MuscleMeat

Vortexx's Log (Resistance is Futile) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hallo kanjer, met je mooie adviezen:D

Ga je met de fotocontest meedoen, als je gaat cutten?
16 kilo is niet niks, wat veel zeg:D
 
Lekkere training eruit geknald!

Thanx bro, voelde niet echt lekker :o maar ach je kan niet elke keer zes gooien :D

Hallo kanjer, met je mooie adviezen:D

Ga je met de fotocontest meedoen, als je gaat cutten?
16 kilo is niet niks, wat veel zeg:D

He babe, blij dat je weer actief bent op het web.
Was wel de bedoeling om mee te gaan doen, alleen al voor de motivatie ook al zal ik dit jaar nog niet onder de 10% komen.
Ben wel tevreden over de voortgang van m'n bulk, kon vanochtend nog es goed zien dat ik breder ben geworden ook al groeit m'n middel aardig mee :o

Zal zo weer es wat goed bedoelde advies rondslingeren in je log :kiss:


bench press

5x32,5
5x42,5
3x50
5x55
5x62,5
9x70

leg extensions

15x75
10x95
10x95
10x95

hyper extensions

10x
10x
10x

dips

10xBW
10xBW
8xBW

db lunges (per been)

6x20
6x20
6x20

note

Na lange tijd toch nog eens hyper extensions geprobeerd, maar in de 2e set trekt de pijn weer in de welbekende plek rechtsonder in m'n rug en in de derde set begon het door te stralen naar boven toe dus de hyper extensions heb ik nu wel afgeschreven als oefening.

Heb geprobeerd om dips te doen met een dumbbell van 12 kg, maar ik ben te lang dus als ik halverwege naar beneden ga raakt de dumbbell al de grond.
Dus dat wordt een dip belt kopen aangezien ze die niet in mijn sportschool hebben.
 
Laatst bewerkt:
Goede bulk ben je mee bezig en ik denk dat carb cycle je wel gaat bevallen.
Krijgen we nog keer pics te zien ben benieuwd naar je fysiek ^^
 
Ik kan eigenlijk niet wachten tot het zover is dat ik kan beginnen met de cutten, want ben het wel een beetje zat om mezelf elke dag vol te proppen en misselijk te zijn. :o

Juist het verschil in dagen vindt ik lekker met carb cyclen, omdat vooral in de cut je snel leeg staat zijn de medium/high dagen een uitkomst om toch mentaal die boost te houden dat je goed bezig bent.

DL was zonder straps en zonder belt, wil nog wel eens een belt/straps aanschaffen als ik voor de 1 RM's ga.



Haha klopt, ik moet eerlijk zeggen dat ik het somber inzag aan het begin.
Maar als ik niet ziek wordt dan moet de 100 kg zeker mogelijk zijn eind maart :)
Als je zo door blijft gaan hoef je je echt geen zorgen te maken;)
 
Goede bulk ben je mee bezig en ik denk dat carb cycle je wel gaat bevallen.
Krijgen we nog keer pics te zien ben benieuwd naar je fysiek ^^

Thanx man, heb op het moment nog niet echt een impressive lijf (alleen voor de spiegel met goede verlichting) :D
Ik zal foto's maken aan het eind van m'n bulk en die posten als de fotocontest begint.
 
Thanx man, heb op het moment nog niet echt een impressive lijf (alleen voor de spiegel met goede verlichting) :D
Ik zal foto's maken aan het eind van m'n bulk en die posten als de fotocontest begint.

Nice!
 
Leuk dat je mee gaat doen met de contest man.
 
top leuk dat je mee doet gozer!!! en nice train!
 
Als jij meedoet doe ik da ook :D heb ook vet zitten wat er al jaren zit :p misschien dat het dan ooit weggaat :o
 
Wanneer begint dat feest eigenlijk?
 
Stoer met zo'n belt:-) dat zullen er niet veel zijn in de gym. Ik zie ze nooit:-)
 
Leuk dat je mee gaat doen met de contest man.
top leuk dat je mee doet gozer!!! en nice train!

Thanx mannen, doe het ook om mijn progressie bij te kunnen houden voor volgend jaar.
Zoals ik al zei heb ik niet een impressive lijf, maar zag vanmiddag een docu filmpje genaamd I want to look like that guy en dat was behoorlijk motiverend :D

Als jij meedoet doe ik da ook :D heb ook vet zitten wat er al jaren zit :p misschien dat het dan ooit weggaat :o
Wanneer begint dat feest eigenlijk?

Haha daar houdt ik je aan baas, ik wil wedden dat als je lekker zakt in BF dat je dan een ripped MF wordt :cool:

Vortexx trendsetter :D

Aha dus jij doet ook lekker mee dan ?
Kunnen we straks collectief klagen hoe zwaar we het wel niet hebben met zo weinig carbs en de eindeloze cardio sessies haha :p

Stoer met zo'n belt:-) dat zullen er niet veel zijn in de gym. Ik zie ze nooit:-)

Bij mijn sportschool ben ik het ook nog nooit tegen gekomen, maar wil toch wat vooruitgang boeken op de dips zeker als ik weer ga dalen in gewicht en nog meer reps kan maken dan nu.
 
Lekker dips met een belt, 1 van de fijnere oefeningen vind ik zelf.
 
Aha dus jij doet ook lekker mee dan ?
Kunnen we straks collectief klagen hoe zwaar we het wel niet hebben met zo weinig carbs en de eindeloze cardio sessies haha :p

Hehe ik denk het niet. Zwaar? Ik heb tot nu toe geen cardio gedaan en ik vind dat ik nog steeds teveel moet eten op low carb :o
 
Lekker dips met een belt, 1 van de fijnere oefeningen vind ik zelf.

Zeker, vindt dips & skullcrushers toch "de" oefeningen voor de triceps.

Hehe ik denk het niet. Zwaar? Ik heb tot nu toe geen cardio gedaan en ik vind dat ik nog steeds teveel moet eten op low carb :o

Jammer man :sad:
Waarom geen cardio ? het geeft je metabolisme een lekkere boost ook al doe je maar 15 min. moderate na je KT.
Bedoel je dat je op low dagen geen momenten kent dat je een hongergevoel hebt ?
 
Ik ben er te lui voor denk ik (srs) en dan ben ik ook bang dat ik weer tever onder onderhoud zit. Volgens schema zit ik er al 700kcal onder op rustdagen en 2 van 3 trainingsdagen 400 boven..misschien dat ik low dagen niet meer in kcal verlaag en wat cardio toevoeg. Nee, eerste week had ik vaak honger. Nu, heb ik nooit hongergevoel/eetlust komt denk ik ook door de dexaprine en EGCG capsules.
 
military press

5x25
5x30
3x37,5
3x42,5
3x50
6x55 (+ 0) :mad:

arnold press

5x12
5x12
5x12

face pulls

5x14
5x14
5x14

db front raises

5x16
5x16
5x16

leg raises/crunch on swiss ball

10x
10x
10x

db shrugs

10x40
10x40
10x40

cardio

15 min. crosstrainer (205 cal.)

note

Vandaag voor eerst geexperimenteerd met de max-ot methode (tussen de 4-6 reps) uit de docu van "I want to look like that guy" alleen bij de shrugs niet.
Military press had beter gemoeten, maar had weinig rust genomen tussen sets dus bij de repout van volgende week wat meer geduld opbrengen :p
Voor het eerst de arnold press gedaan en dat is wel een lekkere oefening en zeker compound waardig.
Shrugs volgende keer met barbbell, want die 3x10 waren niet echt heel zwaar maar verder gaan de dumbbells niet bij onze sportschool :o
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven