AndroidHealthClinic

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goede training, ziet er intensief uit met ook nog die sprints op het einde.
 
goeie training man! hoe train jij je explosiviteit het beste?
 
Goede training, ziet er intensief uit met ook nog die sprints op het einde.

Bedankt Sky. Ik ging goed stuk op die laatste sprints. Kwam bijna warm thuis.:o:)

goeie training man! hoe train jij je explosiviteit het beste?

Bedankt Hendrie. Bij mij vooral veel sprongetjes maken en doorversnellingsloopjes, dus van 10km/u>25km/u. Jumpsquats, Leaping squats, vertical jumps die doen het vooral bij me.

Iets anders...ik baal nogal van mn relatie, (heb ik nog wel) omdat het een 1e klas zeurpiet is. Heb al een andere dame op het oog die veeeeel leuker is. Zal Bart wel leuk vinden.;):)
 
dankjewel! zal het is gaan proberen
 
Dus doordat je een zeurvriendin heb, ben je explosiever in je trainingen (iets met agressie enzo :P)...
Hmm eens over nadenken dan maar ;);)
 
Respect bro! Trainen in die vries kou. Los van dat deze oefeningen weer hocus pocus voor me zijn :p
 
Succes met je wintertraining & nieuwe babe in spé xD
 
dankjewel! zal het is gaan proberen

Doe ook nog de kogelstoot bp en sprintercurlzz maar ik weet niet of je daar wat aan hebt.:)

Netjes dumba. Dynamic lunges zonder gewicht?

Bedankt. Nu nog zonder gewichten...:eyebrow:(maar dat gaat niet lang meer zo zijn)

Dus doordat je een zeurvriendin heb, ben je explosiever in je trainingen (iets met agressie enzo :P)...
Hmm eens over nadenken dan maar ;);)

Haha. Zo kun je het ook zien. Ze zanikt over de 2 dingen die ik erg hoog heb staan, maar mn beestje geef ik voor niemand op!;):D

Respect bro! Trainen in die vries kou. Los van dat deze oefeningen weer hocus pocus voor me zijn :p

Is best lekker om nu te trainen. Het is af en toe alleen ''pikkie zoeken''.:)

Succes met je wintertraining & nieuwe babe in spé xD

Hahaha. Bedankt.

Buiten
4 medium sprints
2 tempolopen

Binnen
Borst/buik/kuiten (moet in 1 adem kunnen)
*1 been zittend kuitheffen/Ballistic kogelstoot BP/kogelstoot bp/wallcrunch/knieheffen/crunch/ballistic bp/zittend 2 benig kuitheffen

20x12/3x30/3x30/10xBW+30/15x/15x/6x30/20x20
15x32,5/3x35/3x35/10xBW+35/15x/15x/6x35/15x32,5
15x35/3x40/3x40/10xBW+40/15x/15x/6x40/15x35

Db pull-over
2x5x35

Goodmorning 6x30/twist 16x30/overhead GM 2x30/bent over twist 6x30/GM 6x30/twist 16x30

De nieuwe mystery lady heet btw Nadira, 41 jr uit Jemen. Ik smelt al als ik met haar praat...:D:):D Die ogen, die lach. Mss wordt het wat?:o
 
lekkere training gozer!heb je foto van het vrouwtje?>
 
Nice train dumba!

:eek: wait whut?? :DGym romance??:D
 
Doe ook nog de kogelstoot bp en sprintercurlzz maar ik weet niet of je daar wat aan hebt.:)



Bedankt. Nu nog zonder gewichten...:eyebrow:(maar dat gaat niet lang meer zo zijn)



Haha. Zo kun je het ook zien. Ze zanikt over de 2 dingen die ik erg hoog heb staan, maar mn beestje geef ik voor niemand op!;):D



Is best lekker om nu te trainen. Het is af en toe alleen ''pikkie zoeken''.:)



Hahaha. Bedankt.

Buiten
4 medium sprints
2 tempolopen

Binnen
Borst/buik/kuiten (moet in 1 adem kunnen)
*1 been zittend kuitheffen/Ballistic kogelstoot BP/kogelstoot bp/wallcrunch/knieheffen/crunch/ballistic bp/zittend 2 benig kuitheffen

20x12/3x30/3x30/10xBW+30/15x/15x/6x30/20x20
15x32,5/3x35/3x35/10xBW+35/15x/15x/6x35/15x32,5
15x35/3x40/3x40/10xBW+40/15x/15x/6x40/15x35

Db pull-over
2x5x35

Goodmorning 6x30/twist 16x30/overhead GM 2x30/bent over twist 6x30/GM 6x30/twist 16x30

De nieuwe mystery lady heet btw Nadira, 41 jr uit Jemen. Ik smelt al als ik met haar praat...:D:):D Die ogen, die lach. Mss wordt het wat?:o
op DBB kan je over deze romance best een nieuw topic beginnen hoor ?

pics
Joke
no joke
 
lekkere training gozer!heb je foto van het vrouwtje?>

Bedankt. Nee, ik zit nog in de verkenningsfase. Moet dit ook wel anders als anders aanpakken, want ze heeft natuurlijk een hele andere afkomst.:)

Nice train dumba!

