Fitness Seller

Kitty's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een vrouw haar benen kunnen niet stevig genoeg zijn:D

Als je gaat cutten heb je gruwelijke wheels, let maar op

Tja sommige vrouwen hebben liever spillebenen, ik niet! Ja op zich zit er wel wat massa op. Bij m'n quads zeker. Ik denk dat dit wel duidelijk wordt na het cutten en na het cutten zorgen voor meerrrrr massa :P
 
Zo hoort het ook :D
 
Heel netjes! lekker cutten idd en dan bouwen..
 
zoooo, dat zijn beste stappers ... quads, hams & calves ... nice !
 
Flinke benen zeg, mooi!
 
Thnx! :D Vandaag echt zo'n bizar lekkere dag gehad! Ik ben overal naartoe op de fiets gegaan, in totaal 70 min extra cardio dus :cool: kwam wel ranzig en bezweet aan op m'n werk haha

Daarnaast ook super lekker getraind!
Barbell Bench Press 30kgx12, 30kgx10, 35kgx8, 35kgx6
Cable Cross Over 10kgx12, 10kgx12, 15kgx10, 15kgx10
Machine Fly 15kgx15, 20kgx12, 25kgx10, 25kgx10 (volgende keer weer met dumbbells, vind ik toch een stuk fijner)
Dumbbell Concentration Curls 6kgx15, 7kgx12, 7kgx12, 8kgx10
Preacher Curl Machine 10kgx15, 12.5kgx12, 12.5kgx12, 15kgx8
Tricep Dumbbell Kickback 4kgx15, 5kgx12, 5kgx12, 4kgx12
Triceps Pushdown - Rope 7.5kgx15, 10kgx12, 10kgx12, 12.5kgx8
Cable Triceps Pushdown (reverse grip) 7.5kgx15, 10kgx12, 10kgx12, 12.5kgx10
One Arm Dumbbell Palms Up Wrist Curl 6kgx15, 7kgx12, 7kgx12, 8kgx10

Tevens was m'n voeding super goed ook:
08:00 ontbijt brinta met whey
10:00 kwark en komkommer
12:30 groene mung (bonen) met kalkoen filet
15:00 2 ei'tjes (zonder dooier)
17:00 groene mung (had wat over) en wortels
19:20 banaan
20:30 weet nog niet, ga nu op jacht thuis ;)

Ik heb rond 17:00 te weinig gegeten vind ik dus dat kan morgen nog beter ;)
 
Hey zeg ik zag net pas die mooie benen van jou
Aardige quads al dus spillepootjes heb je al niet meer
Pas op he, een skinniejeans kan je nu wel vergeten :)
 
Hey zeg ik zag net pas die mooie benen van jou
Aardige quads al dus spillepootjes heb je al niet meer
Pas op he, een skinniejeans kan je nu wel vergeten :)

Hahaha ja nou ik pas stretch skinny jeans nog wel ;) ik ben echt zooooo benieuwd hoe m'n benen eruit zien als er minder vet op zit :D
 
Goed gegeten? Is het niet veel te weinig?

Flinke benen inderdaad, mooi!
 
Goed gegeten? Is het niet veel te weinig?

Flinke benen inderdaad, mooi!

Ja vind je het te weinig? Ik at voorheen veeeeel minder. Dus voor mijn doen is dit redelijk ;) Vandaag heb ik wel iets meer eten meegenomen dan gister. Met name voordat ik ga trainen eet ik iets meer. Voeding blijf ik toch wel heel lastig vinden. Met name het uitrekenen van de juiste hoeveelheid. Het uitrekenen van wat ik nodig heb lukt wel maar hoe ik dat vervolgens moet verwerken in mijn voeding lukt nog niet echt...

Enne thnx voor het compliment :D
 
Hahaha ja nou ik pas stretch skinny jeans nog wel ;) ik ben echt zooooo benieuwd hoe m'n benen eruit zien als er minder vet op zit :D

denk heel gespierd vooral met hakken (dan komen de kuiten goed uit)
 
Inderdaad mooie benen hoor! Je kan goed zien dat ze behoorlijk gespierd zijn :D
 
denk heel gespierd vooral met hakken (dan komen de kuiten goed uit)

Nou ik draag altijd hoge hakken :cool:, behalve tijdens training haha. En bij m'n nieuwe functie vanaf mei mag ik geen hakken meer dus dat zal wel even wennen zijn. Ik voel me nl altijd een beetje een dik propje zonder mn hakken hahaaa ;)
 
Nog minder? :D

Snap echt niet waar je lichaam die spiermassa dan van opgebouwd heeft.
Maar ja, als het werkt.
 
je eet inderdaad heel weining

Wat is je onderhoud dan?

waarom om 19.20 een banaan?
 
je eet inderdaad heel weining

Wat is je onderhoud dan?

waarom om 19.20 een banaan?

Als ik uitreken wat ik nodig zou hebben dan kom ik op ong 2000 calorieën. Omdat ik gister niks anders bij me had en wel een banaan had mee gesmokkeld van mijn werk :cool:

Ik ben sinds gister met de fiets naar het werk en het is nog even wennen om al mijn eten voor heel de dag mee te nemen omdat ik voorheen uit m'n werk eerst naar huis ging.

Maar op een beetje fatsoenlijk te kunnen cutten moet ik deze basis wel goed hebben. Dus ik ben nu via via even aan het vragen of een bodybuilder coach mij even kan helpen met het opstellen van een voedingschema. Dan kan ik in ieder geval die hoeveelheden aanhouden.
 
Laatst bewerkt:
Nou ik draag altijd hoge hakken :cool:, behalve tijdens training haha. En bij m'n nieuwe functie vanaf mei mag ik geen hakken meer dus dat zal wel even wennen zijn. Ik voel me nl altijd een beetje een dik propje zonder mn hakken hahaaa ;)

geen hakken naar je werk?
Laat me raden je gaat bij een chinees bedrijf werken en daar mag je niet de langste zijn.
of
Je gaat werken bij een kerk en dan mag je niet van die klikklak geluiden maken
of
je gaat in een sportschool werken en daar mag je niet met je hogehakken squaten want dan krijgen ze putjes in de vloer (daar waar je hakken stonden)
meer kan ik ff niet verzinnen
 
geen hakken naar je werk?
Laat me raden je gaat bij een chinees bedrijf werken en daar mag je niet de langste zijn.
of
Je gaat werken bij een kerk en dan mag je niet van die klikklak geluiden maken
of
je gaat in een sportschool werken en daar mag je niet met je hogehakken squaten want dan krijgen ze putjes in de vloer (daar waar je hakken stonden)
meer kan ik ff niet verzinnen

Helaas u bent niet door voor de vaatwasser :p Ik ga bij de politie. En met hakken lijkt me dat niet zo handig hahaa
 
Damn, jij hebt mooie benen :eek:
 
Back
Naar boven