MuscleMeat

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Schouder is nog aanwezig;)

Kan je nog wel goed eten ivm je werk?
 
Ik doe mn best, maar ik kan niet zo eten als ik eerst deed. Daar baal ik soms wel heel erg van, maar aangezien ik geen echte achteruitgang kan ik dr wel mee leven :P

Ik zorg er gewoon voor dat ik genoeg eiwitten binnenkrijg en sowieso genoeg kcal om niet af te gaan vallen. Dus voorlopig hou ik het zo nog wel even vol. Ik heb me wel voorgenomen vanaf het nieuwe jaar wel weer zoveel mogelijk, ook op het werk, weer volgens mn oude schema te gaan eten. Ff kijken hoe dat gaat uitpakken.
 
Pfieewwww nog nooit geweten dat 3 of 4kg zo zwaar kunnen zijn, dus wel als je aanwijzingen krijgt van een nederlands kampioen bodybuilden. Wat kleine aanpassingen aan je houding in een oefening toch veel uit kunnen maken zeg!!!

Vanmiddag KT (rug, biceps, schouders) gedaan, en net nog wezen thaiboksen, mn armen zijn helemaal leeg nu!!! Dat wordt spierpijn morgen. I love it!!!!!!!!
 
En, hoe vergaat het je in het nieuwe jaar?
 
Druuuuukkkkkkkkkkkkkkkkk.....ik kan 1x in de week trainen op zaterdag omdat school en werk echt alle tijd innemen! Ik voel mn spieren inmiddels wegsmelten..werkt jou vriend inmiddels ook ni voor een accountantskantoor??
 
Ja, die gaat vaak ook maar 2 keer per week. Ligt eraan of ie in de buurt werkt.

Zonde zeg! Nu maar onderhouden en als t over paar maandjes rustiger wordt met werk, weer volop knallen!
 
Ja, die gaat vaak ook maar 2 keer per week. Ligt eraan of ie in de buurt werkt.

Zonde zeg! Nu maar onderhouden en als t over paar maandjes rustiger wordt met werk, weer volop knallen!
Ja ik werk dus meestal niet echt in de buurt...deze week in een hotel gezeten, omdat ik in flevoland moest werken en zelf in noord-limburg woon. Deze week in culemborg werken, ligt ook ni naast de deur....

Als t straks rustiger wordt ga ik ckrrrr heel hard knallen. Ben erachter gekomen dat dicht bij mij in de buurt een voormalig nederlandskampioen bodybuilden een gym heeft...ben daar laatst ook 1x wezen trainen. Dus ik wil daar dan graag trainen, ivm goede begeleiding etc.
 
Jaja dames en heren ik leef nog steeds!

Gisteren met een vriendin (die in december aan de flex cup mee wil doen) onder begeleiding van Janny Barents benen getraind!
Resultaat: hele zere benen vandaag!!

ff twee fototjes, er zit geen vooruit gang in, maar ook geen duidelijke achteruitgang gelukkig. 1 a 2 keer per week trainen blijkt dus vooralsnog nog steeds voldoende om alles een beetje in stand te hoouden.

(zelfde shirtje als vorige foto update :P)
IMG-20120323-00437.jpg


IMG-20120428-00538.jpg
 
Hey buffel.
Eet je nog wel strict?
Dan kan je inderdaad heel veel vasthouden met weinig training.
 
De laatste weken ben ik door allerlei omstandigheden in mn thuissituatie het spoor een beetje bijster geraakt met goed eten. Ik kon door de stress nog maar heel weinig eten, omdat ik bijna de hele dag misselijk was. Deze week gaat het alweer beter en gisteren heb ik voor het eerste weer de hele dag netjes gegeten. En die lijn wil ik graag zo voortzetten!
 
Denk je dat je in de toekomst wel weer tijd hebt voor goed dieet en 4/5x in de week trainen?
 
Ziet er (nog steeds) heel goed uit Naomi! Welcome back :D.
 
Denk je dat je in de toekomst wel weer tijd hebt voor goed dieet en 4/5x in de week trainen?
Misschien over een jaar of 4 wanneer ik mn RA titel heb en genoeg ervaring heb opgedaan in mn huidige baan om een goede baan in het bedrijfsleven te vinden. Tot die tijd zal ik het waarschijnlijk alleen nog maar drukker krijgen.

Ziet er (nog steeds) heel goed uit Naomi! Welcome back :D.
Thanks! Ik trouwens ga binnenkort denk ik een "Flag Nor Fail" tattoo nemen (op mn linker bicep)!! Nog beter dan een shirtje :p
 
Heel erg mooi! Zowel biceps, schouders, onderarmen als lats en taille!

Hoe is het met je krachtstats? Blijven die wel op niveau met zo weinig trainen?
 
Nog steeds erg goed in shape naomi, ondanks je minder houden aan voedingsschema en trainingschema..
 
Misschien over een jaar of 4 wanneer ik mn RA titel heb en genoeg ervaring heb opgedaan in mn huidige baan om een goede baan in het bedrijfsleven te vinden. Tot die tijd zal ik het waarschijnlijk alleen nog maar drukker krijgen.


Thanks! Ik trouwens ga binnenkort denk ik een "Flag Nor Fail" tattoo nemen (op mn linker bicep)!! Nog beter dan een shirtje :p


Als je dat doet....ga ik op mijn knieën voor je :eek::D.
 
Heel erg mooi! Zowel biceps, schouders, onderarmen als lats en taille!

Hoe is het met je krachtstats? Blijven die wel op niveau met zo weinig trainen?
Dannkje!!!! Kracht gaat idd wel achteruit helaas, maar dat vind ik minder erg. Als 't er maar redelijk uit blijft zien
Nog steeds erg goed in shape naomi, ondanks je minder houden aan voedingsschema en trainingschema..
Thanks!!!
Als je dat doet....ga ik op mijn knieën voor je :eek::D.
Als ik m heb post ik een foto dan mag je op je knietjes
:p
 
Je ziet er strak uit. Mooie schouders en biceps. De rest zie ik niet zo.
En een mooie kabel over je biceps.
 
nice biceps!
overall mag er nog wel meer massa op(gezien bb perspectief)
 
Wij willen Naomi!! :D


Weer een update Naomi? (a)
 
Back
Naar boven