AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic

Bezoekers in dit topic

Ja, dat CITV met guided shell is echt nice, vooral tegen heli's en vliegtuigen.

Net nog ff met mario gedaan, ging wel goed opzich. :p

Ja ging wel aardig, chopper nog wat beter, op Caspian border wordt het zicht alleen wel snel geblokkeerd door heuvels, bomen etc. met citv.
 
Chapeau dat je daar makkelijk kills mee haalt, dat lukt mij echter niet.
Op filmpjes zie ik gewoon mav tegen spelers aanvliegen en hoppa road kill.
Als ik dat doe werkt dat echt voor geen meter, plus ik vind dat ook ubersaai.

---------- Post toegevoegd Sat 11 Feb 2012 om 22:52 ----------



Dat gaat zo toch ook gewoon, heb bijna mijn rocket pods en heb echt nog maar weinig tijd besteed aan die jets. Heatseekers op jet is echt bullshit, ik schiet alles makkelijker stuk met mijn maingun.
Die rockets wil ik wel en dan nog airradar
.

---------- Post toegevoegd Sat 11 Feb 2012 om 22:55 ----------



CITV + guided shell is :hornyna: :D

Mja, mij lukt het dus voor geen meter ;)
 
Mja, mij lukt het dus voor geen meter ;)

Speel wat conquest op wake island en kruip eens in een F35.
Ik heb met dat bagger ding even gehooverd tot aan een flag, die gecapped en hoppa 450punten. Toen had ik men flares en heatseekers en met flares kom je ook al wat verder.

Voertuigen op de grond zijn ook niet zo moeilijk, neem wat hoogte en met de main gun in burstmode neem je een duik naar een tank...
 
Zit je er niet te dicht op dan?




Jep, als alle drie de plekken bezet zijn en goed worden gebruikt dan zou je misschien bijna onverslaanbaar zijn ??? :)

Ckrr weten maar dat maakt het spel alleen maar btrrr is ff wenne maar het is zoveel duidelijker.

---------- Post toegevoegd Sun 12 Feb 2012 om 03:21 ----------

Wat heeft het gekost? Dat schermpje?

300 euries vindt niet veel.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan bijna geen server vinden en alles zit zo goed als vol of doe ik iets verkeerd @ server browser? :mad:
 
Gisteren de mortar geunlocked en een paar potjes meegespeeld. Handig om campers en voertuigen mee te vernietigen :)
 
Vond de mortars met BC2 met recon fijner :D even je binoculars pakken en inzoomen en boomboomboom
 
Ik switch alleen ff naar mortars als de vijand constant ermee bezig is vanaf een onbereikbare plek, vind t verder vrij saai om te doen.
 
Whoeaa net 10000 tickets metro erop zitten totaal score 220000!
 
Hahaha jezus :p. Zag je er vanmiddag al in zitten, nu pas klaar?
 
Hahaha jezus :p. Zag je er vanmiddag al in zitten, nu pas klaar?

Jups

Kan alleen geen battle report neer planten want vaag genoeg is ie niet voor handen.
Denk dat het ongeveer 7 uur duurde.
 
:roflol:

Battle report kan ik wel tevoorschijn halen. ;p
 
Dank u geen subliem potje maar goed genoeg.
Ik vind het lastig zo lang te spelen en me focus constant te houden moet echt af en toe weg uit de strijd om ff te bekomen.
 
Gister met pantrofl en een gunner nog een goed kort rondje in de tank gemaakt met CITV, hebben er wel wat voertuigen mee kunnen vernietigen. Wel complete chaos af en toe. Als ik alleen in de tank had gezeten was er waarschijnlijk al C4 geplaatst aangezien infantry van alle kanten de tank bestormden :p

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/20921118/1/374815575/
 
Back
Naar boven