Fitness Seller

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nice train, lekkere leg presses en db shoulders press. Volgende week dan maar ff pr op squat zetten :D

Thanks man, heerlijke spierpijn in kont door lunges nu.

Motivatie is de sleutel tot succes he...

Lekker getraind weer, nu lekker genieten van je weekend.

Thx bart, jij ook!

Lekker gewerkt weer, jammer van die knie. Ik blijf me verbazen over die side raises van jou, als ik 10kg pak dan zijn ze al niet echt netjes meer bij mij en kan ik niet in 1 tempo door gaan zonder wat pauzes.

Haha bedankt man. Hack squat doe ik niet, leg extension ga ik ook proberen te beperken. Wel apart ja, ik doe ze strikt. Aan andere kant is mijn shoulder press wel zwak. Had ooit gelezen dat dips zorgen voor betere side delts, misschien daardoor.

Toch lekker bezig geweest!

geen squat :whip:

Hehe bedankt man.

12 je magic number? :D

Nu je het zegt! Echt toeval bij de 9e rep wordt het zwaar en moet ik mijn best doen en dan eindig ik vaak bij 12 altijd :rolleyes:

Wat een sterke beer ben je toch ook! Netjes hoor met al die gewichten :D

Geen sarcasme hoop ik? :o thx
 
Borst en Biceps

Incline DB Press
8x26
8x28
8x30

Flat DB Press
8x28
8x30
4x34

- DB Fly's

Hammer curl (1 voor 1)
12x12
12x16
12x18

EZ curl ex. bar (strikt)
12x20
12x24
6x28

Note: ondanks een terugkerende blessure aan mijn pols/spaakbeen door ez-curls een aardige training.

Morgen op low carb dag cardio, want ben al meer dan een maand bezig en heb misschien een kilo vet verloren.
Moet alleen wat meer eiwitten eten, anders geraak ik door cardio 1000kcal onder onderhoud (zit nu 700kcal op rust onder en op 2 van 3 trainingsdagen 300-400 boven.
 
Damn nette db presses bro! K*t van je pols, heb dat zelf vroeger ook gehad.
 
Vooruitgang zit erin bro! keep dem weights moving dawg
 
Damn nette db presses bro! K*t van je pols, heb dat zelf vroeger ook gehad.

Thx hmm ja, geen ez-curls meer. Hoop dat ik bij pronated grip geen last heb bij DL.

nice, hoe gaat cutten?

Weet niet man. Ik ben wel afgevallen, kracht behouden, maar zie significant verschil in spiegel (het kan zijn gezichtsbedrog).
Ik raad iedereen ook aan om pics te maken, wat ik niet deed.
Sommige dagen plopt ader op bicep bij spannen eruit en tijdens training zie ik dat niet.
Ik zal morgen even wegen, overmorgen zit ik in week 6 van 8. Dus moet nu wel cardio toevoegen, 1x no carb dag invoeren en dosis dexaprine naar 1 pil verhogen.
 
Gewoon ff een mening, zou je die cardio wel morgen inplannen ?
Je zegt dat je al -700 cal. zit en door cardio zelfs naar de -1000 cal gaat.
Zou het niet wat meer in balans zijn als je die cardio op een dag als vandaag doet, omdat je alleen armen doet en dit niet niet de zwaarste training is zoals rug/benen.
 
strong presses dude! naisssss
 
Gewoon ff een mening, zou je die cardio wel morgen inplannen ?
Je zegt dat je al -700 cal. zit en door cardio zelfs naar de -1000 cal gaat.
Zou het niet wat meer in balans zijn als je die cardio op een dag als vandaag doet, omdat je alleen armen doet en dit niet niet de zwaarste training is zoals rug/benen.

Wel goed dat je dat zegt. Volgens mijn schema zit ik er heel wat onder, maar dankzij 2x carb loaden is dat niet erg. Alhoewel ik denk dat ik er niet voldoende onder zit anders zou ik sneller afvallen. Wat ik kan doen is minder eten op low carb dagen of op 2 van de 4 low dagen cardio doen.

Ik had het ook vandaag kunnen doen, damnit, ben van plan om morgen low intensy cardio te doen en woensdag na benen ook om herstel te spoedigen. (heb ook weer eens een huiseten met huisgenoten die avond :roflol:) Kan dat cardio prima 2 dagen achter elkaar? En dat ik het bij deze 2 keer hou deze week?

Ik lees op fora dat men 1% p/week afvalt, dus ik zou nou toch wel rond 10-12% moeten zitten..

strong presses dude! naisssss

Thx man!
 
Nette hammerzz. Je gaat goed ondanks de cut. keep it up!:)
 
Hou je het nog goed vol? :)
 

Had vorige week met samsung galaxy gemaakt, maar deze heeft blijkbaar geen flits dus was k*tdonkerkwaliteit.

Wou morgen 1 maken, maar vriend heeft camera laten liggen thuis-thuis fuuu
Wil keer zien of ik progressie heb gemaakt in rug.
 
er is mij vertelt dat ez bar meer ontlastend is voor je pols en dat dit beter is voor je polsen dan rechte bar als je last hebt van je polsen.

(door iemand die al 20 jaar personal trainer is en ex bber)

edit: probeer eens wristwraps
 
Lekkere training weggezet.. veel volume op je hammers..
 
Wel goed dat je dat zegt. Volgens mijn schema zit ik er heel wat onder, maar dankzij 2x carb loaden is dat niet erg. Alhoewel ik denk dat ik er niet voldoende onder zit anders zou ik sneller afvallen. Wat ik kan doen is minder eten op low carb dagen of op 2 van de 4 low dagen cardio doen.

Ik had het ook vandaag kunnen doen, damnit, ben van plan om morgen low intensy cardio te doen en woensdag na benen ook om herstel te spoedigen. (heb ook weer eens een huiseten met huisgenoten die avond :roflol:) Kan dat cardio prima 2 dagen achter elkaar? En dat ik het bij deze 2 keer hou deze week?

Ik lees op fora dat men 1% p/week afvalt, dus ik zou nou toch wel rond 10-12% moeten zitten..

Ik krijg toch meer het idee dat je metabolisme nog aan de lage kant is als je niet echt veel afvalt met zo'n tekort als jij nu hebt.
Dus dan is cardio toch de oplossing om dit op te schroeven.
Begrijp ik het goed dat je nu 4x low/2x high/1x medium dag hebt ?
Dan zou ik dagen na de high days cardio inplannen, of één op je medium day.
Twee dagen na elkaar cardio doen op een lage intensiteit moet te doen zijn, maar anders begin je woensdag en van het weekend nog een keer.

Ik zou niet teveel kijken naar percentages, want dat frustreerd alleen maar als je er niet aan kunt voldoen.
Niet teveel afgaan op de weegschaal, want overall gaat het om het verlagen van je vetpercentage en dat hoeft niet altijd samen te gaan met veel snel afvallen. (hoe geleidelijker hoe beter)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven