AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Vraag me altijd af of zulke goede abs behalve door genetica en droogheid ook te trainen zijn? Heb altijd echt het gevoel dat ik buikspieren voor niks trainen, behalve dan om alles stabiel te houden.

Droog, en abs trainen net als je andere spieren ;)
 
Vraag me altijd af of zulke goede abs behalve door genetica en droogheid ook te trainen zijn? Heb altijd echt het gevoel dat ik buikspieren voor niks trainen, behalve dan om alles stabiel te houden.

Droog, en abs trainen net als je andere spieren ;)

Droog ja, maar dat bereik je niet door abs te trainen.
Massa? De rectus abdominus is een zogenaamde platte spier en bij uitstek ongeschikt voor hypertrofie. Alleen met gebruik van grote hoeveelheden AAS en HGH gaat die spier groeien. Het is maar de vraag of dat wenselijk is.
Symmetrie is niet te trainen. 100% genetic.
Dan blijven kracht en uithoudingsvermogen over.
Zolang je abs geen belemmering vormen bij de squat zijn ze funtioneel sterk genoeg. Daarom hoor je ook vaak dat zware compounds voldoende is om abs te trainen.
Uithoudingsvermogen lijkt mij persoonlijk de beste reden om je abs te trainen, omdat bij bepaalde activiteiten :ds: het wel van waarde is dat je abs niet verzuren ;) Die 1000 rep crunches kunnen dus toch wel zinvol zijn, mits je ze met de juiste reden doet. Niet voor een mooi 6-pack.
 
Droog ja, maar dat bereik je niet door abs te trainen.
Massa? De rectus abdominus is een zogenaamde platte spier en bij uitstek ongeschikt voor hypertrofie. Alleen met gebruik van grote hoeveelheden AAS en HGH gaat die spier groeien. Het is maar de vraag of dat wenselijk is.
Symmetrie is niet te trainen. 100% genetic.
Dan blijven kracht en uithoudingsvermogen over.
Zolang je abs geen belemmering vormen bij de squat zijn ze funtioneel sterk genoeg. Daarom hoor je ook vaak dat zware compounds voldoende is om abs te trainen.
Uithoudingsvermogen lijkt mij persoonlijk de beste reden om je abs te trainen, omdat bij bepaalde activiteiten :ds: het wel van waarde is dat je abs niet verzuren ;) Die 1000 rep crunches kunnen dus toch wel zinvol zijn, mits je ze met de juiste reden doet. Niet voor een mooi 6-pack.

Klopt, was eigenlijk ook een beetje een domme vraag want ik wist het antwoord al. Maar bleef altijd een lichte twijfel houden omdat veel van die fitness modellen veel hun buik trainen en vaak ook een erg goede mid sectie hebben, beter voor m'n gevoel als wanneer ik zo droog zou staan. Maar dat is dus puur toeval.
 
Zelf merk ik dus wel dat mijn buikspieren er beter uit zien door ze te trainen.
Je moet alleen veel verschillende oefeningen doen
 
Droog ja, maar dat bereik je niet door abs te trainen.
Massa? De rectus abdominus is een zogenaamde platte spier en bij uitstek ongeschikt voor hypertrofie. Alleen met gebruik van grote hoeveelheden AAS en HGH gaat die spier groeien. Het is maar de vraag of dat wenselijk is.
Symmetrie is niet te trainen. 100% genetic.
Dan blijven kracht en uithoudingsvermogen over.
Zolang je abs geen belemmering vormen bij de squat zijn ze funtioneel sterk genoeg. Daarom hoor je ook vaak dat zware compounds voldoende is om abs te trainen.
Uithoudingsvermogen lijkt mij persoonlijk de beste reden om je abs te trainen, omdat bij bepaalde activiteiten :ds: het wel van waarde is dat je abs niet verzuren ;) Die 1000 rep crunches kunnen dus toch wel zinvol zijn, mits je ze met de juiste reden doet. Niet voor een mooi 6-pack.

Je abs kunnen wel degelijk wat massa krijgen door training, maar het klopt inderdaad dat dit niet heel veel zal zijn.
 
chestbrah getting dwarfed
2a0ly8l.jpg
 
Dat is een oude pic, nu is hij wel buffer (en lelijker).
 
99.99% wordt door die dude gedwarfed :)
 
2ng55ic.jpg


gewoon een hele zieke bulk:p
eerst een nijlpaardcunt toen een sick cunt
 
lelijk groot imo
 
Back
Naar boven