enz veel meer kills kunt maken.

Alleen, de usas, is wel ZWAAR FUN om te gebruiken. Heb er bijna 2000 kills mee en ze zijn stuk voor stuk INSTANT SATISFACTION

:D
 
poeh maanden geleden al hoor. Wanneer was de laatste patch voor pc ?

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 20:11 ----------



Ja maar dan kun je dus weer van dichtbij weinig doen, want je blaast jezelf met 1 schot op als je allebei tegelijk het hoekje om komt of elkaar tegenkomt op de trap.

USAS is echt niet overpowered, probeer het anders eens zou ik zeggen, ik weet zeker dat je met de famas, f2000, aks74u , standaard rifles, enz enz veel meer kills kunt maken.

Alleen, de usas, is wel ZWAAR FUN om te gebruiken. Heb er bijna 2000 kills mee en ze zijn stuk voor stuk INSTANT SATISFACTION

:D

Lol, usas is goed voor +-100m kills met frags of slugs.
Dichtbij ook geen enkel probleem, jij trekt waarschijnlijk alles open als er iemand voor je neus verschijnt. Ik heb er mezelf nog nooit mee gekilled, 30-40% geraakt dat wel, maar dat is nog +60% leven, welk zo weer op 100% zit.

Vind de meeste originele maps wel in orde, buiten Tehran Highway, dat is echt een k*tmap.

Kwestie scoops, red dot en holographic sight.
 
Ja dat heb ik dus ook, word er knettergek van. Ligt aan de verbinding want soms is het erger dan de andere keer. Maar in 2012 hoort zoiets gewoon zuiver te lopen vind ik

Alleen de eerste keer liep het echt zuiver..

Tuurlijk hoort het gewoon zuiver te zijn :)
Dan moet ik het nog eens even een keer bekijken of het inderdaad de verbinding is. Dacht dat het geluid zo k*t was omdat het zo'n goedkoop headsetje was :p Had al bijna een duurdere willen halen maar dat doe ik nog even niet :D
 
Laatst bewerkt:
Lol, usas is goed voor +-100m kills met frags of slugs.
Dichtbij ook geen enkel probleem, jij trekt waarschijnlijk alles open als er iemand voor je neus verschijnt. Ik heb er mezelf nog nooit mee gekilled, 30-40% geraakt dat wel, maar dat is nog +60% leven, welk zo weer op 100% zit.

Vind de meeste originele maps wel in orde, buiten Tehran Highway, dat is echt een k*tmap.

Kwestie scoops, red dot en holographic sight.

Slugs ? Hmm dacht dat die best k*t waren. En frags, ja ik knal zeker volop als er iemand voor m'n neus staat. Je hebt nog geen halve seconde de tijd voordat je zelf door hem bent afgeschoten dus moet wel, zeker als je 3 hits moet scoren met de frags voordat hij dood is.

Je speelt op de PS3 dan neem ik aan ? Frags zijn nog niet generfd op de ps3 , en alles gaat ook een stukje trager
 
Die A-91 is ook wel baas zeg
 
Wtf ik had net een triple kill terwijl ik in een jet zat en iemand over mn mijnen reed hahaha
 
Wtf ik had net een triple kill terwijl ik in een jet zat en iemand over mn mijnen reed hahaha
ooit keer film gezien voor mense die moeilijk jet/chopper lvlen, dat je mijnem moet plaatsen in een jet/chop moet gaan en dan hope dat iemand er over rijdt dan krijg je de punte op jet/chop. weet alleen niet zeker of je punte dan ook daar heen gan dacht van wel
 
ooit keer film gezien voor mense die moeilijk jet/chopper lvlen, dat je mijnem moet plaatsen in een jet/chop moet gaan en dan hope dat iemand er over rijdt dan krijg je de punte op jet/chop. weet alleen niet zeker of je punte dan ook daar heen gan dacht van wel

Ja blijkbaarr wel dus ;)
 
Slugs ? Hmm dacht dat die best k*t waren. En frags, ja ik knal zeker volop als er iemand voor m'n neus staat. Je hebt nog geen halve seconde de tijd voordat je zelf door hem bent afgeschoten dus moet wel, zeker als je 3 hits moet scoren met de frags voordat hij dood is.

Je speelt op de PS3 dan neem ik aan ? Frags zijn nog niet generfd op de ps3 , en alles gaat ook een stukje trager

Ik had ook gelezen dat frags generfed werden in de laatste patch die we gekregen hebben. Alleen kan ik het niet bevestigen want ik heb ze niet tot amper gebruikt voor de patch. Gebruikte bijna altijd buckshot, de speelwijze waarop je normaal omgaat met een shotgun :)

Als hij voor je neus popt is 1 shot meestal al voldoende hoor. Ik gebruik bij usas met frags ook altijd suppressive fire, dus die zien toch geen meter meer.
 
1 schot met frags ?

Nee dat kan echt niet, is minstens 3, je kunt zelfs nog beter net naast em schieten lijkt het wel voor de splash damage.

Frags worden voor de consoles in februari generfd.
 
headshots met frags gaat evengoed
 
Wat betekent generft gasten?
 
zwakker gemaakt.

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 12:20 ----------

headshots met frags gaat evengoed

LoL ook een console speler zeker ?

Succes met de 'headshots'

 
Laatst bewerkt:
zwakker gemaakt.

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 12:20 ----------



LoL ook een console speler zeker ?

Succes met de 'headshots'


nope pc

tdm al headshots erme gemaakt met frags
 
Heb nu ook de USAS, zo effe een potje metro :p

Wat betekend FLAK etc. nou? Die specializations, want ik kan er geen uitleg over vinden zo snel, iig niet ingame.
 
Uitleg is gewoon driehoekje als je daar bent bij die keuzes van Frag ammo enz. Weet t zo uit mijn hoofd ook niet.

Mijn hele littlebird was net gebugd ofzo. Heb nu laiser painter erop en guided missile. Dus hij locked vehicles, wil ik guided missile afvuren staat ie op reloaden terwijl ik niks heb geschoten en hij herlaadt ook niet, wtf. En ik dacht dat ik nu met die laser painter + guided missile ook air kon uitschakelen maar niks werkt nu
 
Uitleg is gewoon driehoekje als je daar bent bij die keuzes van Frag ammo enz. Weet t zo uit mijn hoofd ook niet.

Mijn hele littlebird was net gebugd ofzo. Heb nu laiser painter erop en guided missile. Dus hij locked vehicles, wil ik guided missile afvuren staat ie op reloaden terwijl ik niks heb geschoten en hij herlaadt ook niet, wtf. En ik dacht dat ik nu met die laser painter + guided missile ook air kon uitschakelen maar niks werkt nu

Ik dacht effe dat je weg was, wat links onderaan zag ik je niet meer tussen de squad staan, maar je stond wel in de ranglijst, vaag.

Als je driehoekje drukt ga je naar squad team menu blabla, zal wel effe kyken.

Jij moet zo zeker werken ofzo?
 
Ik ga 7 uur te trainen tot half 9, misschien half 10 ofzo weer knallen maar niet zolang als gister.

Je moet eerst naar wapens wisselen, dan op de usas op kruisje drukken, dan zie je die frag rounds enzo, op die frag rounds gaan staan en dan driehoekje doen. GL ;)
 
Back
Naar boven