MuscleMeat

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

180-0, lol, ze vonden het zeker niet zo leuk op die server?
 
Haha, maar daar doe ik het ook voor. Vind dat gezeur van mensen dat ze admin zijn en me gaan bannen leuker dan het vliegen met dat ding zelf. :p
 
Haha, maar daar doe ik het ook voor. Vind dat gezeur van mensen dat ze admin zijn en me gaan bannen leuker dan het vliegen met dat ding zelf. :p

Wat kan je er nog meer mee behalve spotten en killen? Want ze mogen die klotedingen van mij wel nerfen als de pleuris.

Gewoon een automatisch vliegsysteem van maken wat je niet hoeft te besturen en wat automatisch spot, maar geen kills maakt, dat zou ideaal zijn.
 
Je kan jezelf er ook nog boven op zetten en er de lucht mee invliegen, kan je binnen de map glitchen op die manier.

Verder kan je niet veel met mav.
 
Je kan jezelf er ook nog boven op zetten en er de lucht mee invliegen, kan je binnen de map glitchen op die manier.

Verder kan je niet veel met mav.

Ja en op gebouwen komen waar je anders niet komt, ook lame.
 
net 180-0 :roflol: en krijg ik crash...... pffffff

Niet echt een prestatie om trots op te zijn goza dat kan iedereen.
Beetje in metro achter vriendelijk linie gaan staan en mav hunten.
Je zal wel zijn gekickt en terecht ook eigelijk.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 15:33 ----------

1x is genoeg hoor :p

Was ook niet de bedoeling droogkloot.

Nee, je had me verkeerd gequote.


---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 15:36 ----------

Haha, maar daar doe ik het ook voor. Vind dat gezeur van mensen dat ze admin zijn en me gaan bannen leuker dan het vliegen met dat ding zelf. :p

trollolololol wel ****ing irri constant dat gezoem zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
 
Niet echt een prestatie om trots op te zijn goza dat kan iedereen.
Beetje in metro achter vriendelijk linie gaan staan en mav hunten.
Je zal wel zijn gekickt en terecht ook eigelijk.

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 15:33 ----------

1x is genoeg hoor :p

Was ook niet de bedoeling droogkloot.



---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 15:36 ----------



trollolololol wel ****ing irri constant dat gezoem zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Indd, dat gezoem word ik ook helemaal leip van.
 
BzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

FUUUUUUUUUUUU!!!!!
 
:roflol:

Je moet ook MAV'en om de mensen te irriteren.
 
:roflol:

Je moet ook MAV'en om de mensen te irriteren.

Daar heb ik geen mav voor nodig hoor gewoon heel vaak dezelfde gasten overhoop knallen werkt ook

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 16:16 ----------

Round time: 58m 29s

Een ''potje'' conquest van bijna een uur. Zo kan iedereen hoge scores halen :p



+1

****ing irritante dingen zijn het

Dat heb je natuurlijk nog steeds niet op de console potjes van 1000 tickets of meer
 
Hebben jullie op de console eigenlijk allerlei opties voor het maken van een eigen server?
 
Hebben jullie op de console eigenlijk allerlei opties voor het maken van een eigen server?
Helaas niet, was het maar mogelijk...zou er zelfs wel wat cash voor over hebben per maand
 
hebbe de pc mense hier ook zoon alst van:
-als je een server joint duurt het 10min en zit ik er nog niet in via batl.. site
-als je server een nieuw lvl laad blijf je bij dat zwarte scherm hange

vind dit echt zwaar irritant, heb um al bijna een week en nog amper gespeeld omdat ik er gewoon niet fatsoenelijk aan een stuk kan game zowat.
 
Nope geen last van kidmonster. Joinen duur ongeveer 1 a 2 min max.
En niet lang een zwart scherm, ik irriteer me alleen aan die halve minuut staan wachten tot je kan gaan lopen...
 
Nope geen last van kidmonster. Joinen duur ongeveer 1 a 2 min max.
En niet lang een zwart scherm, ik irriteer me alleen aan die halve minuut staan wachten tot je kan gaan lopen...
ja dat vind ik ook maar irritant ;P
 
hebbe de pc mense hier ook zoon alst van:
-als je een server joint duurt het 10min en zit ik er nog niet in via batl.. site
-als je server een nieuw lvl laad blijf je bij dat zwarte scherm hange

vind dit echt zwaar irritant, heb um al bijna een week en nog amper gespeeld omdat ik er gewoon niet fatsoenelijk aan een stuk kan game zowat.

Heb soms ook dat ie bij het zwarte scherm blijft hangen (pc), nu net nog bij het laden naar de volgende map. Ctrl+alt+del etc.
 
hebbe de pc mense hier ook zoon alst van:
-als je een server joint duurt het 10min en zit ik er nog niet in via batl.. site
-als je server een nieuw lvl laad blijf je bij dat zwarte scherm hange

vind dit echt zwaar irritant, heb um al bijna een week en nog amper gespeeld omdat ik er gewoon niet fatsoenelijk aan een stuk kan game zowat.[/QUOT

Heb je een goed pc?
 
Helaas niet, was het maar mogelijk...zou er zelfs wel wat cash voor over hebben per maand

Dan zouden we met zn 2en een private server in kunnen, en elkaar effe met jets afknallen zodat die full geupgrade zijn :D
 
hebbe de pc mense hier ook zoon alst van:
-als je een server joint duurt het 10min en zit ik er nog niet in via batl.. site
-als je server een nieuw lvl laad blijf je bij dat zwarte scherm hange

vind dit echt zwaar irritant, heb um al bijna een week en nog amper gespeeld omdat ik er gewoon niet fatsoenelijk aan een stuk kan game zowat.[/QUOT

Heb je een goed pc?
i7 processor, video weet ik ff niet uit mun hoofd maar werkt goed geen lagg etc. canyourinit was ook normaal. en man van de winkel zei dat die goed was voor bf3 xD
 
Back
Naar boven