Fitness Seller

Sticky Waar luister je nu naar? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

nightcrawlers- push the feeling on

nummer zocht ik al jaren, titel past niet bij text, en text is half-onbegrijpbaar, hoe de **** moest ik dat terugvinden?

karma
 
nightcrawlers- push the feeling on

nummer zocht ik al jaren, titel past niet bij text, en text is half-onbegrijpbaar, hoe de **** moest ik dat terugvinden?

karma

woow dat nummer heb ik al jaren niet meer gehoord, nice brengt herrineringen terug :)
 
Nee dank u, geef mij maar het origineel:p Vind dubstep zwaar sucken, saaiste muziek soort evah.

dub wilt niet zeggen dubstep...

anyway, heb op dit nummer mijn eerste kus gehad, altijd gezegd dat ik het nooit zou vergeten.

zoveel jaar verder wist ik nog de naam niet :roflol:
 
tja, heb eigenlijk gemengde gevoelens over hem. Aan de ene kant is het de showman, de gangmaker, maakt aanstekelijke nummers en heeft de x-factor. Aan de andere kant is het een lijkepikker die de dood van Biggie heeft gebruikt om zelf zwaar in de picture te staan.

Oh ja, hij heeft Jennifer Loopneus gedoet. Dan ben je altijd +1

Ahzo, wist ik niet, en dat ie Jennifer gedoet had ook niet. Vind ik wel zeer eigenaardig, had ik niet verwacht van haar.


Vind ik toch niet echt schaammuziek, zeker met zo'n sterke lyrics.
 
Ahzo, wist ik niet, en dat ie Jennifer gedoet had ook niet. Vind ik wel zeer eigenaardig, had ik niet verwacht van haar.



Vind ik toch niet echt schaammuziek, zeker met zo'n sterke lyrics.

Ten eerste heeft Puffy een kwart miljard op de bank, ten tweede heeft hij een succesvolle platenmaatschappij ( connecties) ten derde bekend zoekt bekend ( kijk maar naar het Gooische matras) en ten vierde weet je wat ze zeggen over negers ;)

Altijd nog beter dan dat drolletje Marc Anthony toch? Die vind jij vast weer geweldig? :D
 
Ten eerste heeft Puffy een kwart miljard op de bank, ten tweede heeft hij een succesvolle platenmaatschappij ( connecties) ten derde bekend zoekt bekend ( kijk maar naar het Gooische matras) en ten vierde weet je wat ze zeggen over negers ;)

Altijd nog beter dan dat drolletje Marc Anthony toch? Die vind jij vast weer geweldig? :D

Ik dacht dat je het over Mase had.:roflol: Zag die 2 niet meteen het bed delen.:D Ja Puff en Jennifer wist ik wel en kan ik idd goed inkomen..

Idd, dat zeker. & nee, niet echt, al kan ik bepaalde nummers van hem wel smaken.
 
Ma$e was niks. Heeft hij zelf ook wel begrepen. Hij is nu in den Here. Is nu priester als ik het goed heb.
 
Puffy is als MC ook niks hoor
Alleen goed zakenman en had inderdaad wat hits
 
Ma$e was niks. Heeft hij zelf ook wel begrepen. Hij is nu in den Here. Is nu priester als ik het goed heb.

:roflol: idd, heb een stukje van een interview gezien waar hij de hele tijd bezig was over god. Lijkt me niet echt een snugger persoon.
 
Back
Naar boven