AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

bf3 is geen sniper maar recon, doelen spotten, soflam opzetten = bijdragen aan de overwinning en opoffering omdat je zelf weinig punten scoort

Dat is zeker zo, als sniper scoor je jack shit.

Is soflam die laser designation voor vliegende dingen etc? Zo heb ik al een paar keer met een rocket launcher een heli uit de lucht geschoten :D
 
bf3 is geen sniper maar recon, doelen spotten, soflam opzetten = bijdragen aan de overwinning en opoffering omdat je zelf weinig punten scoort

qft

Moet echter wel zeggen dat ik als agressive recon vaak genoeg MVP ben geworden hoor. Ik ga er natuurlijk niet zo hard in als een assault oid, maar ik blijf iets op de linie daar achter. vaak neem ik dan MAV mee, breng ik de lucht in vlak voordat mijn squad bijv. op Wake Island de Airfield aan gaat vallen, MAV hoog boven die hangar, dan eruit stappen, spot dat ding op de weg naar beneden. je moet mijn squadmates (vaak irl friends) dan eens horen, hoe handig dat wel niet is dat ze iedereen op de radar zien...

Recon voegt echt wel wat toe hoor. Het leukste vond ik nog wel toen ik met een paar vrienden op hilltop zat, tegenover 5 enemies, en ik met 5 headshots die gasten dood had omdat m'n vrienden te pussy waren om erop af te rennen :p
 
altijd grappig die snipers bij rush, een beetje op 1000 kilometer afstand van de doelen liggen en niks bijdragen aan de overwinning.

Luister dat jij ****ing noob bent met recon kit betekent niet dat je niets bijdraagt aan het spel en al helemaal niet dat je geen goede score neer kan zetten.
Ik ben nog regelmatig mvp met mijn waardeloze recon kit.
 
wanneer komt die microphone patch uit?
 
Iemand nog meer last van de glitch, dat als je met je mortar bezig bent en dan gekillt word dan je gewoonweg niet meer kan spammen :S
 
Ik had ook opgevangen dat ze de bug op burst guns gingen patchen en dat de AS val, extended mags zou gaan krijgen. Lijkt me leuk, want die 20rounds zijn voor mij echt wel wat pover :p
 
Ik had ook opgevangen dat ze de bug op burst guns gingen patchen en dat de AS val, extended mags zou gaan krijgen. Lijkt me leuk, want die 20rounds zijn voor mij echt wel wat pover :p

Hoop het toch niet.

De AS-VAL doet retarded veel dmg man, als je gewoon raak schiet zijn 21 kogels prima. Meer kogels wordt ****ing overkill...
 
Hoop het toch niet.

De AS-VAL doet retarded veel dmg man, als je gewoon raak schiet zijn 21 kogels prima. Meer kogels wordt ****ing overkill...

Oh, dat heb ik nu met die A-91, geeft die AS-VAL veel recoil? Anders ga ik die eens proberen.
 
Bro's heeft iemand nog een goede tip om verder te schieten dan 1400 mtr in gulf of oman lukt het mij iig niet.
Wil graag 2 km schieten.
 
Oh, dat heb ik nu met die A-91, geeft die AS-VAL veel recoil? Anders ga ik die eens proberen.

Muwhaha die AS-Val is ook wel een beestenwapen, idd hele sterke kogels, daar hou ik van.
 
bf3 is geen sniper maar recon, doelen spotten, soflam opzetten = bijdragen aan de overwinning en opoffering omdat je zelf weinig punten scoort

Soflam kan zeker weten bijdragen aan overwinning. Heb al zo vaak potjes gehad waarbij we zo hard geowned werden door heli's and jets, soflam had de oplossing geboden.

En score verschilt per map, grote open maps kan je als sniper wel bovenaan staan, mappen met veel obstakels neem je gewoon 4x scope oid. Kan je nog dik scoren.
 
Het schiet lekker, maar als ik tegen over 3-5 man kom is mijn clip + switchen naar revolver wel wat weinig. Ik kom steeds te kort.
Dat wapen heeft een goeie iron sight en standaard silincer (ik speel vaak met silicend guns).

Vorige filmpje van de little bird was op PS3, deze is op PC, die kerel heeft damn nice fly skills :eek:

http://www.youtube.com/watch?v=NCdbFj1king&feature=g-all-f&context=G2e65883FAAAAAAAAGAA

haha die gast is echt ziek goed. Super vet dat hij zo dat gebouw in beukt en daar ff wacht lol
 
haha die gast is echt ziek goed. Super vet dat hij zo dat gebouw in beukt en daar ff wacht lol

Nou nou dat valt ook wel weer mee toch zie niets bijzonders hoor vlieg zelf ook vaak genoeg gebouwen in of de tunnel bij davamet peak is erg makkelijk met little bird.
 
Dan zuig ik gewoon lol.. maar ik heb nog nooit iemand een muur kapot zien maken met een helicopter door er gewoonweg tegen aan te vliegen... zou wel aan mij liggen.

Tevens is besturen op PC veel makkelijker als xbox dus daar zit ook wel wat verschil in :o
 
Dan zuig ik gewoon lol.. maar ik heb nog nooit iemand een muur kapot zien maken met een helicopter door er gewoonweg tegen aan te vliegen... zou wel aan mij liggen.

Tevens is besturen op PC veel makkelijker als xbox dus daar zit ook wel wat verschil in :o

http://www.youtube.com/watch?v=ledckqxx_DA&context=C3034ed5ADOEgsToPDskLZl7bMgqejMWGC31YCQ61J

Op PS3, ook console, dus besturen van scouts gaat op console ook vlotjes.
(niet dat ik zo goed ben, maar het begint echt nice te gaan).
Dat is die kerel van het ownage potje in canals rush. Hij staat op 1 van scout choppers op PSN.
 
Back
Naar boven