XXL Nutrition

Onthulling Muayboran topic

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondanks alles was MB een gast die toch aardig veel wist .

Zo jammer van het bedrog .

Maar ik vraag mij dan af , wie van ons liegt er nooit ? bijna niemand ;)
 
Ondanks alles was MB een gast die toch aardig veel wist .

Zo jammer van het bedrog .

Maar ik vraag mij dan af , wie van ons liegt er nooit ? bijna niemand ;)

bodybuilders liegen nooit :rolleyes:
 
Liegen doen we allemaal wel, Muayboran ging echter een grote grens over door fake foto's te posten om prijzen te winnen in de contest,
Eigenlijk gewoon fraude dus. Want stel dat hij het egt was geweest had Rob het waarschijnlijk een stuk moeilijker gekregen.
Hij zal ongetwijfeld wel een aardig fysiek hebben gehad, Want kennis had hij in ieder geval genoeg.
Het werd natuurlijk wel lachwekkend toen hij foto's als bewijs ging posten met paint shops en scheve deuren,
Toen de aap uit de mouw was en iedereen hem uitlachte probeerde hij het nog met een nagemaakte website (dit topic)
Iets was in ieder geval niet helemaal in orde in zijn bovenkamer.
 
Liegen doen we allemaal wel, Muayboran ging echter een grote grens over door fake foto's te posten om prijzen te winnen in de contest,
Eigenlijk gewoon fraude dus. Want stel dat hij het egt was geweest had Rob het waarschijnlijk een stuk moeilijker gekregen.
Hij zal ongetwijfeld wel een aardig fysiek hebben gehad, Want kennis had hij in ieder geval genoeg.
Het werd natuurlijk wel lachwekkend toen hij foto's als bewijs ging posten met paint shops en scheve deuren,
Toen de aap uit de mouw was en iedereen hem uitlachte probeerde hij het nog met een nagemaakte website (dit topic)
Iets was in ieder geval niet helemaal in orde in zijn bovenkamer.

dat stukje heb ik gemist, maar nu ik dit lees... lolled hard :)
 
Liegen doen we allemaal wel, Muayboran ging echter een grote grens over door fake foto's te posten om prijzen te winnen in de contest,
Eigenlijk gewoon fraude dus. Want stel dat hij het egt was geweest had Rob het waarschijnlijk een stuk moeilijker gekregen.
Hij zal ongetwijfeld wel een aardig fysiek hebben gehad, Want kennis had hij in ieder geval genoeg.
Het werd natuurlijk wel lachwekkend toen hij foto's als bewijs ging posten met paint shops en scheve deuren,
Toen de aap uit de mouw was en iedereen hem uitlachte probeerde hij het nog met een nagemaakte website (dit topic)
Iets was in ieder geval niet helemaal in orde in zijn bovenkamer.

Wel leuk geprobeert, toch?
 
Laatst bewerkt:
Was ook leuk toen ie iedereen terug ging flamen die foto's hier op DBB had staan :roflol:
 
Ik sta als een blok beton achter Muayboran, al vanaf minuut 1.
i got his back he's got mine!
 
Was dit topic helemaal vergeten lol! Voel me wel vereerd om in zijn eerste post te staan!:)
 
297 1644 dagen geleden - moslimpower
Ik ben zo blij dat jij je wil bekeeren als je vragen hebt voeg mij maar eens toe dan zullen we een fijn gesprek hebben mocrohour7@hotmail.com

Ohwwwww shit. We hebben een geitenneuker in ons midden:)
 
"een fijn gesprek"

:doggy:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven