Fitness Seller

Het Battlefield topic (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vond de funfactor en de sfeer met BC2 ook leuker, en inderdaad grafisch is er niet veel verschil op mijn console

daarnaast was recon class ook veel chiller met bc2 maargoed
 
kijk daar heb je het al, ik speel namelijk op de ps3 en daar is die grafisch niet veel beter dan BFC2.

Dat geloof ik gelijk omdat de console gewoon grafisch zijn beperkingen heeft vandaar dat ik ook zeg dat deze game het beste tot zijn recht komt op een pc.

Bf3 is echt ongelofelijk mooi op ultra settings.

Ik heb verschillende vrienden die deze game op de console spelen maar als ze het bij mij op de pc bf3 spelen zeggen ze allemaal dat de console niets is vergeleken met ultra settings op de pc.
 
Ik ga niet in tegen de graphics op pc, natuurlijk zijn die beter.
Het is ook logisch dat die betere graphics hebben, iedereen hier heeft zijn pc bijna moeten upgrade om het smooth te draaien op hoge settings, terwijl de consoles ondertussen verouderde hardware hebben.

Maar ik vind toch dat je zeker niet mag klagen op PS3 (speel zelf op PS3).
Vind de graphics zeker goed, ik heb een tijdje terug even MW3 gespeeld bij iemand, wat een verschil.
 
Dat geloof ik gelijk omdat de console gewoon grafisch zijn beperkingen heeft vandaar dat ik ook zeg dat deze game het beste tot zijn recht komt op een pc.

Bf3 is echt ongelofelijk mooi op ultra settings.

Ik heb verschillende vrienden die deze game op de console spelen maar als ze het bij mij op de pc bf3 spelen zeggen ze allemaal dat de console niets is vergeleken met ultra settings op de pc.

een playstation 3 zal ook nooit de prestaties van een op gamen gerichte PC gaan evenaren. Ik heb ook nooit begrepen waarom Playstation bij het ontwikkelen van de PS3 Slim niet rekening heeft gehouden met een upgrade van de videokaart.
 
Wat ik wel mis bij BF3 zijn toendra maps, bergen etc, en waar je dan ook gebruik van moet maken.

Ik weet nog Delta Force 2 van vroeger, die had echt gave maps :D een soort van jungledorpje met houten huisjes die over het water liepen, omringd met torenhoge bergen waar je dan met je sniper lag :p
 
een playstation 3 zal ook nooit de prestaties van een op gamen gerichte PC gaan evenaren. Ik heb ook nooit begrepen waarom Playstation bij het ontwikkelen van de PS3 Slim niet rekening heeft gehouden met een upgrade van de videokaart.

omdat men dan games gaat maken die niet speelbaar zijn op de oude ps3
 
Wat ik wel mis bij BF3 zijn toendra maps, bergen etc, en waar je dan ook gebruik van moet maken.

Ik weet nog Delta Force 2 van vroeger, die had echt gave maps :D een soort van jungledorpje met houten huisjes die over het water liepen, omringd met torenhoge bergen waar je dan met je sniper lag :p

Mis ik ook. Gebergte met riviertjes ertussendoor, bebossing, houten huisjes etc. lekker met de heli doorheen raggen.
 
omdat men dan games gaat maken die niet speelbaar zijn op de oude ps3

hier moet je me effe uitleg op geven... je kan de + variant toch voorzien van compatibiliteit patches ofzo en zouden deze spellen het bovendien niet beter moeten doen op een + variant dan een standaard variant?
 
hier moet je me effe uitleg op geven... je kan de + variant toch voorzien van compatibiliteit patches ofzo en zouden deze spellen het bovendien niet beter moeten doen op een + variant dan een standaard variant?

als je de slim een betere grafische kaart etc geeft dan maken ze games die te sterk zijn voor de oude ps3?
je kan dit oplossen aan de hand van video settings zoals bij pc maar dan zijn de houders van de originele ps3 benadeeld en verlies je heel het concept dat een console zo toegankelijk is (zonder upgrades, gepruts aan instellingen,..)
 
Vond de funfactor en de sfeer met BC2 ook leuker, en inderdaad grafisch is er niet veel verschil op mijn console

daarnaast was recon class ook veel chiller met bc2 maargoed

Zitten daar nog veel mensen op? Ik begin BF3 een klein beetje zat te worden, vooral de maps eigenlijk. Misschien BC2 eens aanschaffen.
 

Waarom beginnen mn vuisten ineens te jeuken? :scratch:

---------- Post added 1 March 2012 at 10:30 ----------

als je de slim een betere grafische kaart etc geeft dan maken ze games die te sterk zijn voor de oude ps3?
je kan dit oplossen aan de hand van video settings zoals bij pc maar dan zijn de houders van de originele ps3 benadeeld en verlies je heel het concept dat een console zo toegankelijk is (zonder upgrades, gepruts aan instellingen,..)

Alsof dat de reden is dat consoles nog gemaakt worden, mensen hoeven em niet te upgraden hoor.

Als ze zo doorgaan is een console over tig jaar overbodig, dus ze kunnen beter met iets nieuws komen zoals een upgrade eens in de zoveel tijd.
 
begin ook een beetje uitgekeken te worden op BF3, enige wat ik eigenlijk nog doe is met wat vrienden TDM op een eigen server spelen, de rest boeit niet meer zo
 
Misschien dat ik BC2 ook eens aanschaf.
 
Ik speel het ook bijna nooit. Sinds de release heb ik hem al en ben nog maar level 24. Vond BC2 veel beter.
 
Ik speel het ook bijna nooit. Sinds de release heb ik hem al en ben nog maar level 24. Vond BC2 veel beter.

Vond em eigenlijk pas echt leuk worden toen ik level 40+ was, weet niet waarom.

Wordt BC2 nog een beetje gespeeld op de ps3?
 
Wat een gejammer allemaal zeg snap echt niet wrm je bc2 btr vind dan bf3.
Begrijp me niet verkeerd ik heb bc2 helemaal grijs gespeelt en ook uitgespeelt en vele uren plezier aan beleeft.
Maar vind persoonlijk bf3 echt een stap voorruit zowel kwa fun factor en oorlogs beleving en kan maar moeilijk begrijpen dat je nu bc2 liever speel.
 
Wat een gejammer allemaal zeg snap echt niet wrm je bc2 btr vind dan bf3.
Begrijp me niet verkeerd ik heb bc2 helemaal grijs gespeelt en ook uitgespeelt en vele uren plezier aan beleeft.
Maar vind persoonlijk bf3 echt een stap voorruit zowel kwa fun factor en oorlogs beleving en kan maar moeilijk begrijpen dat je nu bc2 liever speel.

Wat ik me afvraag, is je nickname bewust zo gespeld?
 
Back
Naar boven