Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Kijk dat is nog is een ridje :cool:

Dat kun je wel stellen ja. Vrijdag 700km heen, zaterdag 700km terug :D. Even een bezoekje brengen aan de grootste gitaarwinkel van Europa (thomann), en langs een oude vriend.
 
Dat kun je wel stellen ja. Vrijdag 700km heen, zaterdag 700km terug :D. Even een bezoekje brengen aan de grootste gitaarwinkel van Europa (thomann), en langs een oude vriend.

Is het de bedoeling dat je daar dan ook een gitaar gaat kopen? Met je 600f en zo?
 
Nieuwe materiaal voor de kabelboom is binnen.

Wou de gehele kabelboom vernieuwen van de fighter. Koelwater resevoir na voren verplaatsten.

Maar ik mis de benodige tangen voor diverse stekkertjes. Om die tangen aanteschaffen wordt het een te dure bedoeling:(.

Nu alle stekertjes na lopen en goed intape tegen vocht.

Heb ergens spanningsverlies, er staat niet genoeg spanning op mijn koplamp en met die fighter lampjes resulteert dat snachts in weinig licht. Ben altijd blij als het vollemaan is zeg maar:D

Moet ook nog een nieuwe achterband, maar moet eerst werk hebben.
 
net weer heerlijk een stukkie gereden, prima weer nu, geen kou geleden hoor:D
 
Nieuwe materiaal voor de kabelboom is binnen.

Wou de gehele kabelboom vernieuwen van de fighter. Koelwater resevoir na voren verplaatsten.

Maar ik mis de benodige tangen voor diverse stekkertjes. Om die tangen aanteschaffen wordt het een te dure bedoeling:(.

Nu alle stekertjes na lopen en goed intape tegen vocht.

Heb ergens spanningsverlies, er staat niet genoeg spanning op mijn koplamp en met die fighter lampjes resulteert dat snachts in weinig licht. Ben altijd blij als het vollemaan is zeg maar:D

Moet ook nog een nieuwe achterband, maar moet eerst werk hebben.

T kost idd wel allemaal wat. Zelf net ook nieuwe accu moeten kopen en achterband is ook meer dan op:(
 
Tja hobby's kosten geld.

Net weer even staan klussen met de motor. Duurde wel even voordat ik de tank eraf kreeg.

Luchtfilter is helemaal vies, midas dekker zou me in elkaar slaan zoveel vliegen zitten daarin.
Olie laat ik dagje uitlekken, dan 4L nieuwe olie erin. Nog even rem vloeistof vervangen, heb ik nog liggen en koelvloeistof vervangen. Kwam er net achter dat, dat hoog nodig is.

Bougies wil ik ook vervangen, maar geen ****ing idee hoe dat moet. Luchtfilter moet eraf, maar dan moet ik aan het motorblok zitten en dat wil ik niet.
 
Tja hobby's kosten geld.

Net weer even staan klussen met de motor. Duurde wel even voordat ik de tank eraf kreeg.

Luchtfilter is helemaal vies, midas dekker zou me in elkaar slaan zoveel vliegen zitten daarin.
Olie laat ik dagje uitlekken, dan 4L nieuwe olie erin. Nog even rem vloeistof vervangen, heb ik nog liggen en koelvloeistof vervangen. Kwam er net achter dat, dat hoog nodig is.

Bougies wil ik ook vervangen, maar geen ****ing idee hoe dat moet. Luchtfilter moet eraf, maar dan moet ik aan het motorblok zitten en dat wil ik niet.

Bougies vervangen zo moeilijk bij een R6? Kan je er niet goed bij dan?
 
Bougies vervangen zo moeilijk bij een R6? Kan je er niet goed bij dan?

Kon ze niet zo snel vinden, moet even zoeken hoe ik dat goed vervang.
Even in WPH neuzen.

Kwam er net achter dat ik ook olie filter heb gekocht, moet ik ook even vervangen.
 
Kon ze niet zo snel vinden, moet even zoeken hoe ik dat goed vervang.
Even in WPH neuzen.

Kwam er net achter dat ik ook olie filter heb gekocht, moet ik ook even vervangen.

Gewoon je Bougie Kabel volgen toch :D
 
Gewoon je Bougie Kabel volgen toch :D

Geen idee welke dat is :D

Hoort het dat je luchtfilter box wat vochtig is?

Heb luchtfilter eruit gehaald, was vrij vies. Daaronder zat het motorblok maar box zelf was wat vochtig. Hoort dat?

Zo te zien had ik een oil filter wrench even moeten mee bestellen, kak zooi.
 
Geen idee welke dat is :D

Hoort het dat je luchtfilter box wat vochtig is?

Heb luchtfilter eruit gehaald, was vrij vies. Daaronder zat het motorblok maar box zelf was wat vochtig. Hoort dat?

Zo te zien had ik een oil filter wrench even moeten mee bestellen, kak zooi.

Zit je zou te trolle? Ik dacht dat je wel goed was in sleutelen:D

Het is normaal dat je luchtfilter wat vochtig en vettig aanvoelt. Heb je openfilters?

Een oliefilter is een oliefilter, als die past op je r6 is het geen probleem. Het kan alleen lastig zijn om de filter los te halen als je niet het juiste gereedschap hebt. Dat is zon tang met een bandje er aan die je kan strak zetten.
 
Back
Naar boven