MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

echt een tof spel, ik doe trouwens vooral Noshahr canals met shot gun :D

kan ik trouwens weapons in SP unlocken voor MP?
 
**** usas, ben nu alles aan het unlocken voor de 870mcs lekkere "one hit one kill" kills krijg je dermee
 
Op de pc misschien. Vind het op de playstation af en toe nog wel tegenvallen

En jij bent natuurlijk heel goed :p ;)

Hij lult man ook niet op de pc alles tot 500 mtr is vrij easy verder word alleen maar lastiger en vanaf 1000 mtr moeilijk maar ckrrr te doen.
Bro tip maak gebruik van een groot beeldscherm.

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 14:43 ----------

Nee.



Daar ben je binnenkort vanaf :D

Ow gaan ze de explosif rounds eruit halen dan?
Zou het zelf jammer vinden er zijn genoeg servers waar het verboden is dus als je er niet tegen kan pak je die servers.
 
Inderdaad, close range is goed te doen, na 500 meter word het al lastiger.

Ik lag laatst op Gulf of Oman op het vliegdekschip en zag dan op 1 van die 2 flats die je daar hebt een vijand, ik schoot naar mijn idee echt op z'n lichaam maar blijkbaar niet. Als ik dan iets naar onder richtte tegen de rand van het gebouw zag ik dat ik wel goed zat... ???:janken:

Voor het gebouw raakte ik wel regelmatig wat maar weinig kills.

Op 64 man conquest kom ik eigenlijk zelden USAS tegen, of ik kijk niet goed.
 
He, welk engineer wapen werkt nog een beetje op long range? Gebruik nu die a91, wel fijn dingetje, alleen op range fuaaaaaaaa
 
He, welk engineer wapen werkt nog een beetje op long range? Gebruik nu die a91, wel fijn dingetje, alleen op range fuaaaaaaaa

die van de 2e assignment is goed voor long range
maar bij short dan weer minder door de trage firerate
 
  • Like
Waarderingen: Obee
die van de 2e assignment is goed voor long range
maar bij short dan weer minder door de trage firerate

Moet ik nog halen, even kijken hoe, bedankt in ieder geval.
 
Moet ik nog halen, even kijken hoe, bedankt in ieder geval.

no problem
m4a1 is algemeen gezien beste keuze voor engineer maar die ben ik beu dus ben wat andere dingen aan het testen
positief verrast eigenlijk die 2 van de assignments spelen erg leuk :D
 
Inderdaad, close range is goed te doen, na 500 meter word het al lastiger.

Ik lag laatst op Gulf of Oman op het vliegdekschip en zag dan op 1 van die 2 flats die je daar hebt een vijand, ik schoot naar mijn idee echt op z'n lichaam maar blijkbaar niet. Als ik dan iets naar onder richtte tegen de rand van het gebouw zag ik dat ik wel goed zat... ???:janken:

Voor het gebouw raakte ik wel regelmatig wat maar weinig kills.

Op 64 man conquest kom ik eigenlijk zelden USAS tegen, of ik kijk niet goed.

Die flats waar jij het over heb neem aan dat je die bij construcion yard bedoel is sow 1250 a 1350 mtr.
Daar heb ik mijn max headshot gehaalt ik vind het een zeer lastige kill.

Ow en waar was je gistere nou zag je online stuurde een chat bericht maar no demteddies?
 
zit er nu ook 1 week op xbox 360 online en vind het een super vet spel.
naam is superpump max32
mijn rang is rang 19.
kan me toevoegen als je daar zin in hebt.
 
Laatst bewerkt:
zit er nu ook 1 week op online en vind het een super vet spel.
naam is superpump max32 rang 19.
kan me toevoegen als je daar zin in hebt.

Leuk, op de ps3, xbox of pc? :rolleyes:

---------- Post added 9 February 2012 at 16:18 ----------

He, welk engineer wapen werkt nog een beetje op long range? Gebruik nu die a91, wel fijn dingetje, alleen op range fuaaaaaaaa

Geen last van, gewoon burst fires van 2 schoten en ik schiet zelf mannetjes die als een klein puntje in beeld zijn af. Dan kan je gewoon niet schieten.

---------- Post added 9 February 2012 at 16:18 ----------

Hij lult man ook niet op de pc alles tot 500 mtr is vrij easy verder word alleen maar lastiger en vanaf 1000 mtr moeilijk maar ckrrr te doen.
Bro tip maak gebruik van een groot beeldscherm.

---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 14:43 ----------



Ow gaan ze de explosif rounds eruit halen dan?
Zou het zelf jammer vinden er zijn genoeg servers waar het verboden is dus als je er niet tegen kan pak je die servers.

Geen idee, wordt iig zwaar generfed.
 
Sinds ik vooral conquest doe ben ik ook meestal engineer, wel erg jammer dat je geen long-range wapens hebt daarvoor. Als ik een deze kit heb uitgespeeld ga ik maar eens een wat recon dingen unlocken, zal dan eerst ff met een pwd wapen spelen tot ik een beetje fatsoenlijke sniper kan krijgen. Ik heb wel eens wat recon kits opgepakt en een van die late geunlockte snipers beviel me wel. Denk dat het deze was: [Link niet meer beschikbaar]

Iemand ervaring ermee?
 
hou niet zo van auto snipers, ik verkies de l96 of m40a5 met straightpull bolt
 
vond snipen met BC2 veel fijner, weet niet waar het aan ligt
misschien hebben ze de stopping power ook aangepast want heb heel vaak hitmarkers maar geen instant kills
 
hou niet zo van auto snipers, ik verkies de l96 of m40a5 met straightpull bolt

Die heb ik bijna, nooit gebruikt nog. Moet je dan ieder schot reloaden?
 
Back
Naar boven