MuscleMeat

BBosman: Beachproof 2013 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gewoon stoten, BAM!

PIERER DE PIEPER DE PIEP PIEP PIEP PIEEEEEEEEEEEP PIEP PIEP!!!


:roflol:
 
Tering sterk! Goed bezig man.
 
Harde training man, vooral die car circle. En ik denk dat je strongman zo langzaam aan een voorkeur gaat geven.
 
Laatst bewerkt:
je lb power is erg goed man... potentie voor sterkste man iig
 
bruut, als je car cycle bijna zelfde doet als Gijs ! :O
 
Gewoon stoten, BAM!

PIERER DE PIEPER DE PIEP PIEP PIEP PIEEEEEEEEEEEP PIEP PIEP!!!


:roflol:

gewoon k*t dus :P 2 fails op de 105 :mad:

Tering sterk! Goed bezig man.

Thx man! never strong eneugh ;)

Harde training man, vooral die car circle. En ik denk dat je strongman zo langzaam aan een voorkeur gaat geven.

Thanks! was na die 460 car circle ook redelijk stuk, hele lichaam was gewoon leeg :o

je lb power is erg goed man... potentie voor sterkste man iig

Thanks man!

bruut, als je car cycle bijna zelfde doet als Gijs ! :O

Gijs kan wel meer dan dat :P

Strongman heeft idd ook wel een voorkeur gekregen om eerlijk te zijn, vind powerlifting een hele vette sport, maar de strictheid van het powerliften (en dan zeker de IPF) weert mij een beetje. Ik ben een lomp persoon, happy with it, en dat klikt ook wel lekker met strongman.

Maar ook een beetje de ''eentonigheid'' van het powerliften, het is alleen maar sq/bp/dl terwijl strongman uit veel meer onderdelen bestaat.

Neemt niet weg dat ik ook door ga met powerliften, maar het is toch een beetje 70/30 aan het worden.

Verder ga ik hier niet te veel op in, ik train gewoon en kijk waar het eindigd.

En dan dit stukje even zonder zelfverheerlijking als doel

Best wat lui in mijn omgeving zeggen dat ik SM potentieel heb, lengte, formaat, oa Simon, en dan ook tussendoor dingen als die quote van Frank hierboven. Zelfs als ik kritisch naar mezelf kijk, heb ik nog een hoop zwaktes waar ik aan moet werken, maar ik train pas een maand of 6/7 SM / PL gericht. Als ik voor de SM top kan gaan, dan wil ik die kans met beide handen aangrijpen.
en dan is tillen voor de IPF not done
 
Laatst bewerkt:
sowieso als je ze nu combineert snij je niet in je eigen vingers. je gaat iig heel hard vooruit. LB is al supersterk , net als looponderdelen (werd al gezegd)
Zeker potentie! :D
 
6/7 maanden trainen? 19 jaar..? Als je niet te snel opbrand in je motivatie en gewoon nu jaren blijft trainen, eten en je kennis erover op te bouwen kun je ver komen. Maar ga niet teveel van jezelf eisen en probeer je motivatie op lange termijn te houden.. genoeg jonge gasten hier op dbb voorbij zien komen met goede potentie die het na een tijdje toch vrij snel opgeven.
 
Mooi toch als jij een doel voor ogen hebt! Helemaal niet verkeerd om ambities te hebben. En beter dat je weet waar jou passie ligt, beter 1 ding goed dan 2 dingen half!
 
zolang je tracht zo sterk mogelijk te worden, ben je goed bezig!!! of dat nu met SM of PL is, gewoon denken 'the sky is the limit' en alles uit de kast halen, en van de voordelen van beiden profiteren :)
 
sowieso als je ze nu combineert snij je niet in je eigen vingers. je gaat iig heel hard vooruit. LB is al supersterk , net als looponderdelen (werd al gezegd)
Zeker potentie! :D

Thanks :)

6/7 maanden trainen? 19 jaar..? Als je niet te snel opbrand in je motivatie en gewoon nu jaren blijft trainen, eten en je kennis erover op te bouwen kun je ver komen. Maar ga niet teveel van jezelf eisen en probeer je motivatie op lange termijn te houden.. genoeg jonge gasten hier op dbb voorbij zien komen met goede potentie die het na een tijdje toch vrij snel opgeven.

Ik ben sinds januari 2010 in de gym, eerst maand of 11 aan lopen kloten, zeer wisselend zonder resultaat. December 2010 tot juni/juli 2011 BB'ing gedaan, dik 25kg vet kwijt, daarna op SM/PL gaan focussen.

Ik betwijfel zelf dat mn motivatie op gaat raken, heb ik zo mn persoonlijke/prive redenen voor :o

Mooi toch als jij een doel voor ogen hebt! Helemaal niet verkeerd om ambities te hebben. En beter dat je weet waar jou passie ligt, beter 1 ding goed dan 2 dingen half!

Zolang het een doorwerkt in het ander is het alleen maar handig alebei te blijven doen :)

zolang je tracht zo sterk mogelijk te worden, ben je goed bezig!!! of dat nu met SM of PL is, gewoon denken 'the sky is the limit' en alles uit de kast halen, en van de voordelen van beiden profiteren :)

Precies, komt goed :D
 
Zolang het een doorwerkt in het ander is het alleen maar handig alebei te blijven doen :)

Daar heb je natuurlijk ook een punt! Lijkt mij ook supertof een keer in Baarn wat strongmen onderdelen te proberen.
 
bart je bent goed bezig man! hou dit vol:)
 
@ sportschool

Benen waren nog erg zuur van zaterdag, Simon zei woensdag deadliften, dus die even overgeslagen, voor t gevoel wel ff rack pulls gedaan, wat of course uit de hand liep :P

Strict Overhead
8x20
8x20
8x50
5x60
5x60
2x70
2x70 + 2x spot

Push Press

1x70
3x70
4x80
5x80 met laatste 2e reps kleine spots

Push Jerk uit nek 5x5 op techniek
5x70
5x70
5x70
5x70
5x70

Rack Pull vanaf knieschijf
5x70
5x120
5x170
5x220
3x250
1x300
3x270

wouden niet te zwaar gaan.... dat dus :o

Close grip bench press
8x20
10x60
10x70
10x80
5x90
8x80

halverwege gaat robert wegen, 115.0 ''Haha ik weeg weer zwaarder dan Bart'' ga ik me wegen, 115.1 :roflol:

hierna werd t iets te veel babbelen en iets te veel dames kijken :o

Cable rear delts
12x nr3
12x nr4
12x nr4
12x nr4

PureStrength Row
10x100
10x130
10x130
9x150
 
Laatst bewerkt:
Haha dames kijken:p ondanks dat toch erg sterke training, keiharde rackpull!

Maareuh.. pushpress met spot? Lijkt me niet echt handig, zeker aangezien jij zo'n grote kerel bent..
 
Haha dames kijken:p ondanks dat toch erg sterke training, keiharde rackpull!

Maareuh.. pushpress met spot? Lijkt me niet echt handig, zeker aangezien jij zo'n grote kerel bent..

push press is alleen met leg drive, dus zonder sprong of drop, en Robert is ongeveer even groot als mij :o
 
Dames kijken? Valt er bij jullie veel te zien? Moet ook maar eens in Almere komen trainen.
 
Dames kijken? Valt er bij jullie veel te zien? Moet ook maar eens in Almere komen trainen.

Zumbaklas, fitnessmodellen, goede-voornemen meiden, enz enz :P
 
Back
Naar boven