XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (12 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

als iedereen zich nou als zyzz zou gedragen zou de wereld een stuk vrediger zijn

rip my brotha
 
8wfgn6.jpg


epic, die gast weet dus wel hoe je moet cutten, die ene pic :D met zyzz was ie echt 20+ bf

Iedereen kan cutten met een shitload aan juice ;).
 
Clennetjes er in duwen en je de fiets gaat rollen. Zie daar het resultaat.
 
Hij heeft een goed fysiek trainde waarschijnlijk hard alleen klein beetje anders en dat maakt hem uniek
 
Heb die broek ook.. srs.
Alleen nog ff trainen voor ik daarmee in de buurt kom xD
 
Vind die tattoo op zich wel nice, alleen is het minder aesthetic...

Just my two cents
 

haha en hiervoor heeft ie een aantal keer gekuurd? (las ik op misc enzooo)[afbeelding niet meer beschikbaar]

zo zie je er gewoon uit als je 2 jaar natural traint, haha check die dunne arm rechts. Borst is ook nie echt goed. Op andere fotos ziet hij er soms veel beter uit, en dan op videos ziet ie erg dun uit.

hij is gwn droog enzo..mja hij is ook wat langer
verder respect voor zyzz , hij is god of aesthetics (no homo)
 
haha en hiervoor heeft ie een aantal keer gekuurd? (las ik op misc enzooo)http://h11.abload.de/img/charlie_murphy_laughilbk65.gif

zo zie je er gewoon uit als je 2 jaar natural traint, haha check die dunne arm rechts. Borst is ook nie echt goed. Op andere fotos ziet hij er soms veel beter uit, en dan op videos ziet ie erg dun uit.

hij is gwn droog enzo..mja hij is ook wat langer
verder respect voor zyzz , hij is god of aesthetics (no homo)

oke rijstwafel
 
oke rijstwafel

haha huh hoezo komen jullie steeds somaar met rijstwafel enzo, ga aa buiten spelen

ik wil wedden voor miljard euro dat ik em niet ben, kom dan a bangerik...kom wedden dan,...haha je gaat zien.
chek ip ofzo met je rijstwafels steeds
 
Heeft rijstwafel een ban?

ja

---------- Post toegevoegd Sat 4 Feb 2012 om 14:31 ----------

haha huh hoezo komen jullie steeds somaar met rijstwafel enzo, ga aa buiten spelen

ik wil wedden voor miljard euro dat ik em niet ben, kom dan a bangerik...kom wedden dan,...haha je gaat zien.
Chek ip ofzo met je rijstwafels steeds

1,85 ..
 
haha huh hoezo komen jullie steeds somaar met rijstwafel enzo, ga aa buiten spelen

ik wil wedden voor miljard euro dat ik em niet ben, kom dan a bangerik...kom wedden dan,...haha je gaat zien.
chek ip ofzo met je rijstwafels steeds

Helaas ik mag van mama niet voor een miljard wedden.
 
Hey jongens, dit gaat misschien een enorm stomme vraag zijn, maar is het schema van Rippetoe ook voorzien op MASSA? Want ik lees momenteel overal dat het vooral kracht is...?
 
Back
Naar boven