MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

:roflol: Als je hem in echt ziet ga stotterend om zijn handtekening vragen en of je met hem op de foto mag.


Het blijven de vrienden van Zyzz. Chestbrah zelfs de broer.

Zou wel een foto met ze willen ;)
 
zonder zyzz zijn het gewoon een hoop wannabe charismaloze fags met geen enkele credibility. niets te zien dus:)
 
zonder zyzz zijn het gewoon een hoop wannabe charismaloze fags met geen enkele credibility. niets te zien dus:)


Ja ze komen inderdaad niet in de buurt van Zyzz, not even close, maar het waren nu eenmaal de vrienden van hem en dat schept een band :D
 
je zou echter wel verwachten dat kerels van 20 jaar de fase van impressed zijn door celebrities (pseudo celebrities in dit geval) ongroeid zijn...


toch niet dus:roflol:
 
Stel je gaat op die gasten af en vraagt een foto met ze. Dan verwacht ik een gefaked-Zyzz-antwoord als mirin aesthetics brah? Ik zou wss spontaan zeggen do u even lift brah?

Zou ik dan nog wel een foto krijgen? :mad:

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 13:17 ----------

je zou echter wel verwachten dat kerels van 20 jaar de fase van impressed zijn door celebrities (pseudo celebrities in dit geval) ongroeid zijn...


toch niet dus:roflol:


Zyzz is geen celebrity. Je spreekt hier wel over father of aesthetics, son of Zeus, ...

Maar jij bent dan ook alwetend, dat was ik even vergeten :rolleyes:
 
Stel je gaat op die gasten af en vraagt een foto met ze. Dan verwacht ik een gefaked-Zyzz-antwoord als mirin aesthetics brah? Ik zou wss spontaan zeggen do u even lift brah?

Zou ik dan nog wel een foto krijgen? :mad:

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 13:17 ----------




Zyzz is geen celebrity. Je spreekt hier wel over father of aesthetics, son of Zeus, ...

Maar jij bent dan ook alwetend, dat was ik even vergeten :rolleyes:


ik ga chestbrah de hele tijd bertstaren, of ik doe een cameljockey masker op en ga met hem op de foto
 
haha iemand poste dit op zijn FB "lift heavy, rest and eat strictly, go to festivals with a (korte broek) en shine, pathetic"

:roflol: Juicen om de :SD: uit te hangen op festivals
 
haha iemand poste dit op zijn FB "lift heavy, rest and eat strictly, go to festivals with a (korte broek) en shine, pathetic"

:roflol: Juicen om de :SD: uit te hangen op festivals

:roflol:
 
Ja, ze komen naar tomorrowland !
Jammer dat Zyzz er niet meer is :(

Ik weet waarvoor te trainen Fuaaaaaaark!

Chestbrah op zn smoel slaan haha :roflol:

Filmen + posten = oneindig karma :D

Zou wel baas zijn imo
 
Filmen + posten = oneindig karma :D

Zou wel baas zijn imo

Lol zei ik ook daarstraks tegen men vriend..
''Chestbrah komt naar Tomorrowland! Als wij die tegenkome, efkes op z'n bakkes slagen en ik film da.. Dan hebt gij echt internet fame!''
Pff ik hoop echt dat ik ze tegenkom haha :D
 
een god en zn entourage:)

Zyzz is het symbool voor de grootste talentloze loser die uiteindelijk zijn aandacht kreeg door aas gebruik en maf doen.

Je moet zelf wel een ontzettende loser zijn om je daar aan te willen spiegelen, laat staan een god noemen. :roflol:
 
Zyzz is het symbool voor de grootste talentloze loser die uiteindelijk zijn aandacht kreeg door aas gebruik en maf doen.

Je moet zelf wel een ontzettende loser zijn om je daar aan te willen spiegelen, laat staan een god noemen. :roflol:

Zyzz had best een aantal indrukwekkende diploma's , beat that
 
Zyzz is het symbool voor de grootste talentloze loser die uiteindelijk zijn aandacht kreeg door aas gebruik en maf doen.

Je moet zelf wel een ontzettende loser zijn om je daar aan te willen spiegelen, laat staan een god noemen. :roflol:

Haters made him famous.
 
Zou leuk zijn als er een knokploeg wordt afgestuurd op chestbrah en supaturk.
 
Back
Naar boven