AndroidHealthClinic

Het Battlefield topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ECM jammer en als je gelocked wordt laag vliegen. Van dichtbij werken flares niet eens.

Ik heb al meermaals gehoord van gasten die zeggen dat ze van een vehicle kunnen zien hoeveelste in de wereld ze ermee staan , weet iemand waar precies je dit kunt checken?
Edit: Nvm al gevonden.

Als je van dichtbij gelocked bent en ze schieten missiles, dan gebruik jij je flares niet goed genoeg.
Van dichte afstand werken de flares inderdaad niet meer om de missiles af te leiden, meer dan normaal toch. Maar met flares kan je hun lock ook wel onderbreken en jezelf tijd gunnen ;)
 
Als je van dichtbij gelocked bent en ze schieten missiles, dan gebruik jij je flares niet goed genoeg.
Van dichte afstand werken de flares inderdaad niet meer om de missiles af te leiden, meer dan normaal toch. Maar met flares kan je hun lock ook wel onderbreken en jezelf tijd gunnen ;)

No shit sherlock. Toch zie ik heel vaak gasten met flares ze helemaal verkeerd gebruiken (van dichtbij). Je moet ze inderdaad pre-lockon al gooien. Ik heb beide al veel gebruikt (zit al aan service star 10 voor attack heli) en ik verkies ECM boven flares. Want als ik vlieg probeer ik alleen te zitten (extra flares) of meestal met een maatje.
 
No shit sherlock. Toch zie ik heel vaak gasten met flares ze helemaal verkeerd gebruiken (van dichtbij). Je moet ze inderdaad pre-lockon al gooien. Ik heb beide al veel gebruikt (zit al aan service star 10 voor attack heli) en ik verkies ECM boven flares. Want als ik vlieg probeer ik alleen te zitten (extra flares) of meestal met een maatje.

Ik heb toch ook gepost dat ik voor attack chopper ECM verkies voor flares. Tenzij er een random kerel bij me zit als gunner, die kerels gebruiken nooit hun flares en met enkel ECM vind ik het wat lastig.
 
Ik heb toch ook gepost dat ik voor attack chopper ECM verkies voor flares. Tenzij er een random kerel bij me zit als gunner, die kerels gebruiken nooit hun flares en met enkel ECM vind ik het wat lastig.

ECM gooien en dan below radar vliegen. Wat je ook kunt doen (als je te hoog aan het vliegen bent) is als het tegen een havoc is je ECM gooien en er dan snel naartoe vliegen. De havoc zuigt te hard qua wendbaarheid , zo heb jij je ECM jammer weer 'ready' en kan je als eerste terug op hem locken. Altijd ook 1 oog houden op waar hun heli is , en daarmee bedoel ik wanneer je hem niet ziet rondvliegen ivm wanneer hij spawnt. Met andere woorden , zorg ervoor dat jij eerste op hem kan locken vooral als je met een noob gunner zonder flares rondvliegt.
 
Die havoc is idd vrij k*t in vergelijking met viper, vliegt trager, stijgt trager, wendbaarheid is een flop :p Maar hij wordt gebuffed in komende patch. Je tacktiek werkt wel zoals je het beschrijft, maar het is zelden chopper vs chopper alleen, stinger/igla + jets die hun komen moeien.

Ik vind het zo i zo gewoon k*t met een random kerel erbij, heb liever wat communicatie :)

Wat gebruik je als perks voor attack chopper?

Heb lang gewerkt met airrader - flares - heatseakers / stealth - flares - guided missile

Tegenwoordig vlieg ik met Rocket missiles - ECM - heatseekers / stealth - flares - guided missile.

Verkies guided missile boven TV missile omwille dat op PS3 wat bugged is.
 
Die havoc is idd vrij k*t in vergelijking met viper, vliegt trager, stijgt trager, wendbaarheid is een flop :p Maar hij wordt gebuffed in komende patch. Je tacktiek werkt wel zoals je het beschrijft, maar het is zelden chopper vs chopper alleen, stinger/igla + jets die hun komen moeien.

Ik vind het zo i zo gewoon k*t met een random kerel erbij, heb liever wat communicatie :)

Wat gebruik je als perks voor attack chopper?

Heb lang gewerkt met airrader - flares - heatseakers / stealth - flares - guided missile

Tegenwoordig vlieg ik met Rocket missiles - ECM - heatseekers / stealth - flares - guided missile.

Verkies guided missile boven TV missile omwille dat op PS3 wat bugged is.

De havoc is iets sneller in top speed dan de viper. Kun je zien als je als piloot vliegt (die G's aan de linkerkant). Hopelijk wordt die gebuffed want ik speel bijna nooit met de havoc , alleen gunner.

Ik gebruikte ook Guided rockets - ECM - heatseekers voor piloot. Nu Laser painter - ECM - heatseekers en voor gunner gebruik ik altijd stealth - flares en guided missle. De reden waarom ik geswitched ben van guided rockets naar laser painter is omdat het meer voordelen heeft. Je kan met de laser painter gemakkelijk tanks en jeeps vinden. Andere heli's gebruiken hun flares op verkeerde momenten omdat het een soflam lockon is. En als ik met m'n maatje speel (die als gunner met guided missle speelt) dan zijn tanks in 1 flyover destroyed. Vooral m'n gunner raapt de kills.
 
Heb met bad company 2 toch meer plezier gehad tot nu toe. Heb daarom ook al maanden geen bf3 meer gespeeld. Meer tijd om te trainen dus :-)
 
Wat was er zo geweldiger aan BC2 dan?
 
Bad company 2 blijft een geweldig spel. Speel het nu nog regelmatig met een maat van me. De funfactor is heel hoog, en het tempo ligt iets lager. Minder arcade.
 
Gho, ik weet het niet.
Het is een beetje zoals counter strike en condition zero. Cs was gwn vele leuker.
Sometimes less is more.

Die les hadden ze moeten trekken bij COD... de online sectie is gewoon te moeilijk en uitgebreid geworden. Over BFC2 kan ik heel kort zijn: het functioneert goed, punt. De verhoudingen in BF3 kloppen niet, zit vol met bugs en sommige maps zijn te groot.
 
Die les hadden ze moeten trekken bij COD... de online sectie is gewoon te moeilijk en uitgebreid geworden. Over BFC2 kan ik heel kort zijn: het functioneert goed, punt. De verhoudingen in BF3 kloppen niet, zit vol met bugs en sommige maps zijn te groot.

bf3 is echt wel btr dan bc2 man ik moet lachen als ik terug bc2 speel is gewoon crap ivt bf3.

Vooral grafisch is bf veel voorruit gegaan dat er veel bugs in zitten is wel zo maargoed die gaan er met de tijd wel uit gepatcht worden.
 
bf3 is echt wel btr dan bc2 man ik moet lachen als ik terug bc2 speel is gewoon crap ivt bf3.

Vooral grafisch is bf veel voorruit gegaan dat er veel bugs in zitten is wel zo maargoed die gaan er met de tijd wel uit gepatcht worden.

Op wat speel je? PS3, XBOX of PC?
 
De mappen in BC2 waren nu niet bepaald kleiner dan in BF3, ik vind het beide top games. Ze spelen inderdaad wel iets anders, maar BF3 is dan ook een vervolg op BF2 en niet BC2.
 
Op wat speel je? PS3, XBOX of PC?

Pc offcorse zou bf 3 nooit op de console kopen daar vind ik deze game niet geschikt voor + je mist gewoon een hoop online opties tegenover de console.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 16:53 ----------

De mappen in BC2 waren nu niet bepaald kleiner dan in BF3, ik vind het beide top games. Ze spelen inderdaad wel iets anders, maar BF3 is dan ook een vervolg op BF2 en niet BC2.

Het zijn ook beide top games maar bf3 is gewoon een stap hoger in ontwikkeling van oorlogs spellen dan bc2.
 
Pc offcorse zou bf 3 nooit op de console kopen daar vind ik deze game niet geschikt voor + je mist gewoon een hoop online opties tegenover de console.

kijk daar heb je het al, ik speel namelijk op de ps3 en daar is die grafisch niet veel beter dan BFC2.
 
Back
Naar boven