MuscleMeat

Het Battlefield topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Die flats waar jij het over heb neem aan dat je die bij construcion yard bedoel is sow 1250 a 1350 mtr.
Daar heb ik mijn max headshot gehaalt ik vind het een zeer lastige kill.

Ow en waar was je gistere nou zag je online stuurde een chat bericht maar no demteddies?

Ik was ook online tot 08.30-09.00, maar heb je niet gezien ??? Daarna moest ik even weg.

Maar ik bedoel die flats bij de zwembad.
 
Ik was ook online tot 08.30-09.00, maar heb je niet gezien ??? Daarna moest ik even weg.

Maar ik bedoel die flats bij de zwembad.

Ow oke bij die flat bij het zwembad dat is ongeveer 1200 mtr.

Ik was er brah had je nog via chat toe gesproken maar geen reactie.
 
Sow die guilded missile op de tank is best effectief als je iemand heb in de city station.

Hey demteddies als je morgen gaat spelen kunnen we btr ff skype uitwisselen want zonder communicatie is het bagger.
 
Sow die guilded missile op de tank is best effectief als je iemand heb in de city station.

Hey demteddies als je morgen gaat spelen kunnen we btr ff skype uitwisselen want zonder communicatie is het bagger.

Is goed, op een gegeven moment was er ook nog een EOD bot bezig aan je tank zonder dat je het doorhad, lol.
 
Wat kan je eigenlijk met zo'n eod bot doen?
 
Is als het ware een repairtool maar dan op afstand bestuurbaar. Dus tanks repareren van je team en die van de vijand stukmaken
 
Is als het ware een repairtool maar dan op afstand bestuurbaar. Dus tanks repareren van je team en die van de vijand stukmaken

Haha oké, naja ik gebruik geen van beiden echt, we weten allebei wat ik wél gebruik :D
 
Haha precies, klote mijnen :p Gister constant bezig in de tank die mijnen op te blazen. Maar die EOD bot vind ik maar super irritant, je haalt ook echt amper punten ermee aangezien je zelf gewoon ergens staan zonder dat je mensen kunt killen of vlaggen kunt capturen.
 
Haha precies, klote mijnen :p Gister constant bezig in de tank die mijnen op te blazen. Maar die EOD bot vind ik maar super irritant, je haalt ook echt amper punten ermee aangezien je zelf gewoon ergens staan zonder dat je mensen kunt killen of vlaggen kunt capturen.

En repair tool vind ik irritant, is alleen leuk met een teammate als je de hele pot in een tank wilt rijden met ze 2en, en als je zomaar tanks gaat repairen van teamgenoten die je niet kent ben je te kwetsbaar aangezien je er meestal niet ff in kan springen wanneer er op je geschoten wordt.

Laat mij maar lekker mijntjes gooien, je legt ze 1 keer neer en je hoeft er verder niks voor te doen, en het levert een shitload aan punten op.
 
Is goed, op een gegeven moment was er ook nog een EOD bot bezig aan je tank zonder dat je het doorhad, lol.

Hahaha nee dat had ik inderdaad niet door we werden al door iedereen tegelijker tijd aangevallen omdat ons team zwaar noob was.
Gelukkig had ik nog wel iig 2 kills met de guilded shell en ook wel een redelijke score voor die korte tijd dat ik mee speelde.
Vnvd vanaf 9 a 9:30 ga ik en een paar maten weer los wil ik iig weer ff met de guilded shell aan de gang want vind het prima werken.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 13:14 ----------

Is als het ware een repairtool maar dan op afstand bestuurbaar. Dus tanks repareren van je team en die van de vijand stukmaken

je kunt er ook vijanden mee uitschakelen leuk om te doen bij campers en mortars
 
En repair tool vind ik irritant, is alleen leuk met een teammate als je de hele pot in een tank wilt rijden met ze 2en, en als je zomaar tanks gaat repairen van teamgenoten die je niet kent ben je te kwetsbaar aangezien je er meestal niet ff in kan springen wanneer er op je geschoten wordt.

Laat mij maar lekker mijntjes gooien, je legt ze 1 keer neer en je hoeft er verder niks voor te doen, en het levert een shitload aan punten op.

Ik heb steeds mijn torch bij, super handig gewoon.
Niet enkel bij tanks, maar zo ook voor je (scout) chopper - jet.

Mijn laatste potje gisteren ging wel erg lekker:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/27514943/4/247358335/

Ik vermoed mijn hoogste score tot zover in een potje +41k (zeldzaam op console).
 
Ey brahs

Nog een kleine bro tip die niet iedereen weet.

Bij de mbt en light tank je kunt zelf je exit bepalen door je geschut naar de kant te sturen waar jij uit wil stappen die geldt voor zowel je main als secundairy weapon.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 13:24 ----------

Ey brahs

Nog een kleine bro tip die niet iedereen weet.

Bij de mbt en light tank je kunt zelf je exit bepalen door je geschut naar de kant te sturen waar jij uit wil stappen die geldt voor zowel je main als secundairy weapon.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 13:28 ----------

Ey brahs

Bro tip die mssh niet iedereen weet.

Je kunt zelf bepalen aan welke kant je uitstap bij de mbt en light tank door je geschut de kant op te draaien waar jij uit wil uitstappen werkt zowel bij je primair als secundair geschut.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 13:28 ----------

Ey brahs

Bro tip die mssh niet iedereen weet.

Je kunt zelf bepalen aan welke kant je uitstap bij de mbt en light tank door je geschut de kant op te draaien waar jij uit wil uitstappen werkt zowel bij je primair als secundair geschut.
 
Ey brahs

Nog een kleine bro tip die niet iedereen weet.

Bij de mbt en light tank je kunt zelf je exit bepalen door je geschut naar de kant te sturen waar jij uit wil stappen die geldt voor zowel je main als secundairy weapon.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 13:24 ----------

Ey brahs

Nog een kleine bro tip die niet iedereen weet.

Bij de mbt en light tank je kunt zelf je exit bepalen door je geschut naar de kant te sturen waar jij uit wil stappen die geldt voor zowel je main als secundairy weapon.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 13:28 ----------

Ey brahs

Bro tip die mssh niet iedereen weet.

Je kunt zelf bepalen aan welke kant je uitstap bij de mbt en light tank door je geschut de kant op te draaien waar jij uit wil uitstappen werkt zowel bij je primair als secundair geschut.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 13:28 ----------

Ey brahs

Bro tip die mssh niet iedereen weet.

Je kunt zelf bepalen aan welke kant je uitstap bij de mbt en light tank door je geschut de kant op te draaien waar jij uit wil uitstappen werkt zowel bij je primair als secundair geschut.

1x is genoeg hoor :p

staat tog xbox 360?
of hadde da nog nie gezien????

Nee, je had me verkeerd gequote.
 
net 180-0 :roflol: en krijg ik crash...... pffffff
 
Back
Naar boven