MuscleMeat

Het Battlefield topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Is veranderd toen met de laatste patch. Vijandige mijnen zijn idd zichtbaar op de minimap nadat ze gespot zijn.

Ook je c4 die je op een vijandige tank heb geplaatst blijft gwn zitten als je dood bent. Dus gewoon je C4 detoneren als je gerespawnd bent en daar je hebt kills, mits er nog in zitten :P.

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 11:28 ----------



Met je MAV rondvliegen of je T-UGS neerzetten rondom objectives of posities waar jij weet dat er enemies langs gaan komen. Spawnbeacon op een goede posities neerzetten, waar die niet gauw gevonden word maar wel proberen dichtbij de objectives te plaatsen. Verder natuurlijk wat je altijd doet, ingangen, objectives, en matties coveren, enemies killen en teabaggen.

Niet ergens bovenop een berg de hele match gaan liggen campen. Nutteloos, tenzij je bij rush perfect zicht hebt op de crate(s) en iedereen die probeert te armen rustig af kunt poppen.

Wat leuk is met C4, op een buggy plaatsen, of een autotje iig whatever, op de motorkap.

Richting een tank rijden, snel op uitstappen drukken, en BOEM! :D

Ben benieuwd wanneer de patch uit komt, can't wait, gister met AdHoc gespeeld en de microfoon verbinding was iig top!
 
Ik hoorde jullie niet zo goed, soms was het wel gewoon zuiver. Vloog ook 2x uit die game, zwaar irritant. Spelen ging verder wel gewoon aardig, blijft leuk
 
Ik hoorde jullie niet zo goed, soms was het wel gewoon zuiver. Vloog ook 2x uit die game, zwaar irritant. Spelen ging verder wel gewoon aardig, blijft leuk

Ik hoorde jou ook bijna niet, of je was gewoon stil.

Ben blij dat ik weer een klein beetje ben ingekomen, wel weer een paar dikke fails gehad gister, achter iemand staan en dan missen waarna hij jou killed :o
 
Ik praatte amper ja, had niet zoveel te melden :p Nu tijd om te knallen of ben je op school ofzo?
 
chill, dan ga ik nu blikkens geven als recon
 
Bijna een recordhoogte aan punten gehaald, 9000 punten zonder ribbons en alles erbij, @ metro ofcourse, de nummer 2 had 2500 punten minder dan ik :D

Jammer dat ik net de 10k niet heb gehaald :(
 
Bijna een recordhoogte aan punten gehaald, 9000 punten zonder ribbons en alles erbij, @ metro ofcourse, de nummer 2 had 2500 punten minder dan ik :D

Jammer dat ik net de 10k niet heb gehaald :(

Dat van mij zit ergens op 13-14k zonder ribons of medals.
Was een potje conquest op seine crossing als assault.
Veel kills, rivives, heals en uiteraard captures + defence.

PSN ligt normaal plat vandaag tot 9u morgen vroeg.
 
Af en toe zie ik van die snipers en die zitten dan op de hoogste gebouwen in de levels en op die gebouwen kun je normaal niet komen. Hoe doen ze dat? Spawn beacon er dichtbij zetten en dan jezelf er heen sturen met je parachute?
 
Af en toe zie ik van die snipers en die zitten dan op de hoogste gebouwen in de levels en op die gebouwen kun je normaal niet komen. Hoe doen ze dat? Spawn beacon er dichtbij zetten en dan jezelf er heen sturen met je parachute?

MAV als lift gebruiken, vrij lame eigenlijk, dat mag ook eens gepatched worden.
 
Dat van mij zit ergens op 13-14k zonder ribons of medals.
Was een potje conquest op seine crossing als assault.
Veel kills, rivives, heals en uiteraard captures + defence.

PSN ligt normaal plat vandaag tot 9u morgen vroeg.

Que?
 
Platform: Ps3
DBB: BenscoNL
BF: BenscoNL
Headset: roger
 
Die gasten brengen elkaar naar boven ik doe het eigenlijk altijd zelf ik hoop dat het niet gepatched word ik vind dat snipers wel het recht hebben om ergens hoog te liggen.
 
Ik heb het net even geprobeerd met de MAV maar ik kom er nauwelijks op :o
Denk dat ik het geduld er niet voor heb :p
 
Ik probeerde het ook een keer maar lukte voor geen meter zeg
 
zaterdag heb ik pc binne ;P. zit te twijfele zal ik bf op console blijve spelen of naar de pc overstappe?? :D
 
zaterdag heb ik pc binne ;P. zit te twijfele zal ik bf op console blijve spelen of naar de pc overstappe?? :D

Naar de pc overstappen natuurlijk.

Werkt gewoon fijner met muis/keybord/joystick vind ik en 64 man :D

Wat zijn je specs dan?
 
Naar de pc overstappen natuurlijk.

Werkt gewoon fijner met muis/keybord/joystick vind ik en 64 man :D

Wat zijn je specs dan?
Behuizing:
Aopen QF50H ATX
Moederbord:
Asus ATX
Processor:
Intel Core i7 2600 – 3.4GHz
Harde schijf:
Western Digital 2TB SATA 7200RPM
Geheugen:
Kingston 6GB DDR3
Optische drive:
Samsung DVD-writer DL
Grafische kaart:
Asus GTS450 1GB PCIe
Internet:
10/100/1000 LAN
USB aansluitingen front:
3x USB2.0
USB aansluitingen back:
2x USB3.0, 4x USB2.0
FireWire:
Nee
Kaartlezer:
Ja
Besturingssysteem:
Windows 7 Home Premium 64bit OEM NL

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 19:41 ----------

trouwens al jaar of 2 geen pc shooters mee gespeeld dus zal wel ff crap zijn op het begin ;P. altijd cod2 gespeeld maar dat is alweer tijdje gelede
 
lol droog filmpje.

[/COLOR]trouwens al jaar of 2 geen pc shooters mee gespeeld dus zal wel ff crap zijn op het begin ;P. altijd cod2 gespeeld maar dat is alweer tijdje gelede

Kan je mobo SLI aan?
 
Back
Naar boven