MuscleMeat

Het Battlefield topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik probeer die jeep tankjes ook altijd op te blazen maar ik mis altijd met recon :(
 
Jeep tankjes op blazen? :p

Hun hebben gewoon C4 op die jeep geplaatst en dan schiete.
 
oh ik zag tijdje geleden filmpje van een recon die op een witte gastank v/e enemy jeep schoot en toen ontplofte die, zal wel c4 zijn geweest
 
oh ik zag tijdje geleden filmpje van een recon die op een witte gastank v/e enemy jeep schoot en toen ontplofte die, zal wel c4 zijn geweest

ja dat heb ik ook gezien, maar beter gewoon c4, hendeltje overhalen en BAM
 
Gisteren nog een paar keer wat in de jet gezeten, maar deze keer ging het me niet af. Te slome dogfights, vaak enkel dissables. Het was gewoon mijn avondje niet, andere reflexen was ook veel slomer.

Jets zijn best wel fun, van de week 2x na elkaar dezelfde recon ge roadkilled :p Was op Kharg Island en die kerel spawnde telkens op hun vliegdekschip.
 
:fuu:gvd heb ik 20 sniper kills, ben niet goed in die begin sniper omdat die gewoon k*t is. word ik letterlijk na 1 uur spelen, en nog 20 tickets te gaan uit de server gegooid omdat connectie eruit vloog of zoiets
 
Hahaha zag het 1 keer in het spel, maar verder nooit meegemaakt.

Gelukkig komt er een patch voor dit. :p

Hahaha vind het wel grappig gelijk maar eens proberen.
 
Aan degenen die regelmatig in jet en heli vliegen, wat is jou voorkeur?

ECM Jammer of Flares?
 
Flares, ja dat idee had ik ook. Enige nadeel is het lange herladen.

Met ECM jammer word ik nog regelmatig geraakt in helis.
 
Voor mij:
Jet - Scout chopper: Flares
Attack chopper: ECM en gunner flares

Vlieg je met een random noob als gunner, kan je idd beter flares nemen.
 
ECM jammer en als je gelocked wordt laag vliegen. Van dichtbij werken flares niet eens.

Ik heb al meermaals gehoord van gasten die zeggen dat ze van een vehicle kunnen zien hoeveelste in de wereld ze ermee staan , weet iemand waar precies je dit kunt checken?
Edit: Nvm al gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven