XXL Nutrition

Guts Forever (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

gaat lekker guts. Je begint mij ook al in te halen. Zal goed mijn best mogen doen om terug mee te doen aan de competitie:D
 
goede squat techniek ook, gaat lekker hier :D
 
ja ma na de volgende week zal het eventjes rustig aan worden met de squats, beentjes beginnen meer en meer pijn te doen :)
 
Dat gaat toch wel heel gemakkelijk die squats, ondanks wat je zelf aangeeft. Ik kan niet begrijpen dat je hiermee gefaild bent, misschien mentaal wat schrik door de pijntjes.

Als ik iemand op die manier 135 zie squatten dan denk ik zeker aan 145+ ! Je moest zelfs nog niet grinden! Good luck!

Oja die bench dat volume man, I MAD
 
hahaha :D nee die fail was echt gewoon een foutje, ik unrackte het gewicht, dat voelde nog goed, maar bij het dalen draaide de bar opeens en daarom was ik helemaal uit evenwicht, dus die eerste rep was echt superslecht, en omdat ik uit mijn element was failde die tweede rep, maar gewoon een vijftal minuutjes gewacht en terug geprobeerd en dan ging het veel beter :)
 
traininkje, voelde vandaag wat log en zwaar, de gewichten vlotte ook niet echt buiten de bench.

SQUAT
6x2 107,5

BENCH PRESS
6x2 92,5

POWERCLEAN
5x3 77,5


ach ja, volgende dagen wat beter, vrijdag max op de squat!! kvoel weer dat het recuperatievermogen minder wordt, ongelooflijk bij mij is dat altijd na 6 weken, daar kun je echt een klok op zetten :P
 
ahaaaaaaaaa, vrijdag d-day ;) ik ben is benieuwd man! als je de progressie ziet, zou er zeker wel een nieuw PR in moeten zitten.
 
zoals ik al zei: als ik nu de 140 niet squat eet ik mijn veersluitingen op :D maar ik zou graag voor de 145 gaan, hopelijk lukt het :)
 
hier alvast een klein cadeauke... use it well!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
IEDEREEN is DBZ fan :mad:
 
yamcha... actually not bad :)
 
sterke powerclean man, 5x3x77,5kg haal ik echt nog niet
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Back
Naar boven