MuscleMeat

Kitty's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Waarom zoveel reps op de deadlift? 15 x 40 vind je dat sowieso niet veel zwaarder dan 8 x 57,5?
 
Waarom zoveel reps op de deadlift? 15 x 40 vind je dat sowieso niet veel zwaarder dan 8 x 57,5?

Het 1e setje doe ik meestal niet zo zwaar en wat meer reps om op te warmen.
 
Het 1e setje doe ik meestal niet zo zwaar en wat meer reps om op te warmen.

Oke. Op die manier.. Maar persoonlijk zou voor mij doe 15repper een zwaardere set zijn dan een 8 repper van 17,5kg meer :p
 
Lekkere WO Kitty.
We trainen echt totaal anders, maar toch vind ik het leuk om te zien hoe jij traint. Netjes!
 
Lekkere WO Kitty.
We trainen echt totaal anders, maar toch vind ik het leuk om te zien hoe jij traint. Netjes!

Ja dat was mij ook al opgevallen ;) ik volg jou log ook hoor :P
 
Toch maar zelf foto gemaakt want m'n vriendin was dr camera vergeten. Binnenkort wil ik ff foto's maken op de sportschool als ik daadwerkelijk wat doe ;) wederom een k*t foto qua contrast ed

ImageUploadedByTapatalk1327759041.767338.jpg
 
Nog wat onduidelijke foto's :P

ImageUploadedByTapatalk1327759276.014421.jpg


ImageUploadedByTapatalk1327759287.104456.jpg
 
Ja juist, dat wil ik ook gaan doen! Heb een foto waar ik best trots op ben maar hij is via spiegel genomen..dan zie je alsnog niet alles. beetje jammer!
 
zijn dat before and after pics of alle twee recent?
 
Ja juist, dat wil ik ook gaan doen! Heb een foto waar ik best trots op ben maar hij is via spiegel genomen..dan zie je alsnog niet alles. beetje jammer!

Ik heb geen een foto waar ik echt tevreden over ben :( inderdaad lastig ok goede foto's te nemen. Ik wil op de sportschool ook niet zo popi jopie overkomen dus maak die foto's wel als het rustig is haha. K*t dat je anderen nodig hebt om goede foto's te maken, doe het liever zelf ;)
 
Ik heb geen een foto waar ik echt tevreden over ben :( inderdaad lastig ok goede foto's te nemen. Ik wil op de sportschool ook niet zo popi jopie overkomen dus maak die foto's wel als het rustig is haha. K*t dat je anderen nodig hebt om goede foto's te maken, doe het liever zelf ;)
Volgens mij zie je er meer dan prima uit ;) Kan me niet voorstellen waarom je niet tevreden zou kunnen zijn!
 
Volgens mij zie je er meer dan prima uit ;) Kan me niet voorstellen waarom je niet tevreden zou kunnen zijn!

Haha thnx :P

Nou op zich ben ik wel tevreden over m'n fysiek maar kan altijd beter ;) en echt goede foto's met de juiste belichting en pose is lastig, dus wat ik nu aan foto's heb ben ik zeker niet tevreden mee. Wordt vervolgt... Hopelijk met super foto's haha
 
Ah op die manier, ja dat ken ik. Ruimte voor verbetering is er altijd! Foto's met juiste pose is bij mij ook nagenoeg onmogelijk. Als het goed is worden mij binnenkort poses aangeleerd. Altijd handig!
 
Die onderste lijk je veel beter op te staan dan de bovenste
 
Mooie schouders en biceps.
 
nice pics, wanneer legs en gluteus maximus?
 
Nice pics, maar op basis van je trainingen enzo had ik toch meer massa verwacht.
 
Back
Naar boven