XXL Nutrition

Kitty's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sjezus wat een nacht! Ik zat om 02:00 bij de 1e hulp en ben heel de nacht opgenomen. M'n keel was ineens helemaal opgezet waardoor ik niet meer kon praten (lekker rustig haha) en ook bijna niet meer kom ademen. Gelukkig mag ik zo weer maar huis. Wilde eigelijk maandag weer gaan knallen op de sportschool maar moet nu maar ff kijken hoe t gaat de komende dagen :(
 
Sjezus wat een nacht! Ik zat om 02:00 bij de 1e hulp en ben heel de nacht opgenomen. M'n keel was ineens helemaal opgezet waardoor ik niet meer kon praten (lekker rustig haha) en ook bijna niet meer kom ademen. Gelukkig mag ik zo weer maar huis. Wilde eigelijk maandag weer gaan knallen op de sportschool maar moet nu maar ff kijken hoe t gaat de komende dagen :(

:eek: Wat was de oorzaak?Allergische reactie? Dat is even schrikken zeg.
Doe het inderdaad alsjeblieft maar even rustig aan hoor.

Sport komt wel weer. Je bent fanatiek genoeg ;)

Sterkte ermee.
 
:eek: Wat was de oorzaak?Allergische reactie? Dat is even schrikken zeg.
Doe het inderdaad alsjeblieft maar even rustig aan hoor.

Sport komt wel weer. Je bent fanatiek genoeg ;)

Sterkte ermee.

Thnx!

Weten ze niet. Nu ben ik al wel een week o 4-5 aan het kwakkelen. Ben eigelijk heel de tijd ziek en blijkbaar toch niet goed de tijd genomen om uit te zieken. Het is een extreme keelontsteking met oedeem vorming in m'n keel. Ben blij dat ik weer een beetje kan ademen en zo weer naar huis kan :)
 
Klote
Tja als je wat onder de leden hebt en je blijft trainen wat een aanslag op je gestel is..... dan herstel je nooit lekker. Hoe vervelend het ook is rusten is nu belangrijker dan trainen. Je lichaam zal echt niet binnen een week of 2 zo erg veranderen dat je alle arbeid voor niets gedaan hebt. Beterschap dus ;)
 
Laatst bewerkt:
Thnx! En ik ga me proberen in te houden en deze keer echt goed uit te zieken ;)
 
Thnx! En ik ga me proberen in te houden en deze keer echt goed uit te zieken ;)

Je zal wel een antibiotica kuurtje krijgen dan herstel je in ieder geval sneller
Keelpijn en verkoudheid heerst erg nu (heb er zelf ook last van en ben afgelopen Donderdag ook maar ff een dagje niet gaan trainen om te herstellen)
Ik merkte dat ik na een zware beentraining gelijk weer verkoudheidsverschijnselen kreeg
 
Hier nog 1. Ik blijf ook verkouden. Rust..kennen we niet hier!:D

Gewoon extra vitamines innemen, en veel vitamine C.
Moet alles goedkomen en ik train zo ook door en verkoudheid is binnen 4 a 5 dagen meestal wel weg :)
 
Ja ik zit nu aan de prednison. Zou eigelijk om 11:00 naar huis gaan maar heb net te horen gekregen dat ik moet blijven :(
 
Je zal wel een antibiotica kuurtje krijgen dan herstel je in ieder geval sneller
Keelpijn en verkoudheid heerst erg nu (heb er zelf ook last van en ben afgelopen Donderdag ook maar ff een dagje niet gaan trainen om te herstellen)
Ik merkte dat ik na een zware beentraining gelijk weer verkoudheidsverschijnselen kreeg

Ik wil ook een kuurtje van de dokter :(


Ontopic:
Beterschap !
 
Ik wil ook een kuurtje van de dokter :(


Ontopic:
Beterschap !

Ja en dan van een knappe vrouwelijke dokter zeker ;)

En thnx! Hoor net dat ik heel de ****ing nacht ook nog moet blijven. Zucht!
 
Beterschap,

1 tip.
Denk aan mij, dan vliegt de tijd voorbij:cool:
 
Beterschap. Niet leuk om daar te liggen. Wel goed dat ze het gaan aankijken.
 
kitty1986;6520468 En thnx! Hoor net dat ik heel de ****ing nacht ook nog moet blijven. Zucht![/QUOTE zei:
Tja dat doen ze niet voor niets dus er zal best wel wat aan de hand zijn.
Sterkte en hou je rustig
 
Haha lol @ mack10 ;)

Als het goed is mag ik zo naar huis. Ik moest nog op de weegschaal staan en de dokter was verbaasd dat ik 69kg weeg met m'n 1.68 haha.

Nou ik hoop echt straks naar huis te kunnen en daar lekker uitzieken :) thnx allen voor de lieve berichtjes.
 
Goed te horen dat je naar huis gaat Kitty! Ziek lekker uit.
 
Haha lol @ mack10 ;)

Als het goed is mag ik zo naar huis. Ik moest nog op de weegschaal staan en de dokter was verbaasd dat ik 69kg weeg met m'n 1.68 haha.

Nou ik hoop echt straks naar huis te kunnen en daar lekker uitzieken :) thnx allen voor de lieve berichtjes.

O joh die dokter wou je gewoon voor zich zelf een nachtje houden ;)
 
Back
Naar boven