MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Thx, ben er nog steeds trots op dat ik alles eigenhandig bij elkaar gespaard heb. Rijbewijs + bike + pak.

Same here. Heeft me meer dan 4 jaar sparen en hard werken gekost. Ben denk in totaal zo een 8000 euro kwijt:mad:
 
Thx, ben er nog steeds trots op dat ik alles eigenhandig bij elkaar gespaard heb. Rijbewijs + bike + pak.

Leuke motor man! Ben zelf ook 18 en ook alles zelf betaald. Heb je hem begrensd?
 
Ook alles zelf betaald maar niet bepaald voor gespaard :p
 
Kon zelf de verleiding niet weerstaan:p heb 3 maandjes gewacht toen ontgrensd:o
Hehe, hopen dat je geen brokken maakt jongen. Op mijn kenteken papieren staat ook geen 25kw het is alleen aangegeven bij Univé waar ik verzekerd ben. Dus ik loop alsnog risico een boete te krijgen, maar mocht ik nu een boete krijgen trek ik gelijk die begrenzing eruit.
 
Als je een ongeluk veroorzaakt ben je ook de pineut hoor
 
Als je een ongeluk veroorzaakt ben je ook de pineut hoor
Hmm, nemen ze m'n motor mee voor technisch onderzoek en dan zien ze 4 dikke ringen in de carburateurs zitten?
 
Hmm, nemen ze m'n motor mee voor technisch onderzoek en dan zien ze 4 dikke ringen in de carburateurs zitten?

Ah had het niet goed begrepen. Je hebt hem dus 25 kw gemaakt, enkel geen papier van.
 
Ah had het niet goed begrepen. Je hebt hem dus 25 kw gemaakt, enkel geen papier van.
Hij is inderdaad daadwerkelijk begrensd. Ik heb er ook een uitdraai van, waar 24, nog wat KW op staat. Die uitdraai heb ik standaard bij me. Maar dit alles is nog niet genoeg om het helemaal waterdicht te hebben zeg maar.
 
Verzekering dekt t wel als je hem onofficieel laat begrenzen alleen kun je wel gezeik met een zeurderige politieagent krijgen omdat t niet op je kenteken staat. Heb hem zelf officieel laten begrenzen en ook op kenteken
 
Hij is inderdaad daadwerkelijk begrensd. Ik heb er ook een uitdraai van, waar 24, nog wat KW op staat. Die uitdraai heb ik standaard bij me. Maar dit alles is nog niet genoeg om het helemaal waterdicht te hebben zeg maar.

Vind de 25KW wetgeving toch maar onnodig :D Wat is het voordeel nu? En dat ze het motorrijbewijs willen verhogen naar 24 jaar is helemaal absurd.
 
Thundercat! B)
 
Vind 25kw inderdaad te weinig, 50kw was redelijk geweest. Vanaf 2013 wordt het helemaal te gek voor woorden inderdaad.

Jup donderpoesje :D
 
Vind die 25 kw echt nog wel mee vallen eigenlijk. Moet wel zeggen dat ik vrij weinig rijd, zo'n 8000 km afgelopen 1.5 jaar.
 
Ik wil denk ik een yamaha xj 600 gaan kopen als eerste motor? Niet te duur. Iemand ervaringen met deze bike?
 
Verzekering dekt t wel als je hem onofficieel laat begrenzen alleen kun je wel gezeik met een zeurderige politieagent krijgen omdat t niet op je kenteken staat. Heb hem zelf officieel laten begrenzen en ook op kenteken

En die 'zeurderige' politie agent heb ik dus in november voor mijn motor gehad.

Krijg wss dit jaar nog een dagvaarding dat ik naar de kantonrechter mag.
Hierbij mag ik mijn levensgevaarlijk, ongelooflijke debiele terroristische actie uitleggen aan de rechter.
 
Mijn monster :cool:

ff5nv8.jpg
 
En die 'zeurderige' politie agent heb ik dus in november voor mijn motor gehad.

Krijg wss dit jaar nog een dagvaarding dat ik naar de kantonrechter mag.
Hierbij mag ik mijn levensgevaarlijk, ongelooflijke debiele terroristische actie uitleggen aan de rechter.

Echt, das gierig man. Hoeveel boete hangt je boven t hoofd?
 
Back
Naar boven