:eek: wait whut?? :DGym romance??:D

Bedankt man. Het is weer op mn werk. Kan nog lachen worden, want mn huidige vriendin is al jaloers als ik mn blik op een andere dame werp.:o;)

op DBB kan je over deze romance best een nieuw topic beginnen hoor ?

pics
Joke
no joke

Haha. Ik houd jullie op de hoogte.:D
 
je begint een echt don juan te worden
wij zijn het van nature al :D
it's all soul
 
Daaaamn die sets bro! goede training! Vanaf nu heet het niet meer super of giantset maar gewoon Dumbaset
 
Onbegrijpelijke oefeningen en trainingen bestaande uit evenveel sets als er ooit op Wimbledon gespeeld zijn.. Ja hoor, ik volg Dumba's log weer.
 
Zeg jij zoekt eens nieuwe schoenen voordat je die oude schoenen weg doet. hihihi
Maar weten die oude schoenen van je, waar de schoen wringt?
 
haha nice van dat vrouwtje, en nice training natuurlijk:)
 
Dumba and Nadira,
Sitting in a tree,
K-I-S-S-I-N-G.
First come love, then comes marriage,
Then come Nadira with a baby carriage.

:D lekker dumba!
 
je begint een echt don juan te worden
wij zijn het van nature al :D
it's all soul

Haha. Mss toch wat donker bloed door de adertjes.;)

Daaaamn die sets bro! goede training! Vanaf nu heet het niet meer super of giantset maar gewoon Dumbaset

Bedankt Sky. Zou wel mooi zijn als die in het woordenboek zou komen.:)

Onbegrijpelijke oefeningen en trainingen bestaande uit evenveel sets als er ooit op Wimbledon gespeeld zijn.. Ja hoor, ik volg Dumba's log weer.

Dan is die van vandaag wel een leuke. Ik zit meteen aan Isner-Mahut (Wimbledon 70-68 in de 5e set) te denken.;)

Zeg jij zoekt eens nieuwe schoenen voordat je die oude schoenen weg doet. hihihi
Maar weten die oude schoenen van je, waar de schoen wringt?

Ze weet waar de schoen wringt hoor. Ik heb het haar heeeel duidelijk gemaakt. Ik vind de nieuwe schoenen wat leuker.:o Maar ik zal de oude vlpg nog niet wegdoen. Als ze maar niet meeleest.:D

haha nice van dat vrouwtje, en nice training natuurlijk:)

Bedankt. Ze hebben het op TV toch steeds over second lovers.;)

Dumba and Nadira,
Sitting in a tree,
K-I-S-S-I-N-G.
First come love, then comes marriage,
Then come Nadira with a baby carriage.

:D lekker dumba!

:roflol: Bedankt. Jammer van je blessure. Wat een vrouwtje (1,60m schat ik: komt tot iets boven mn borst:D) Handig voor andere zaken. Hmmm.
Ik heb na mn 2e scheiding altijd gezegd...trouwen...nooit meer. Kids ook niet. Voor een vrouw uit het Oosten zou ik een uitzondering maken. Moet ook wel gezien hun cultuur.:eek::p

Raar traininkje. Buiten wel ff gelopen, maar die vieze regen dat vind ik minder. Op both ends burning lekker getraind. (had het nr een uurtje op repeat staan.:D)

-Joggen met 30kg: 1 min/hakkebillen 10x30/knieheffen 10x30/schaatspas 12x30/hupsen 20x30/jump sq 3x30

-Leg curl met db tussen de voeten 3x10x10/hyperextension 3x8 (=1 set)

-Sprinterscurl/Crucifix curl/2db extension/Zottmann curl/2 h kickb
12x7,5/6x7,5/8x7,5/6x7,5/10x7,5
10x10/6x10/8x10/6x10/10x10

-Axle Curl 2x51/Axle kickb 3x51

-BB extension 8x30/conc. curl 15x7,5

-Setje met voetgewichten
Bil- en hamsoef 10x/hamsoef 10x/quadsversteviger 10x/knieoef 10x

-heupen heffen 4x8xBW+15

Buiten nog 4 medium sprints 5-10 seconden gedaan.:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven