AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Hoeveel CoD's heb je nou en hoe heten ze?

cod 2, cod 4 alleen gespeeld op de wii :p, mw 2 veel gespeeld. uiteindelijk werd het saai en toen maar hacks gebruikt dat je eigen server kon hosten ( settings veranderen). maandje later was ik banned :P Vervolgens black ops een tijdje gedaan maar vond dit spel maar matig, zoveel frustratie als je net niet die kill streaks haalde :p. Toen overgestapt naar bad company 2. Echt waar een hemel ging er voor me open. En sindsdien geen cod meer aangeraakt behalve cod 2.
 
Van mij mag er weer een WWII CoD komen, dat waren toch wel de leukste vind ik.

Zelfde geld voor Battlefield, gewoon weer als vanouds zoals BF1942.

BF3 maar dan WWII, P51 Mustangs, Stuka's, T-34 etc, onderzeeërs. :D
 
Mijn eerste echte online shooter was wolfenstein ET, dat was ook een beestig spel, de enige echte online shooter die ik op pc heb gespeeld.
COD vond ik voorheen ook echt bangelijk, tot ik in aanraking kwam met bf (bc2), dan leek COD wel of je met plastieke geweertjes aan het rondlopen bent.

Zelf ben ik wel meer liefhebber van de hedendaagse war en niet WO II shooters.
 
Mijn eerste echte online shooter was wolfenstein ET, dat was ook een beestig spel, de enige echte online shooter die ik op pc heb gespeeld.
COD vond ik voorheen ook echt bangelijk, tot ik in aanraking kwam met bf (bc2), dan leek COD wel of je met plastieke geweertjes aan het rondlopen bent.

Zelf ben ik wel meer liefhebber van de hedendaagse war en niet WO II shooters.

images?q=tbn:ANd9GcRXBEDchh4NHINPHEZInMPyitwPqvAmRF2-Dp1k3H5gR8CnmL6Yut5xucQO7w.jpg


Wolfenstein ET was indd baas, was ik op een gegeven moment te goed in, als spion zat ik al echt binnen no time aan mn max.

Delta Force enzo waren ook baas, een echt spel met gebergte etc mis ik nog wel een beetje.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wolfenstein ET was indd baas, was ik op een gegeven moment te goed in, als spion zat ik al echt binnen no time aan mn max.

Delta Force enzo waren ook baas, een echt spel met gebergte etc mis ik nog wel een beetje.

Mappen met gebergte waren wel degelijk te vinden in bc 2. Bijna alle mappen hadden wel van die plekken waar je goed als sniper kon zitten.
Vooral deze:
http://www.youtube.com/watch?v=l5MTOdBgVlA

Toen sniperen nog echt leuk was :(
 
Mass effect 3 demo komt vandaag op origin te downloaden hoorde ik.
 
Mappen met gebergte waren wel degelijk te vinden in bc 2. Bijna alle mappen hadden wel van die plekken waar je goed als sniper kon zitten.
Vooral deze:
http://www.youtube.com/watch?v=l5MTOdBgVlA

Toen sniperen nog echt leuk was :(

Vind snipen eigenlijk btr geworden in bf3 t.o.v. bc2 wel moeilijker maar wel veel verder bereik dan voorheen.
Maar inderdaad met bc2 is killen veel makkelijker en ik mis de mortar strike.
 
Qua bereik is er geloof ik niet veel veranderd... Alleen de bf3 snipers, het geluid als je schiet vind ik al net een muggenscheet. Voelt gewoon niet lekker aan. Daarnaast komt het misschien ook omdat bc2 bij mij een stuk soepeler speelt dan bf 3. Ook was het met sniper one hit = kill. Met die gol kon je daarom ook echt heel agressief spelen, eventueel gastjes voor je ook no scope :). Ook heerlijk dat ze c4 hadden en een gulie suit.
 
Qua bereik is er geloof ik niet veel veranderd... Alleen de bf3 snipers, het geluid als je schiet vind ik al net een muggenscheet. Voelt gewoon niet lekker aan. Daarnaast komt het misschien ook omdat bc2 bij mij een stuk soepeler speelt dan bf 3. Ook was het met sniper one hit = kill. Met die gol kon je daarom ook echt heel agressief spelen, eventueel gastjes voor je ook no scope :). Ook heerlijk dat ze c4 hadden en een gulie suit.

Ik heb anders nog nooit verder dan 1000 mtr geschoten in bc2 en dat deed ook echt bijna niemand zover ik weet.
 
Ik heb anders nog nooit verder dan 1000 mtr geschoten in bc2 en dat deed ook echt bijna niemand zover ik weet.

Boeiuh wat de verste afstand is. Mensen die dat nu proberen te bereiken in bf 3 zijn of heel skilled of hebben geen leven.. alles verder dan zulke afstanden is meestal een setup. Kzie zelf het nut er niet van in om sniper shots te maken boven 1000 meter.
 
Jezus wat een klote spel / EA. Constant als ik wil beginnen zegt ie eerst een paar keer U lost connection to EA online. Dan speel ik eindelijk en vliegt ie er na een paar potjes uit, waarna ik doodleuk nog wel gewoon online ben en een nieuwe game kan beginnen. Wanneer fixen ze dat eens in godsnaam
 
Jezus wat een klote spel / EA. Constant als ik wil beginnen zegt ie eerst een paar keer U lost connection to EA online. Dan speel ik eindelijk en vliegt ie er na een paar potjes uit, waarna ik doodleuk nog wel gewoon online ben en een nieuwe game kan beginnen. Wanneer fixen ze dat eens in godsnaam

Same shit here, heb het echter pas sinds deze week!
 
mm oke ligt t um dus sowieso niet aan mijn internet ofzo. Die guided missile in little bird werkt ook voor geen meter he, moet 3x schieten voor die raakt terwijl ik recht tegenover de vijand vlieg, wtf? Lekker handig die dingen dan
 
mm oke ligt t um dus sowieso niet aan mijn internet ofzo. Die guided missile in little bird werkt ook voor geen meter he, moet 3x schieten voor die raakt terwijl ik recht tegenover de vijand vlieg, wtf? Lekker handig die dingen dan

Via het squad menu kan ik jouw ook iedere keer niet joinen, anderen wel. Krijg ik de error check your connection :mad:

Maatje van me waar ik wel eens game met de PS3, zitten we beiden op dezelfde internet verbinding en hij heeft iedere keer connection lost en ik heb nergens last van...

en die guided missles zijn altijd al een drama geweest zowel pre als after patch
 
Via het squad menu kan ik jouw ook iedere keer niet joinen, anderen wel. Krijg ik de error check your connection :mad:

Maatje van me waar ik wel eens game met de PS3, zitten we beiden op dezelfde internet verbinding en hij heeft iedere keer connection lost en ik heb nergens last van...

en die guided missles zijn altijd al een drama geweest zowel pre als after patch

Die zijn nog niet gepatched éh, moet nog komen :)
 
Die zijn nog niet gepatched éh, moet nog komen :)
@ BF3 forum lees ik dat het gedrag van de missles veranderd is na de patch...heb ze zelf nog niet geunlocked.
 
@ BF3 forum lees ik dat het gedrag van de missles veranderd is na de patch...heb ze zelf nog niet geunlocked.

Welke patch? We hebben geen patch gekregen daarvoor, ik heb ze al een tijdje niet meer ingesteld. Probeer alles aan flarden te schieten met mijn mini gun.
Al is dat bij tanks niet zo evident :p
 
Back
Naar boven