MuscleMeat

Vortexx's Log (Resistance is Futile) (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ben benieuwd naar je max deadlift:D

Ik eigenlijk ook, de calculator van 5/3/1 geeft op het moment 177 kg aan maar dat is natuurlijk theorie :D
 
flat bench press

5x32,5
5x42,5
3x50
5x62,5
3x70
8x77,5 PR :)

incline db press

8x20
6x28
6x30 VPR
4x32 PR

decline bench press (smith)

8x75
6x85
6x95
5x105 (1+2+1+1) PR (tussen reps 10 sec.)

hammer curls

6x18
6x20
6x22

e-z barbell curls (gewichten zonder stang)

8x30
6x35
4x40

cable fly's

10x27 (stand 13)
10x27 (stand 5)
10x23 (stand 11)

note

Ondanks dat ik het wel een geslaagde training vond ging de bench toch minder soepel.
Had bij de 8e rep nog geen grinder dus ik dacht nog ff snel die 9e rep te maken, maar toen viel onderin al m'n kracht plots weg.
Gelukkig werd ik deze keer wel gered en haalde 2 man de barbell van me af.

Deze keer wel de incline db press op 45 graden en dat ging lekker, alleen het zelf omhoog brengen van de gewichten (vooral de 32 kg) wordt steeds moeilijker

De laatste set op de decline bench press was jammer, omdat de barbell te hoog op m'n borst kwam moest ik eerst terug haken en daarna werdt het niet veel meer.

Zo nu eerst nog aan 125 gram tortellini en 3 eieren en dan es kijken hoeveel ik morgen weeg.
 
Mooie training man, alleen wel balen van die barbell op je .... :roflol:
 
Hele dikke curls, zowel die hammers als ez (impressive weights al zonder stang :eek:), mooie PR-regen.
 
sterke training! congratz op je PRs en VPR!
 
Yeeeeeh pr's gefeliciteerd top gedaan
 
Mooie training man, alleen wel balen van die barbell op je .... :roflol:

...... buik :D thanx mate

Hele dikke curls, zowel die hammers als ez (impressive weights al zonder stang :eek:), mooie PR-regen.

Thanx bro, die laatste set van de e-z curls waren wel heavy :o

Sterke decline heur!

Thanx mate, ik hoop volgende keer meer reps te maken in één keer dan heb ik er weer een VPR bij :p

sterke training! congratz op je PRs en VPR!

Yeeeeeh pr's gefeliciteerd top gedaan

Thanx mannen :)


gewicht

97,3 kg (-0,2 kg) :(

Een week voor niks lopen proppen, maar aankomende week ga ik er weer voor en misschien nog een paar broodjes/noten toevoegen :D
 
-0,2kg valt mee toch. Pittige training met een heavy decline. Good stuff.:)
 
Idd 0.2kg valt reuze mee:D en je had zeker wel een geslaagde borst training op elke oefening wel een PR!
 
-0,2kg valt mee toch. Pittige training met een heavy decline. Good stuff.:)

Idd 0.2kg valt reuze mee:D en je had zeker wel een geslaagde borst training op elke oefening wel een PR!

I know i know het valt ook wel mee, maar de moeite die je er voor moet doen is dan voor niks een hele week (op die manier)

De training was zeker geslaagd, op de fail van de bench press na :o


squat

5x42,5
5x52,5
3x62,5
5x77,5
3x87,5
5x97,5

leg extensions

10x75
10x85
10x95
10x105

lying hamstring curls

10x40
10x45
10x50

db lunges (per been)

6x20
6x20
6x20

note

Squat ging redelijk, maar kreeg last van m'n onderrug dus niet tot het uiterste gegaan bij de repout.
Wat meer gas gegeven bij de volgende twee oefeningen om toch de benen genoeg te prikkelen.
Moest eigenlijk nog kuiten doen, maar was op en begon duizelig te worden.

Mr. miyagi phoned home, dus maandagmiddag kan ik langs komen voor de slachtpartij :(
Denk dat ik volgende week dus niks wordt uit ervaring en ook om de spieren tot rust te laten komen.
Met een half uur moet ik er vandoor richting Duitsland fur ein party :)

Adios amigo's :D
 
mooie training maat
 
Achjaa je moet je eigen toch ook een keer uit kunnen leven!!verder wel nette training man
 
Partyhardy! Kom maar door met de genante foto's!
 
jarloers op je Sqaut nice man!
 
nice squats man
 
mooie training maat

Thanx mate, had totaal geen zin, maar ben toch blij dat ik de cycle gewoon afgemaakt heb.
Volgende week de laatste cycle van wendler beginnen en daarna.....

Achjaa je moet je eigen toch ook een keer uit kunnen leven!!verder wel nette training man

Thanx bro, was geen hardcore training maar wel voldoende.

Partyhardy! Kom maar door met de genante foto's!

Haha dat valt wel mee, al gaat het drankgebruik ongemerkt wel harder (500 ml flesjes bier) en de nacht lang :p
Er werdt wel druk gefilmd en gefotografeerd, maar weet niet of ik met m'n lelijke kop daar in voor kom :o

jarloers op je Sqaut nice man!

Hehe dat gevoel is eensgelijks voor jou bench man, thanx..

nice squats man

Thanx bro, ik hoop dat ik nu gauw boven de 100 kg uitkom.

Mooie training & viel Spa*!

Thanx mate, Duitsland was zeker gezellig en voor herhaling vatbaar :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven