MuscleMeat

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
En.... hoe bevalt het nieuwe ritme qua voeding volgens IF ?
 
Danku mensen.

@Jaapja:
Ik doe ze wel natuurlijk, maar krachtprogessie houd ik niet bij bij dergelijke afsluit-isolaties.
@Dennisik:
Thx, voordelig lichtinval hehe, 10%, dan heb ik dan te maken met het stubborn fat.
@Vortexx029:
Nou, het is echt proppen! Ik moet wel zeggen dat het om de 2u eten, geen kwark voor slapen gaan, niet teveel denken aan complex of enkelvoudige carbs wel heel fijn is. Normaal (drink) eet ik standaard whey met havermout bij het opstaan en daarna over 2u weer 2 broodjes en daarna over 2u eieren etc in de cut. Nou begin gewoon met kwark waarin sliced banaan en aardbei daaroverheen wat cacao, omdat het toch niet boeit om snelle eiwitten te nemen in de ochtend. Gaat om je totale macro's, ben wel productiever geworden tijdens IF. Net wel een grote maaltijd gehad, dus ben even wat slaperig en hoofdpijn gekregen, aan dat proppen moet ik nog werken ben niet van nature een veeleter in de bulk gaat het wat lastiger worden dus.

Rug en Triceps

deadlift
3x130
--straps--
5x130
5x140

db rows
12x30
10x34
9x38
8x40

pull ups (handpalmen van je af)
6xBW+5kg
4xBW+7kg
3xBW+7kg PR

shrugs
12x30
12x34
8x38 PR

dips
8xBW+10kg
6xBW+20kg
5xBW+30kg
3xBW+35kg PR

- lying db extension

Note:
DL kon beter, eind bulk deed ik net 3x5x130 zonder straps. Pull ups ook met gewicht geprobeerd. Tevreden met PR's, intensiteit is nu hoger en volume lager.
 
3 x PR nice train is very nice... congratz bro!
 
Goed bezig in de cut met 3 pr's bro!
 
Gratz met je PR's, weighted pull-ups & dips gaan lekker zo :cool:
Je db rows zijn sterk, maar pas je wel op met je nek :P
 
Note:
DL kon beter, eind bulk deed ik net 3x5x130 zonder straps. Pull ups ook met gewicht geprobeerd. Tevreden met PR's, intensiteit is nu hoger en volume lager.

Je deed eerst 15 reps met 130 en nu 8 reps met 130 en 5 met 140, dus 2 reps minder en 5 reps +10kg, ik zie dit niet per sé als zwakker dan je oude VPR buddy.
 
Thx bazen!

@McM:
wat dat betreft heb je gelijk, maar qua kracht en grip merk ik het wel maar hoort natuurlijk beetje bij.

Benen en Schouders

front Squat
2x5x60
1xx4x60
(bah klote vorm laatste rep, vloog van schouders af)

leg press
12x240
10x280
8x280

leg extension (single leg)
12x30
12x35
12x40

leg curl
12x40
12x45
10x50

- calf raises

db shoulder press
8x22
8x24
5x26

side raises
12x12
12x14
12x16

bent over lateral raise
3x12x12

Note:
Training duurde te lang, teveel gepraat met mensen daar. Benentraining geen voldoening gekregen van helaas, vanwege workload.

Vandaag eigenlijk refeed, maar heb er geen tijd voor gehad. Ben bij me ouders dit weekend, dus voeding is niet optimaal. Heb zoveel mogelijk gegeten om boven onderhoud te komen, maar zit er waarschijnlijk 500kcal eronder. Maandag ga ik misschien refeeden? Is refeeden persee nodig eigenlijk?
 
Superdude, je moet minder praten tijdens training en meer sets doen -_-
Merk je veel krachtverlies? Vorige week pakte je volgesn mij wat hogere gewichten op benendag
 
Praten...................................... zo hoort het! :roflol:

Sterke leg press :)
 
Refeed nodig is discutabel.

Handig zeker vooral mentaal maar ook lichamelijk voordelen ervan
 
harde trainingen machete!
 
Borst en Biceps

incline db press
8x26
8x28
7x30

flat db press
8x28
7x30
6x30

- db fly

weighted chin ups (palmen naar je toe)
8xBW+10kg
6xBW+10kg
4xBW+15kg PR

db curl
12x20
8x22
12x14
(kreeg bij 2e set last van elleboog/onderarm)

Praten...................................... zo hoort het! :roflol:

Sterke leg press :)


harde trainingen machete!

Thx guys!

Refeed nodig is discutabel.

Handig zeker vooral mentaal maar ook lichamelijk voordelen ervan

Oke fijn om te weten thx Dennis. Ga deze week gewoon goed refeeden.

Superdude, je moet minder praten tijdens training en meer sets doen -_-
Merk je veel krachtverlies? Vorige week pakte je volgesn mij wat hogere gewichten op benendag

:roflol: come at me bro! Nee, ik ga naar de gym en wil gewoon ongestoord trainen heb dan ook altijd muziek bij me. Alleen ik ben naderhand wel bekend met veel lui daar, dus gaat dat niet zo makkelijk. Krachtverlies valt echt reuze mee, ben zelfs op db shoulder press, dips en chin ups sterker geworden. Alleen borst vandaag iets minder kracht, maar had ook geen pre-w genomen en train nu 1 week IF dus moet kijken wat dat met me doet.
 
Je incline ligt dicht bij flat zeg:)
 
Presses lijken iets minder dan voorheen maar die curls... daar zit ik nog lang niet aan man:P
 
nice train bro! ik vind het altijd fijn om flyes tussen de 2 presses in te doen om toch ff de triceps wat rust te geven.. misschien ook een idee voor jou?
 
Laatst bewerkt:
Lekkere presses brah! mirin' die weighted chin-ups
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven