Fitness Seller

Update Antoine Vaillant (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

echt maf hij is soms ruim 5 maten kleiner opeens. check die laatste video. Ik zou echt zweren dat ik twee keer groter ben als ik daar naast hem stond.
 
Toont idd kleiner weer nu..
 
echt maf hij is soms ruim 5 maten kleiner opeens. check die laatste video. Ik zou echt zweren dat ik twee keer groter ben als ik daar naast hem stond.

ben je nou al weer aan t trainen?:P
 
Is dit koken voor retards ofzo? Dit is toch echt peace of cake, en iets dat iedereen al weet en maken kan?
 
2e filmpje echt ecto. Zou niet eens opkijken in de gym
 
echt maf hij is soms ruim 5 maten kleiner opeens. check die laatste video. Ik zou echt zweren dat ik twee keer groter ben als ik daar naast hem stond.

Ik wel 3x :cool:

Nee, mayb ff low dose/ bridge??
 
Het maakt natuurlijk ook verschil als je een strak shirt draagt of een XXXXL als maat. Wat het perfect mogelijk maakt dat hij kleiner lijkt.
 
Ja idd wel vaag idd... of een misschien heeft ie net een aantal dagen of een week rust scheeld wel zonder pomp

---------- Post toegevoegd Tue 31 Jan 2012 om 12:04 ----------



Wat zijn je stats dan kuki ?

Schommel rond de 100kg met een bf van 18 denk ik.
 
Het maakt natuurlijk ook verschil als je een strak shirt draagt of een XXXXL als maat. Wat het perfect mogelijk maakt dat hij kleiner lijkt.

Dit. Tshirt is waarschijnlijk een zeer grote maat. Ik zie persoonlijk echt brute massa onder dat shirt...
 
Blijft ook een geweldige gozer haha!

Pizza ga ik ook is proberen als ik wraps ofzo kan vinden:)
 
Back
Naar boven