XXL Nutrition

Kitty's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Machines zijn inderdaad niet vergelijken, maar wel lekker volume hoor.
Maar je squatte los toch veel meer? Vind je het ook lastiger in de Smith of waar komt dat door?

Ja klopt ik kan 100kg squatten in de Smith. Maar heb al een aantal weken geen zware gewichten meer gepakt bij squat. Ga ik volgende week weer doen :D
 
Je werkt met verschillende periodes ofzo?
 
Je werkt met verschillende periodes ofzo?

Klopt. De ene week zwaardere gewichten en minder reps en de andere week "lichtere" gewichten en meer reps
 
wissel je dat per week?
Waarom niet per 2/3maand?
 
Nice pics:-)
 
Een tijdje al niks gepost, toch niet gestopt hoop ik ;)?
 
Een tijdje al niks gepost, toch niet gestopt hoop ik ;)?

Nee zeker niet ;) ik heb de laatste dagen cardio gedaan. Vanavond weer borst en armen trainen. Heb t een beetje druk en daardoor de trainingen niet gepost. Maarrr ik train wel :P
 
Nee zeker niet ;) ik heb de laatste dagen cardio gedaan. Vanavond weer borst en armen trainen. Heb t een beetje druk en daardoor de trainingen niet gepost. Maarrr ik train wel :P

Haha ik dacht al:D, ben benieuwd. Hoe cardio je?
 
Nice, hoe lang zijn je spin sessies dan? Ben je niet bang om je spiermassa te verbranden met een lange sessie spinnen?

Dit kan zo rechtstreeks naar het topic citaten van verstandlozen. Ben jij er ook echt bewust van wat jezelf typt?
 
Dit kan zo rechtstreeks naar het topic citaten van verstandlozen. Ben jij er ook echt bewust van wat jezelf typt?

Hahahahahahaha nooit gespint zeker? Je vrouw had zeker geen zin vanacht :D dus uit je frustratie maar op een forum
 
Hahahahahahaha nooit gespint zeker? Je vrouw had zeker geen zin vanacht :D dus uit je frustratie maar op een forum

Nee heb alleen maar als missie om van die onzin dingen zoals jij post van repliek te dienen.
 
Geen ruzie maken jongens! Haha

Nee ik ga bijvoorbeeld geen uren achter elkaar rennen ofzo. Max 45-60 min cardio. Ik doe meestal maar 2x per week spinning en 1 keer per week "hard" lopen ;)
 
Doe je die cardio na je KT?
 
Doe je die cardio na je KT?

Nee altijd op aparte dagen. Dus maandag kt, dinsdag cardio, woensdag kt, donderdag cardio, vrijdag kt en in het weekend 1 dag rust en 1 dag cardio
 
when komen de full body picturesss? :D

en heb je ook oog op bijvoorbeeld een wedstrijd of iets dergelijks?
flex12? ;)
 
Onze kat spint ook ;)
 
Back
Naar boven