AndroidHealthClinic

Guts Forever (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

sjiiit Guts... harde benches hier man :) belooft voor dit jaar ;)
 
eventjes Bench Press Maxen gedaan aangezien de onderrug nog eventjes wou rusten!!

5x40
2x60
1x70
1x80
1x90
1x100
1x110
1x115 PR!!
0x117.5

allright!!! :D de 120 komt in de buurt!!!

lekker
 
115 is een mooi gewicht om dit jaar mee te beginnen ;)

einde van dit jaar ga je lachen om dit gewicht :D

er zit nog veel potentie bij je, gewoon lekker blijven knallen :p
 
thx man, I hope so :D
 
Wtf! Die bench from pins hebben serieus geholpen!
 
jup eigelijk wel :D ga ik in de toekomst meer doen, ik merkte echt dat ik explosiever in the bottom pos. was alleen denk ik niet dat ik hem heel mooi heb uitgedrukt :D
 
Damn.. veel gemist! Laatste keer dat ik hier keek was je BP 15 kg lager.
 
dan is het al wel lang geleden :D ondertussen had ik al een 110 bench en zelfs nog een mislukte max daarna :D
 
Snel naar de 120 dan heb je mijn gaye bench ingehaald
 
Snel naar de 120 dan heb je mijn gaye bench ingehaald

ongelooflijk dat jij meer overhead hebt gepressed dan dat je bench pressed, wees er maar trots op want je behoort tot een heel select groepje in deze superdude world :D
 
slecht moment gekozen om te maxen:

5x40
2x60
1x70
1x80
1x90
1x100
1x110
1x120
1x130
0x140 dafuq?
1x135 PR
0x140

lekker -_- kuit deed pijn voor één of andere reden, khad gewoon moeten wachten met maxen ipv het snel snel te doen, dit is wel even balen.
 
rare kerel
 
  • Like
Waarderingen: Guts
jammer man van die kuit, maar kuitpijn tijdens squatten zelf nog nooit mee gemaakt....
 
jammer man van die kuit, maar kuitpijn tijdens squatten zelf nog nooit mee gemaakt....

het is niet echt de kuit, eerder de tibialis van mijn rechter(onder)been, en die wordt wel rechtstreeks bij het squatten betrokken, spijtig volgende keer beter :)
 
kuit mss te wijten aan het feit dat je de laatste tijd veel volume gedraaid hebt? Misschien net iets te vroeg voor een 140, maar ben zeker na een rustperiode dat die er easy uitkomt... 130 naar 140 blijft wel een grote stap, dus zeker proficiat met de 135!
 
tja spijtig inderdaad, gewoon deillusionerend omdat ik dacht na de 20x100 dat 140 eazy peazy ging zijn, maar blijkbaar was het gewicht niet hoog genoeg :( I'm not giving up on 20 reppers, alleen moet het gewicht hoger zijn om echte krachtgains teweeg te brengen.
 
mooi, een nieuw pr.congratz :)

ikzelf denk echt dat je voor pure krachttoename beter minder reps maakt hoor.
ik zeg niet dat je moet doen wat anderen doen, maar kijk naar logs van powerlifters, en je zult daar zelden zulke hoge reps tegen komen.

ik doe zo eens per jaar een paar maanden om spiermassa bij te komen, en dan gaan de reps wel wat omhoog.

in pure krachtperiode ga ik tot max. 8 reps, vaak zelfs 3 tot 6
 
tja spijtig inderdaad, gewoon deillusionerend omdat ik dacht na de 20x100 dat 140 eazy peazy ging zijn, maar blijkbaar was het gewicht niet hoog genoeg :( I'm not giving up on 20 reppers, alleen moet het gewicht hoger zijn om echte krachtgains teweeg te brengen.

Volgens mij is de krachtgroei van 20 reppers echt nihil tot onbestaande. Je conditie gaat er alleen maar door verbeteren. Om zwaar te squatten moet je simpelweg met zware gewichten trainen (en dan bedoel ik 3tes en vijfjes met submaximale gewichten en niet altijd maxen)
 
das niet helemaal waar hoor, maar ik ben gewoon te snel gestopt om resultaat te boeken, als je met ECHT zware gewichten gaat 20 reppen, dan ga je wel krachtgains maken, maar 100kg was nog geen 80% van mijn 1rm dus daarom had ik geen resultaat denkik, ik ga 20 reppers blijven doen, ik moet ze gewoon harder gaan werken voor een kortere periode (6weken max)
 
Back
Naar boven