Fitness Seller

Vortexx's Log (Resistance is Futile) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooie training prima gedaan toch druk op je hooft lijkt me niet goed man kijk er goed mee uit volgende week weer nieuwe cycle?hoeveel heb je er gedaan?
 
Nette Squat man

Thanx man, gaat weer de goede kant op met de SQ :)

Mooie training prima gedaan toch druk op je hooft lijkt me niet goed man kijk er goed mee uit volgende week weer nieuwe cycle?hoeveel heb je er gedaan?

Thanx Hendrie, was ook een poging om de max. te doen van de leg press maar dat was kennelijk wat te hoog gegrepen :o
Volgende week i.p.v. deload een 3-split en daarna weer verder met de 2e cycle waarbij ik de DL 5kg omhoog gooie en de rest 2,5 kg.
 
Die beentjes heb je lekker aangevallen :thumb: lekkere training bro!
 
Die beentjes heb je lekker aangevallen :thumb: lekkere training bro!

Thanx bro, hoop alleen dat m'n SQ nog es een keer over de 100 kg geraakt.
 
bench press

8x40
8x50
8x60
8x70
5x77,5

incline db fly's

8x16
8x18
8x20

decline bench press (smith)

8x70
8x80
5x90

concentration curls

8x14
8x16
8x16

hammer curls

8x16
8x16
8x16

cardio

15 min. crosstrainer

note

Deze week dus een 3-split i.p.v. deload volgens schema.
Niet teveel volume gedaan om toch een beetje het deload gevoel te krijgen :D
 
easy deloading is easy :D
 
Lekker bezig geweest bro
 
Nette training met goede cijfers en een pittige conc. curl.:)
 
Deload? Is gewoon een intensieve training :d Bij deload kun je beter gewichten verlagen tot 50-60%.

Tenzij die 8 reps makkelijk waren..

Ik kom zelf nooit toe aan deload, of ik geraak ziek of ik blesseer mezelf :roflol:
 
Zijn nog fanatieke gewichten voor een deload bro! :p
 
easy deloading is easy :D

:D:D:D

Lekker bezig geweest bro

Thanx mate

Nette training met goede cijfers en een pittige conc. curl.:)

Thanx man, tja die conc. curl was idd eigenlijk iets te zwaar gekozen waardoor ik de laatste set bij één kant wat heb gecheat op de laatste 2/3 reps :o

Deload? Is gewoon een intensieve training :d Bij deload kun je beter gewichten verlagen tot 50-60%.

Tenzij die 8 reps makkelijk waren..

Ik kom zelf nooit toe aan deload, of ik geraak ziek of ik blesseer mezelf :roflol:

Zijn nog fanatieke gewichten voor een deload bro! :p

Haha was ook meer als grap bedoelt, maar volume was wel minder als normaal dus vandaar het deload gevoel :p
Normaal geef ik ook geen gas terug, maar dit schema schrijft dit expleciet voor dus hou ik me daar aan (een beetje) :D


Vanavond rug/triceps training :)
 
seated cable row

8x50 wu
8x58
8x67
5x77

pull-ups

6xBW
6xBW
5xBW

db row

8x26
8x28
8x30

deadlift

10x100
10x100
8x100

dips

10xBW
10xBW
8xBW

overhead tricep extension (met twee handen)

10x16
10x16
10x16

cardio

20 min. crosstrainer

note

Laten we zeggen dat het een aparte avond was gisteravond, en dat ik pas om 03:30 kon slapen :D
 
Laatst bewerkt:
Nice dl vortex, en heb je nou serieus 15 min met je ogen dicht op de crosstrainer gestaan:p:p
 
Lekkere training bro!

Wat een heerlijk gevoel moet dat geweest zijn... wakker worden en erachter komen dat je cardio er alweer bijna op zit :p
 
Nice dl vortex, en heb je nou serieus 15 min met je ogen dicht op de crosstrainer gestaan:p:p

Haha ja, doe soms wel eens vaker m'n ogen dicht voor een paar seconden maar dit keer was het ff langer.
De sportschool was al zo goed als leeg toen ik op de crosstrainer stapte dus heb niet voor veel mensen voor lul gestaan. :p

Lekkere training bro!

Wat een heerlijk gevoel moet dat geweest zijn... wakker worden en erachter komen dat je cardio er alweer bijna op zit :p

Haha ja dat was zeker een meevaller, maar ik verwacht niet dat me dit vaker gaat overkomen.


:cool:
 
seated cable row

8x50 wu
8x58
8x67
5x77

pull-ups

6xBW
6xBW
5xBW

db row

8x26
8x28
8x30

deadlift

10x100
10x100
8x100

dips

10xBW
10xBW
8xBW

overhead tricep extension (met twee handen)

10x16
10x16
10x16

cardio

20 min. crosstrainer

note

Laten we zeggen dat het een aparte avond was gisteravond, en dat ik pas om 03:30 kon slapen
:D

hoeveel miligram caffiene nam je in?
 
Knappe training met flink wat reppies. Ik val zelf ook vaak in slaap op cross/hometrainers; daarom train ik liever buiten.:)
 
sterke training makker! goed bezig
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven