MuscleMeat

Skyblazer failing to get shredded (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Meeh bolle rug met 4 reps moet meevallen, zolang je jezelf kan zien in spiegel zit het wel goed kwa spanning in onderrug. Lekkere training bro!
 
Meeh bolle rug met 4 reps moet meevallen, zolang je jezelf kan zien in spiegel zit het wel goed kwa spanning in onderrug. Lekkere training bro!

Komt wel goed dan met vorm.
Thx bro!

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 14:43 ----------

Schouders
Seated Overhead Barbell Press: 12x35
10x45
7x50
9x45
Seated Dumbbell Press: 3 sets of 10 reps10x18
8x20
7x20
Dumbbell Lateral Side Raise: 3 sets of 10 reps 10x8
8x10
10x8
Seated Bent over rear delt raise: 4 sets of 10 reps 10x14
10x16
9x14
Upright Row: 6x35
6x40
6x40
6x35
DB Shrugs : 6x30,
6x30,
Haney Shrugs: 6x40
6x50
6x50

Blijf DB lateral side raise een k*t oefening vinden. Ik doe die nu met armen lichtjes gebogen. Denk dat ik volgende week ga doen met armen in hoek van 90 graden.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 14:45 ----------

Oja, had vandaag voor eerst met MesoMorph getrained. Maar een halve scoop genomen en ging lekker. Goede tunnelvisie en pomp
 
Lekkere training bro! Die lateral raise is echt dodelijk :p ik vind het persoonlijk een heerlijke oefening :D
 
Sterke Barbell Press! Ooit Military press geprobeerd?
 
Zware bent over raises in vergelijking met je side raises brah, nice.:)
 
Nice BB Press:)
 
Lekkere training bro! Die lateral raise is echt dodelijk :p ik vind het persoonlijk een heerlijke oefening :D

Thx bro! Denk dat ik volgende week toch ff probeer met armen in hoek van 90graden. Zag het iemand eens zo doen en zag er beter uit dan met armen lichtjes gebogen.

Zware bent over raises in vergelijking met je side raises brah, nice.:)

Thx brah, me side delts heb ik voordat ik met dit schema begon nooit echt getrained xD


:D


Nice BB Press:)

thx bro!

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 16:27 ----------

Sterke Barbell Press! Ooit Military press geprobeerd?

Thx bro! Nee nog nooit MP gedaan ^^

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 16:31 ----------

Benen

Leg Extension 10x35 wu
10x40 wu
Leg Curl 10x30 wu
8x35 wu
Squats: 10x20 wu
12x20wu
8x60wu
6x80
6x80
6x90
6x90
6x100
4x100
Plate Loaded Leg Press: 4 sets of 6 reps 6x140
6x160
6x160
6x150
Romanian Deadlift: 4 Sets 6 reps 6x60
6x60,
6x80
6x80

nice nice, benen dood. Morgen in de ochtend UB trainen
Als ik optijd wakker word :trollface:
 
Laatst bewerkt:
Ik wou je nog een complimentje geven over je zittende overhead press maar je bent al een training verder:o. Ziet er goed uit Sky.:)
 
Thx bro! Denk dat ik volgende week toch ff probeer met armen in hoek van 90graden. Zag het iemand eens zo doen en zag er beter uit dan met armen lichtjes gebogen.
Da snap ik das lichter :p hehe...

Die poten goed aangepakt zie ik al wel! lekker bezig bro!
 
Ik wou je nog een complimentje geven over je zittende overhead press maar je bent al een training verder:o. Ziet er goed uit Sky.:)

Thx bro! Overhead press ging lekker. Verhogen word moeilijk, moet ff verzinnen hoe ik goed in start positie kan raken, zitten en barbell omhoog brengen word wat zwaar vanaf 50kg xD

Geen kuiten brah?Nice train though.;)


Jelly..

Thx bro! Kuiten doen ook wat mee met die leg presses ^^ Heb na die RDL verder ook niet veel energie in de benen meer over voor calf raises.

Da snap ik das lichter :p hehe...

Die poten goed aangepakt zie ik al wel! lekker bezig bro!

Thx bro!

Lekkere training bra! Hoe doe je de squat?

Thx bro! Squat heb ik benen wat wijder dan schouderbreedte. En ik ga dan ongeveer tot paralel/iets erboven, net wat fijn voelt. Ben niet zo heel flexibel met zakken door de benen. Heb het gevoel dat als ik net voorbij bepaald punt ga, dat ik dan alle spanning in quads/hams/glutes kwijt ben en naar beneden zak en dan niet meer omhoog kom omdat ik niks in benen meer kan aanspannen xD

Dus doe squats wel beetje voorzicht met hoe diep ik ga.
 
K*t training :mad:

UB
Incline DB press Alle 2 de bp bankjes waren bezet, dus lichte incline.
10x20
10x24
Bench Press 10x50 wu
6x60
5x70
5x70
6x60
Incline DB Press 10x26
8x30
1x30 Knak zei me rechterschouder :mad: :fuu: In start positie komen ging wat lastig, deed eerst soort van halve rep om in goede positie te komen. Toen ik omhoog ging voor 1ste echte rep dacht ik nog "dit gaat wel lekker" en toen was het KNAK :mad:

Ben daarna naar huis gegaan. Zaterdag is meer random UB training als ik optijd wakker word. Per UB spiergroep pak ik meestal 2 oefeningen waar ik sterker in wil worden. Geen zin om op deze training verder te forceren met de kans dat ik straks een hele week niet kan trainen.

Heb nu half potjes tijgerbalsem erop gesmeerd. Tis een soort van trekkende pijn bij me rechterschouder die doorgaat tot tricepsaanhechting bij de elleboog.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 12:18 ----------

Oja, had dus voor training lekker hele scoop Mesomorph genomen. Zit nu dus kansloos achter me laptop met extreme pomp in armen, rug en benen.
 
Weekenden zijn niet gemaakt voor te trainen :P die zijn er voor rust :D

Lekker laten rusten die schouder bro!
 
Jammer van die schouder bro, hopen dat het niks met je rotator cuffs is dan ben je echt ****ed.
 
Weekenden zijn niet gemaakt voor te trainen :P die zijn er voor rust :D

Lekker laten rusten die schouder bro!

Haha ja ik had beter moeten wten :p Heb nog even op punt gestaan om weer te gaan slapen :P


Jammer van die schouder bro, hopen dat het niks met je rotator cuffs is dan ben je echt ****ed.

hmm

Een zeer frequente aandoening aan de rotatorenmanchet is Impingementsyndroom, waarbij ofwel de pees, ofwel de pees-spierovergang van de musculus supraspinatus ontstoken is. Dit gedeelte van de spier loopt door een nauwe tunnel, gevormd door het acromion (schouderdak) van de scapula (schouderblad) en het caput humerus (kop van de bovenarm). Als het ontstoken gedeelte van de spier door deze tunnel loopt, dan zorgt dit voor een pijnlijke reactie. Abductie van de arm is dan pijnlijk in het gebied tussen de 60 en de 120 graden ten opzichte van het lichaam.

Me schouder word inderdaad pas pijnlijk als ik hem meer dan ongeveer 60 graden omhoog doe. :mad: Zie wel hoe het is na het weekend, op het moment voelt het ook stijf aan.
 
Ff goed laten rusten en evt na laten kijken. Das minder man. Sterkte.:)
 
Hoe gaat vandaag mee man? Ik denk trouwens dat het ook aan kan liggen dat je 2x presst met hoge load. Mss wat teveel belasting. Sterkte ermee!
 
Back
Naar boven